Listing 1 - 10 of 161 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie echt concreet toepasbaar maakt. Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie de organisatie en de opdrachtgevers inspireren om ermee aan de slag te gaan. In het eerste deel maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. We gaan in op de analyse van de context en bespreken de belangrijkste analysetools. Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema's.
Mass communications --- communicatie --- communicatiestrategie --- Communicatiestrategie.
Choose an application
Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie echt concreet toepasbaar maakt. Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie de organisatie en de opdrachtgevers inspireren om ermee aan de slag te gaan. In het eerste deel maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. We gaan in op de analyse van de context en bespreken de belangrijkste analysetools. Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema's.
Mass communications --- communicatie --- communicatiestrategie --- Communicatiestrategie.
Choose an application
Het Communicatie Model compact biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen.Communicatiestrategie modelDit handzame boekje verbindt organisatievraagstukken aan communicatievragen en combineert strategie met een doelgerichte aanpak. Het resultaat: een alomvattende aanpak met zowel aandacht voor visie als voor analyse, strategie, positionering, creatief concept en contentstrategie.De 12 bouwstenen van Het Communicatie ModelHet Communicatie Model bestaat uit drie blokken: Analyse, Strategie en Aanpak die als fundering dienen voor 12 bouwstenen. Als je deze 12 bouwstenen uitwerkt, creëer je een zeer solide basis en een scherpe focus waarmee je direct aan de slag kan. Zo is voor iedereen duidelijk waar communicatie voor staat en gaat.Voor wieHet Communicatie Model is het resultaat van jarenlange praktijkervaring en nauwe samenwerking met studenten, docenten en professionals die hun eigen waardevolle inzichten met Wil hebben gedeeld. Voor een geslaagde communicatie is het van belang dat organisatiestrategie, communicatiestrategie en acties aan elkaar worden gekoppeld. Met Het Communicatie Model is deze aanpak voor iedereen binnen handbereik.https://www.boom.nl/zoeken/100-12828_Het-Communicatie-Model-compact#omschrijving
Communicatie. --- Communicatiestrategie. --- Mass communications --- communicatie --- communicatiestrategie --- Communicatiemanagement --- Communicatiestrategie --- Communicatieplan
Choose an application
"Strategic communication as a research field and a professional practice is becoming increasingly relevant for organizations. Bringing together contributions from almost 60 leading international scholars, this dynamic Research Handbook on Strategic Communication is a timely contribution to a vivid and developing academic field. Divided into three key parts - fundamentals, perspectives, and processes - the Research Handbook provides a holistic overview of target-oriented communication in and between organizations and society. The Handbook begins by addressing core issues in the discipline, introducing theories of communication, strategy, propaganda, and the public sphere. Chapters further explore strategic communication from a range of institutional, democratic, spatial, gendered, professional, and technological perspectives. The final section covers an extensive array of strategic communication processes, from corporate branding, communication management, and public diplomacy to corporate social responsibility, political communication, and social media. Offering an advanced overview of relevant theories, concepts, and methods in strategic communication, this comprehensive Research Handbook will be an essential resource for graduate students and scholars of communication studies, sociology, social psychology, organizational theory, marketing, and public relations. Practitioners will benefit from its combination of theoretical and practical insights"--
Strategisch management --- Communicatie --- Communicatiestrategie
Choose an application
Mass communications --- communicatiestrategie --- communicatietheorieën
Choose an application
• Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën; • geschreven door de auteur van het Communicatie handboek; • sterke balans tussen theorie en praktijk. Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie écht concreet toepasbaar maakt. Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie een organisatie en opdrachtgevers inspireren om aan de slag te gaan. In het eerste deel van Communicatiestrategie maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. Zij gaan in op de analyse van de context en ontdekken de belangrijkste analysetools. Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën, zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema’s! In deze vernieuwde, vierde editie is veel feedback vanuit het werkveld verwerkt. Honderden professionals volgden de workshops van Wil Michels. Dit resulteerde in de toevoeging van nieuwe analysetools en nieuwe strategieën. Communicatiestrategie is met name geschikt voor marketing- en communicatieopleidingen in het hbo en is ook onmisbaar voor de professional. Het boek wordt in het hbo vanaf de propedeuse gebruikt, maar sluit in het bijzonder aan op de hoofdfase.
Mass communications --- communicatie --- communicatiestrategie
Choose an application
Marketingcommunicatie --- Communicatieplan --- Marktonderzoek --- Communicatiestrategie
Choose an application
Analytische annotatie: Beschrijving van het gebruik van positieve taal om mensen aan te trekken en communicatie effectiever te maken. Met aandacht voor technieken als de omkering, identiteitswoorden en de kunst van knipoogteksten.
Marketing --- marketingcommunicatie --- communicatiestrategie
Choose an application
Mass communications --- communicatiemanagement --- communicatiestrategie --- bedrijfscommunicatie
Listing 1 - 10 of 161 | << page >> |
Sort by
|