Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Applied marketing --- co-creation --- Toegepaste marketing --- co-creatie
Choose an application
Bedrijven en organisaties kunnen niet langer overleven zonder te innoveren. Maar nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en diensten, omdat ze klanten te weinig toegevoegde waarde bieden. Weet u wel wat uw klanten precies willen ? 'Klant in de driver's seat' is het eerste Nederlandstalige boek over klantgedreven innovatie. Het biedt u een overzichtelijke leidraad voor het opstellen van een succesvolle innovatiestrategie en voor het direct betrekken van klanten bij het innovatieproces. Dit boek laat zien hoe u met behulp van nieuwe concepten als cocreatie, crowdsourcing en communities klantgericht kunt innoveren, en daarmee de slagingskans van uw innovatie aanzienlijk kunt verhogen. Het geeft u een overzicht van alle verschillende vormen van klantgerichte innovatie, en wat daarbij de belangrijkste succes- en faalfactoren zijn. Bovendien bevat het een schat aan inspirerende praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland. Laat uw klant plaatsnemen in de driver's seat, zodat hij zelf het innovatieproces kan sturen! Dat levert niet alleen succesvollere innovaties op, maar ook: meer betrokken, tevreden en loyale klanten, en dus meer omzet en meer winst.Bron : http://www.managementboek.nl
Economic production --- co-creation --- Consumer behavior --- innovatiemanagement --- consumentengedrag --- co-creatie --- Klantgericht ondernemen --- Veranderingsmanagement --- Innovatie --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Crowdsourcing --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. De wereld van dienstverlening mengt zich door webcare en online media met die van communicatie. En raakt met co-creatie, crowdsourcing en communities de gemeentelijke ambities met participatie.Tegelijkertijd blijft de echte verbetering op klantcontact en interactie uit. Investeringen in de dienstverlening van gemeenten renderen onvoldoende. Collega?s van Communicatie en Dienstverlening lopen vast op afdelingsoverstijgende belangen en organisatiebrede verandervraagstukken. Er is behoefte aan een nieuwe richting.In Van Buiten naar Binnen, klantcontact & interactie in het publieke domein delen Frank de Goede, David Kok en Ewoud de Voogd hun visie op klantcontact en interactie met de gemeente. Zij verkennen wat de inwoner nu eigenlijk wil van de gemeente. Welke ontwikkelingen zijn er rond dienstverlening, communicatie en participatie? Wat zou een visie op weg naar 2025 moeten zijn? Welk groeipad is daarbij te volgen? Welke nieuwe taken en rollen komen daarbij kijken? In de visie op klantcontact & interactie komen de werelden van dienstverlening, communicatie en participatie bij elkaar. De visie is uitgewerkt en doorspekt met concrete tips en trics. Het is tijd voor een afdeling Klantcontact & Interactie!Frank de Goede is directeur van SIMgroep. SIMgroep helpt 250 lokale overheden met de website, e-dienstverlening en oplossingen voor de gemeenteraad. Frank volgt al 15 jaar de digitale ontwikkelingen bij gemeenten. Daarmee verbetert hij continu het frontoffice van de overheid. Met veel kennis van digitale media en vooral vanuit de ervaring van gebruikers buiten en binnen de gemeenten.David Kok onderzoekt sinds 2011 op persoonlijke titel het gebruik van sociale media door gemeenten in Nederland. Hij verzamelt daarbij de beste cases en ervaringen van gemeenten met nieuwe media en de netwerksamenleving. Sinds 2012 werkt hij daarbij nauw samen met HowAboutYou. David is communicatieadviseur voor de gemeenteraad van Almere.Ewoud de Voogd is partner van HowAboutYou, het adviesbureau in online media en klantcontact voor gemeenten. Hij beweegt zich op het snijvlak tussen overheid, inwoners, bedrijven of buurten en nieuwe technologie. Als organisatieadviseur verbeterde Ewoud de dienstverlening, communicatie en participatie van tientallen gemeenten.Bron: https://eburon.nl/product/buiten-naar-binnen/
Consumer behavior --- Mass communications --- Inwoners --- Interactie --- Dienstverlening --- Webcare --- Media --- Co-creatie --- Crowdsourcing --- Participatie --- Lokaal beleid --- Gemeentebeleid --- Communicatiestrategieën --- Klantenmanagement --- Bewoner --- Cocreatie --- Communicatiestrategie --- Leiderschap
Choose an application
Computer architecture. Operating systems --- nieuwe media --- sociale netwerken --- burgerparticipatie --- co-creation --- Public administration --- samenwerking --- Mass communications --- Netherlands --- Informatique à l'administration Informatica in de overheidsdiensten --- Relations administration-citoyen Betrekkingen tussen overheid en burgers --- Openbaar bestuur --- Massacommunicatie --- Computerarchitectuur. Operating systems --- co-creatie --- Nederland
Choose an application
Art and design researchers can contribute in interesting ways to engaging citizens, policy makers, private partners and other participants to participate in public space (issues). The methods of doing so are, however, underexplored. Therefore, the European Marie Curie Multi-ITN project ‘TRADERS’ (short for ‘Training Art and Design Researchers in Participation for Public Space’) researches the ways in which art and design researchers can ‘trade’ or exchange with multiple participants and disciplines in public space projects and – at the same time – trains them in doing so. In this kick-off symposium in Belgium, Hasselt, we will start a first debate around this topic in close collaboration with art centre Z33. All participating art and design researchers will be present, from 6 participating institutes, being Media, Arts and Design Faculty/LUCA School of Arts (KHLim/KULeuven), Royal College of Art/School of Architecture, Design Academy Eindhoven/Man and Public Space, University of Gothenburg/School of Design and Crafts, Chalmers University of Technology/Department of Architecture and KULeuven/Planning and Development and the Architecture and Culture Theory research units. We would like to invite you to join the lectures and the discussion.
Art --- interactive art --- philosophy of art --- Atelier public --- Processus de création --- Sociologie de la culture --- Participation --- Interactive art --- social design --- ontwerpmethodiek --- trade-offs --- 770.7 --- 770.6 --- participatory design --- interactief design --- interaction design --- ontwerpproces --- 7.01 --- Kunsttheorie ; creatief proces ; inspiratie ; door participatie --- Co-creatie ; creatief samenwerken --- Philosophy --- Participatory art --- Performance art --- Social practice (Art) --- interaction design, participatory design, social design --- productdesign, filosofie, esthetiek en kritiek --- Kunst ; theorie, filosofie, esthetica
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|