Listing 1 - 10 of 85 << page
of 9
>>
Sort by

Book
Professionele bedrijfscommunicatie : handboek voor tekstschrijvers
Authors: --- ---
ISBN: 9789001730031 Year: 2014 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek komen alle vormen van bedrijfscommunicatie dmv. teksten aan de orde, van direct mail tot jaarverslag, van folder tot bedrijfsblad, van persbericht tot ghostwriting.

Keywords

Copywriting


Book
Copywriting : pimp je tekst : copy en content met poeier
Authors: ---
ISBN: 9789464140231 Year: 2020 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Copywriting --- Schrijven


Book
Strategic copywriting : how to create effective advertising
Author:
Year: 2005 Publisher: Lanham Rowman & Littlefield Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Copywriting --- Reclame


Book
Met woorden verleiden : schrijftips voor uw mailings, presentaties en andere wervende teksten
Author:
Year: 2010 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Schrijven --- Copywriting


Book
Copy & concept
Authors: --- ---
ISBN: 9789001298654 Year: 2022 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Sinds het verschijnen van de eerste editie in 2008 is Copy & Concept als studie- en inspiratieboek over conceptontwikkeling en copywriting een begrip geworden. Niet alleen studenten, maar ook ervaren professionals gebruiken het intensief, omdat het boek een goede balans heeft gevonden tussen theorie, stappenplannen en modellen enerzijds en sprekende voorbeelden uit prijswinnende campagnes anderzijds. Deze vernieuwde zevende editie van Copy & Concept gaat nog dieper in op thema’s en tools als de briefing, de creatiedriehoek, design thinking, storytelling en copywriting-technieken. Daarnaast komen nu ook de onderwerpen social media copywriting, SEO-copywriting, brainwriting (een creatieve techniek) en de Zero moment of truth (een marketingstrategie) aan bod. Met de focus op nieuwe ontwikkelingen en inspirerende voorbeelden, overbrugt Copy & Concept het gat tussen theorie en praktijk.


Book
Copywriting : de kunst om mensen persoonlijk aan te spreken met onpersoonlijke middelen : de techniek om van je boodschap een voltreffer te maken
Author:
Year: 1988 Publisher: Z.p. Johan Buckinx

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Persuasive copywriting
Author:
ISBN: 9780749483661 Year: 2019 Publisher: Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Copywriting : succesful writing for design, advertising and marketing.
Author:
ISBN: 9781856695688 Year: 2009 Publisher: London Laurence King

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

reclame --- marketing --- copywriting --- 766.01


Book
Copywriting : the creative process of writing text for advertisements or publicity material
Author:
ISBN: 9782940373680 Year: 2008 Publisher: Lausanne AVA

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This title is the first in the Basics Advertising series, which follows on from the successful The Fundamentals of Creative Advertising . It highlights the importance of being able to think both verbally and visually by conveying the idea that creative ad concepts, with their combination of words and images, often arise as a result of collaborative efforts between both the conceptual copywriter and designers or art director. Subjects covered include: how to generate ideas, improving and mastering your language skills and how to create effective advertising copy. The book also features a chapter on 'Advertising around the World', which highlights the increasing dominance of English as an international language of commerce and marketing. This title is suitable for first and second year undergraduate students of advertising and marketing courses, all students needing to understand the basic concepts of the discipline before moving into more specific areas of advertising, and practising conceptual copywriters.

Well-written and red : the story of The Economist poster campaign
Author:
ISBN: 0953703231 Year: 2002 Publisher: London Dakini Books Ltd.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 85 << page
of 9
>>
Sort by