Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Oorlogspropaganda is een essentiële bezigheid die misschien zo oud is als de mensheid zelf. Zeer overzichtelijk en duidelijk, van de Eerste Wereldoorlog tot de Balkanoorlog, toont Anne Morelli hoe de geesten gewonnen worden voor de oorlog, hoe de mentale sabels geslepen worden. Bepaalde vuistregels en methodes keren telkens terug. Morelli laat ze de revue passeren en legt telkens de link met de wereld van vandaag. Morelli: 'Ik ben geen futurologe, ik ben historica en ik beweer helemaal niet dat we vanuit het verleden perfect de toekomst kunnen voorspellen. Maar de analyse van de mechanismen van de oorlogspropaganda geeft ons de mogelijkheid ons in te beelden hoe de publieke opinie gekneed wordt en voorbereid op de komende oorlog van de VS tegen Irak.'
Oorlogspropaganda. --- propaganda --- persuasieve communicatie --- International movements --- Polemology --- oorlogen --- Mass communications --- oorlogspropaganda --- 091 --- 091.3 --- communicatiecampagnes --- communicatiekanalen --- communicatietheorie --- communicatiewetenschap --- massacommunicatie --- massamedia --- massamedia en maatschappij --- massapsychologie --- overheidsvoorlichting --- public relations; algemeen - ook propaganda --- overheidsvoorlichting; algemeen --- Propaganda --- Oorlog --- Oorlogsjournalistiek --- Public relations --- Recht --- Scheepvaart
Choose an application
Communication planning --- -#SBIB:309H02 --- Communication planning. --- massamedia - publiciteitswezen - audiovisuele media; algemeen --- public relations; algemeen --- overheidsvoorlichting; algemeen --- 316.77 --- 316.772.1 --- Mass media --- Communication --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- 316.772.1 Communicatiewetenschap. Communicatietheorie. Communicatieonderzoek--(communicatiesociologie) --- Communicatiewetenschap. Communicatietheorie. Communicatieonderzoek--(communicatiesociologie) --- Planning --- Communicatiewetenschap: algemeen --- #SBIB:309H02 --- 090 --- 091.3 --- 091 --- communicatiecampagnes --- communicatiekanalen --- communicatietheorie --- communicatiewetenschap --- interpersonele communicatie --- massacommunicatie --- massamedia --- massamedia en maatschappij --- massapsychologie --- overheidsvoorlichting --- publiciteitswezen --- public relations --- reclame --- reclamecampagnes --- reclame "van algemeen nut" --- communicatietheorieën --- Mass communications --- Planning. --- Mass media - Planning.
Choose an application
Interactief beleid en beleidsvormingCommunicatieFasering en organisatie van beleidMethoden
Beleid --- Beleidsvorming. --- Communicatie. --- communicatiemanagement --- Organization theory --- beleidsontwikkeling --- Mass communications --- 65.01 --- 316.772.43 --- #A0008A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- communicatie in organisaties --- participatie, maatschappelijke --- 305.8 --- beleidsvorming --- communicatiekanalen --- communicatietheorie --- communicatiewetenschap --- massacommunicatie --- overheidsvoorlichting --- public relations --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- 316.772.43 Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- 65.012 --- 301.17 --- sociale psychologie, communicatie; algemeen --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Interactieve beleidsvorming --- Inspraak --- Overheidscommunicatie --- beleid --- communicatie --- Communicatie ; algemeen
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|