Listing 1 - 10 of 85 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek komen alle vormen van bedrijfscommunicatie dmv. teksten aan de orde, van direct mail tot jaarverslag, van folder tot bedrijfsblad, van persbericht tot ghostwriting.
Choose an application
Copywriting --- Schrijven
Choose an application
Copywriting --- Reclame
Choose an application
Schrijven --- Copywriting
Choose an application
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Sinds het verschijnen van de eerste editie in 2008 is Copy & Concept als studie- en inspiratieboek over conceptontwikkeling en copywriting een begrip geworden. Niet alleen studenten, maar ook ervaren professionals gebruiken het intensief, omdat het boek een goede balans heeft gevonden tussen theorie, stappenplannen en modellen enerzijds en sprekende voorbeelden uit prijswinnende campagnes anderzijds. Deze vernieuwde zevende editie van Copy & Concept gaat nog dieper in op thema’s en tools als de briefing, de creatiedriehoek, design thinking, storytelling en copywriting-technieken. Daarnaast komen nu ook de onderwerpen social media copywriting, SEO-copywriting, brainwriting (een creatieve techniek) en de Zero moment of truth (een marketingstrategie) aan bod. Met de focus op nieuwe ontwikkelingen en inspirerende voorbeelden, overbrugt Copy & Concept het gat tussen theorie en praktijk.
Choose an application
Choose an application
Copywriting --- Management --- Bedrijfsbeheer
Choose an application
reclame --- marketing --- copywriting --- 766.01
Choose an application
This title is the first in the Basics Advertising series, which follows on from the successful The Fundamentals of Creative Advertising . It highlights the importance of being able to think both verbally and visually by conveying the idea that creative ad concepts, with their combination of words and images, often arise as a result of collaborative efforts between both the conceptual copywriter and designers or art director. Subjects covered include: how to generate ideas, improving and mastering your language skills and how to create effective advertising copy. The book also features a chapter on 'Advertising around the World', which highlights the increasing dominance of English as an international language of commerce and marketing. This title is suitable for first and second year undergraduate students of advertising and marketing courses, all students needing to understand the basic concepts of the discipline before moving into more specific areas of advertising, and practising conceptual copywriters.
Copywriting --- Internet --- Schrijven --- Bedrijfscommunicatie --- Tekstschrijven --- Conversie (informatica)
Choose an application
Marketing --- Advertising. Public relations --- copywriting --- marketingcommunicatie
Listing 1 - 10 of 85 | << page >> |
Sort by
|