Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap. In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers. Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).Bron : http://www.managementboek.nl
Klantvriendelijkheid --- Leidinggeven --- Klantgericht ondernemen --- Bedrijfscultuur --- Klantenmanagement --- Klanten --- PXL-Business 2020 --- organisatiekunde --- leiderschapsstijl --- klantgerichtheid --- consumentenspychologie --- klantenbinding --- Leiderschap --- Klant
Choose an application
Consumer behavior --- consumentengedrag --- advertising campaigns --- Sociology --- Economic policy and planning (general) --- Psychology --- Consumentengedrag --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- 658.89 --- Koopgedrag --- Psychologie van de consument --- Consumentisme --- consumentenspychologie --- reclamecampagnes
Choose an application
Speel in op de verwachtingen van klanten.In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig zijn. Iedereen wil de beste versie van zichzelf worden.Dit boek beschrijft niet alleen het enthousiasme om gezond en gelukkig te leven, maar legt ook uit wat mensen verwachten van producten, diensten en ervaringen die hen moeten helpen in hun zelfontplooiing. Het boek daagt bedrijven en merken uit om na te denken over hoe ze daar het beste op inspelen.https://www.lannoocampus.nl/nl/healthusiasm
Gezondheidszorg --- Marketing --- Psychologie --- PXL-Business 2020 --- marketingstrategie --- gezondheid --- productinformatie --- consumentenspychologie --- consumentengedrag --- technologie --- digitaal --- Bee Collection --- 658.8 --- Gezondheid --- Geluk --- Welbevinden --- Management --- Klantgericht ondernemen
Choose an application
Het handboek Consumentengedrag: toegepaste basisconcepten is een studieboek om met meer inzicht en kennis klantgerichter te ondernemen. Centraal staat de 'consumens', het individu dat producten en diensten aanschaft, verbruikt en gebruikt, en streeft naar meer dan gewoon consumeren. Een inzicht dat groeit en aanleiding geeft tot meer aandacht voor de mens achter de 'consument'.Hoe komt het koopgedrag van mensen tot stand ? Wat zijn de menselijke 'denk- en doe'-mechanismen die resulteren in een bepaald koopgedrag ? Welke sociale invloeden spelen een rol in het dagelijkse leven van het individu ? Zijn er inzichten en concepten die een bedrijf kunnen helpen om een (ethisch en deontologisch) verantwoord klantgericht commercieel beleid te voeren ?De essentiële concepten aangereikt uit diverse menswetenschappen worden toegelicht en geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Ieder hoofdstuk vangt aan met een handige Leeswijzer - vragen en stellingen die de lezer aanzetten om de aangereikte materie in een ruimere context te situeren. Basisconcepten uit de psychologie, sociologie, sociale psychologie, neurologie & worden praktijkgericht aangebracht. Het zet de lezer aan om dit boeiende vakgebied beter te leren kennen en te exploreren.Dit boek richt zich voornamelijk naar studenten hoger onderwijs, met een stevige interesse in het marketingvakgebied, die explicieter en met meer inzicht en begrip het commerciële beleid van een organisatie willen onderbouwen. Ook voor de bedrijfspraktijk is dit boek een aanrader. Het vakgebied 'consumentengedrag' kent een razendsnelle evolutie. Kennis van de basisconcepten en hoe die steeds verder evolueren en verfijnd worden met actuele inzichten, is voor de bedrijfsmedewerker een onmisbare vakkennis.Bron : http://www.boekenbank.be
Consumer behavior --- consumentengedrag --- Marketing research --- Handbooks, manuals, etc. --- Consumentengedrag --- PXL-Business 2015 --- marketingcommunicatie --- consumentenspychologie --- koopgedrag --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- AA / International- internationaal --- 339.320 --- 366.1 --- 366 --- consumenten --- marketing --- 341.6 --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Consumenten --- Consumentisme --- klantgericht ondernemen --- Consumentenpsychologie --- Consument
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|