Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe organiseer je klantcontact en maak je van je customer service agents high performers ? Producten en diensten worden steeds complexer, de klant wordt steeds wijzer. Wanneer de klant toch een vraag heeft en het antwoord niet snel op het web vindt, wordt de telefoon gepakt. Maar voor het zelfde geld stuurt de klant een tweet de wereld in. Medewerkers die klanten helpen en te woord staan, moeten sneller en slimmer werken. Dit boek gaat over alle HR-aspecten van het organiseren van klantcontact. Klantcontact is mission critical voor het succes van bedrijven en instellingen. Dus ook voor afdelingen van ziekenhuizen die afspraken inplannen. Of voor informatiebalies van gemeentelijke instellingen. Of voor reserveringslijnen van theaterbespreekbureaus. Of voor ICT-helpdesks en hulp- en nooddiensten.In 'Contact' wordt aandacht besteed aan alle onderwerpen die op het snijvlak van klantcontact en human resources liggen: van arbeidscontracten tot kennismanagement, en van KPI's tot personeelsverloop. Het bevat tientallen best practices en cases. Op de website http://www.customercontact.nl die bij dit boek hoort, vind je praktische tips, how to's en checklists, maar ook relevante artikelen, rapporten en YouTube-video's. Ook via de website verkrijgbaar: kennis- en inzichtvragen, per hoofdstuk ingedeeld en handig voor studiedoeleinden.Dit boek is bedoeld voor iedereen die professioneel bij klantcontact betrokken is. Het boek helpt niet alleen agents, supervisors, managers en staffunctionarissen om het contactcenter beter te begrijpen. Het is ook bij uitstek geschikt voor marketeers, ICT'ers, recruiters en HR-professionals. Bron : http://www.managementboek.nl
Klantendienst --- Klantgericht ondernemen --- Callcenter --- Klantentevredenheid --- Personeelsmanagement --- Relatiemarketing --- Klachtenbehandeling
Choose an application
Biographical note: Judith Pietschmann schloss 2017 ihre Promotion an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg ab. Als Dozentin in der Abteilung Sprechwissenschaft und Phonetik lehrt und forscht sie in den Schwerpunktbereichen mündliche Kommunikation in institutionellen Kontexten, qualitative und quantitative Sprechwirkungsforschung, Prosodie in Interaktion und kommunikative Kompetenzförderung in der beruflichen Qualifikation. Long description: Telefonische Dienstleistungsgespräche sind zentraler Bestandteil der gesellschaftlichen und wirtschaftlichen Kommunikationspraxis. Sie sind in erheblichem Maße vorgeplant und standardisiert. Neben den gewünschten Positiveffekten (Einheitlichkeit, Effizienz, Kundenorientierung) führen etablierte Gesprächsstandards zu ungewollten Negativerscheinungen wie sprecherisch-sprachlichen Stereotypen, Übermarkierungen oder automatisierter Gesprächsführung. Diese und andere Phänomene bilden den Untersuchungsgegenstand des Forschungsschwerpunktes zur professionellen Telefonie an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg. Die Autorin bündelt und systematisiert in ihrer Studie die zurückliegende Forschungsarbeit, erweitert diese um eigene Untersuchungen und illustriert beispielhaft Ansätze, Konzepte und konkrete Maßnahmen zur Optimierung von Gesprächen in der telefonischen Kundendienstleistung.
Telecommunication --- History. --- callcenter --- callcenter communication --- professional telephony --- telephone service --- telephone customer service --- optimisation --- communication optimisation --- conversation --- conversation management --- speech science --- phonetics
Choose an application
Direct marketing --- Direct mail --- Marketing --- Marketingtechniek --- Database marketing --- Marktsegmentatie --- Marketinginformatiesysteem --- Telemarketing --- Callcenter --- Marketingcommunicatie
Choose an application
#SBIB:031.GIFTCOM --- #SBIB:309H250 --- Academic collection --- 369.1 --- klantenservice --- kwaliteitszorg --- marketing --- 658.8 --- Customer Contact Centers --- datacommunicatie --- klantenmanagement --- management --- personeelsbeleid --- recht (wetgeving) --- telecommunicatie --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Callcenters --- Klantendienst --- Klantgericht ondernemen --- Relatiemarketing --- Callcenter --- Marketing
Choose an application
Direct Marketing. Praktijkboek is een boek voor mensen uit de praktijk, geschreven door mensen uit de praktijk. Bekende direct marketing professionals geven tips en adviezen over bijna 200 uiteenlopende thema's, verspreid over verschillende rubrieken: van adressenbestanden over databases, direct mail, direct response reclame, telemarketing, loyalty marketing tot e-mail marketing. Elk hoofdstuk vormt een mooi afgerond geheel dat makkelijk leest. De auteur sleept je mee van vraag naar vraag, van antwoord naar antwoord, afgewisseld met boeiende voorbeelden uit de praktijk. (Bron: covertekst)
Marketing --- direct marketing --- Marktonderzoek --- Direct marketing --- Verkooptechnieken --- 693 Handelsreclame --- E100094.jpg --- E110391.jpg --- Klantenbinding --- Adressen --- Databanken --- Customer Relationship Management --- Cybermarketing --- Merken --- Persberichten --- Privacybescherming --- Respons --- Telemarketing --- Callcenters --- Grafische vormgeving --- 369.11 --- marketing --- 658.81.4 --- Sales. Sales force management. Selling. Salesmen --- Databank --- Merk --- Persbericht --- Callcenter --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
In Heerlijke nieuwe wereld – de titel is een verwijzing naar het beroemde boek van Aldous Huxley – legt hij de donkere kanten van onze maatschappij bloot. Als ‘Michael G.’ onderzoekt hij de gang van zaken in callcenters. Hij werkt in een fabriek die broodjes bakt voor supermarktketen Lidl. Daar wordt hij tot de rand van de uitputting gebracht en loopt hij regelmatig brandwonden op. En hij leeft als dakloze, waarbij hij bij temperaturen van min twintig de nacht op straat doorbrengt. Met zijn reportages wil Wallraff aandacht vragen voor de schrijnende omstandigheden waarin sommige van onze medemensen leven.
Sociology of minorities --- Sociology of work --- Migration. Refugees --- migratie (mensen) --- Germany --- 304 --- 331-057.2 --- 331.656.44 --- 362.52 --- 621.395.2 --- media --- arbeidsomstandigheden --- migratie --- rascisme --- 307.3 --- 311 --- armoede --- diversiteit --- racisme --- vluchtelingen --- maatschappij - sociale problemen --- fabrieksarbeiders --- gastarbeiders --- thuislozen --- call center - callcenter --- 331 --- migration --- Sociologie van de welvaart --- Sociale ethiek --- 960 --- journalistiek --- Duitsland geschiedenis --- levensbeschrijvingen --- biographies et mémoires
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- Nederlands --- Communicatieve vaardigheden --- Media --- Zakelijke communicatie --- Vergadertechnieken --- Rapporteren --- Telefoneren --- 651.7 ) notuleren - verslagen - rapporteren --- correspondentie --- formulieren --- handelscorrespondentie --- solliciteren --- telefoneren --- zakelijke communicatie --- 651.7 BAER --- brief --- communicatieve vaardigheden --- folder --- media --- mondeling presenteren --- rapporteren --- telefoon --- vergaderen --- antwoordapparaat --- betoog --- boodschappen --- callcenter --- dialogeren --- notulen --- persbericht --- rapport --- schriftelijk verslag --- sollicitatiebrief --- telemarketing --- verkoopbrief --- voordracht --- 800.5 --- Communicatietechnologie : vaardigheden --- Communicatie ; leermiddelen --- #BSCH: vak: Nederlands --- 803.93 --- schriftelijke communicatie --- 305.8 --- schoolboeken --- communicatie --- 485.1 --- Handboek/cursus --- gesprekstechnieken --- handboek --- offerte --- presenteren --- secundair onderwijs --- sollicitatiegesprek --- verkoopgesprek --- Nederlands, communicatie --- scriptie (eindwerk) --- vergadertechniek --- mondelinge communicatie --- 316.77 --- 803.93 Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlandse taal- en letterkunde --- 007 --- 007.1 --- 007.2 --- Contains audio-visual material --- Didactics of Dutch --- Higher education --- Mass communications --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Schrijven --- Tekst
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|