Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
PXL-Business 2017 --- bankwezen --- financiewezen --- organisatieverandering --- businessmodellen
Choose an application
Droomt u van een nieuwe loopbaan of een nieuw levenspad? Dat doen we allemaal. Maar de meesten van ons hebben geen gestructureerde manier om zichzelf opnieuw uit te vinden. En dat terwijl door veranderende businessmodellen op de werkplek ons professionele en persoonlijke leven uitdagender is dan ooit. Hoe krijgt u weer meer vertrouwen en plezier in uw loopbaan? Het werk leert u: - het businessmodeldenken begrijpen en uw huidige persoonlijke businessmodel tekenen;- de marktwaarde van uw vaardigheden te begrijpen en uw doel bepalen;- een visie voor verandering verwoorden- uw visie vertalen in een nieuw persoonlijk businessmodel en belangrijker nog - dit nieuwe model testen en in praktijk brengen.Deel 1: Canvas - Leer hoe je het Canvasmodel voor het beschrijven en analyseren van organisatie- en persoonlijke businessmodellen gebruikt.1. Businessmodeldenken - 2. Het businessmodel Canvas - 3. Het persoonlijke businessmodel CanvasDeel 2: Reflecteren - Kijk nog eens naar de richting die jouw leven opgaat en bedenk hoe je jouw carrière-aspiraties op elkaar wilt afstemmen.4. Wie ben jij? - 5. Identificeer jouw carrièredoelDeel 3: Reviseren - Pas je werkende leven aan - of vind het opnieuw uit - met behulp van het Canvas en de ontdekkingen uit de vorige delen.6. Bereid je voor om jezelf opnieuw uit te vinden - 7. Teken jouw persoonlijke businessmodel opnieuwDeel 4: Actie - Leer hoe je ervoor zorgt dat het ook allemaal gebeurt.8. Bereken jouw businesswaarde - 9. Test jou model in de markt - 10. What's next?Deel 5: Extra's - Lees meer over de mensen en resources achter 'Business Model You'-The Business Model You community-Biografieen van de makers-Noten
loopbaanontwikkeling --- Firms and enterprises --- personeelsmanagement --- Personnel management --- 367.2 --- HRM --- businessmodellen --- reflectie --- carrière --- personeelsbeleid, HRM --- human resources management --- Loopbaan --- Loopbaanplanning --- Loopbaanbeleid --- Personeelsmanagement
Choose an application
Met de technische aspecten van open technologie zijn veel studenten en docenten vertrouwd. Maar waarom willen veel overheden af van gesloten bestandsformaten? Op deze vraag en andere vragen geeft dit boek antwoord. De ICT-professional van morgen moet basiskennis hebben over auteursrecht, licenties,octrooien, flexibiliteit en tal van andere onderwerpen die in dit boek behandeld worden. Open source software en standaarden biedt elementaire kennis over open source software, open standaarden en open content. Het boek bespreekt prak tische elementen zoals licenties, auteursrechten, keuzeprocessen en businessmodellen. Daarnaast worden ethische, politieke en maatschappelijke aspecten behandeld, zoals transparantie, vrije marktwerking en gelijke kansen. Dit boek is bedoeld voor studenten die een ICTgerelateerde opleiding volgen. Het richt zich primair op eerste- en tweedejaars informaticastudenten in het hoger onderwijs, maar kan ook goed in de latere jaren middelbaar beroepsonderwijs en studierichtingen met een ICT-component worden gebruikt. De auteurs van dit boek zijn bijeengebracht door Holland Open, de Nederlandse organisatie voor open standaarden, open source software en open content. De eindredactie is verzorgd door Jo Lahaye. Met bijdrages van Michael van Wetering, Rob van Winden, Jeroen Visser, Arnoud Engelfriet, Walter van Holst, Jan Stedehouder, Jan Willem Broekema en Bart Hanssens.
004.057.8 --- auteursrechten --- bedrijfsmodellen (businessmodellen) --- licenties --- open source software --- Open systemen. Open architectuur --- free software --- octrooien --- Open source-software --- Open source-software. --- auteursrecht --- Open Source --- Computer. Automation
Choose an application
- HOE MAAK JE JE CULTURELE ORGANISATIE KLAAR VOOR DE TOEKOMST?- HEBBEN WE GENOEG AAN BESTAANDE MODELLEN?- HOE VERZOEN JE BUSINESSMODELLING MET DE EIGENHEID VAN DE CULTURELE SECTOR?Globalisering en digitalisering dwingen culturele organisaties om hun traditionele manier van werken te herzien. Als cultuurmanager moet je je publiek meer dan ooit betrekken bij je werving, potentiële partners anders benaderen en je financiële middelen meer differentiëren. Een robuust businessmodel brengt die elementen samen, wordt vaak gezegd. Maar hoe begin je daaraan?In dit boek geven internationale experts hun kritische visie op de basics en uitdagingen voor businessmodelling in de culturele sector. Vanuit de praktijk delen een aantal Vlaamse en Nederlandse cultuurmanagers hun ervaringen: welke factoren leiden tot succes en welke knelpunten kwamen zij onderweg tegen? Hoe kunnen culturele organisaties, zowel kunstenorganisaties als musea, transformeren naar duurzame creatieve knooppunten?Doorspekt met verhelderende cases, internationale managementervaring en de blik van experts vormt Businessmodellen in de culturele sector een unieke kritische blik op hoe creativiteit en business elkaar kunnen versterken.Bron : http://www.managementboek.nl
Ondernemingsplannen --- Strategisch management --- Managementmodellen --- Cultuurmanagement --- Sociology of culture --- Business management --- cultuurmanagement --- bedrijfsbeleid --- PXL-Business 2020 --- organisatiekunde --- businessmodellen --- duurzaam ondernemen --- Cultuursector ; management. --- Cultuurbeleid --- Management --- Ondernemingsplan --- Managementmodel --- Kostenbeheersing
Choose an application
7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder's global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas.Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success for any new venture or business project. It builds on the internationally popular Business Model Canvas and Value Proposition Canvas by integrating Assumptions Mapping and other powerful lean startup-style experiments.Testing Business Ideas uses an engaging 4-color format to:- Increase the success of any venture and decrease the risk of wasting time, money, and resources on bad ideas- Close the knowledge gap between strategy and experimentation/validation- Identify and test your key business assumptions with the Business Model Canvas and Value Proposition CanvasA definitive field guide to business model testing, this book features practical tips for making major decisions that are not based on intuition and guesses. Testing Business Ideas shows leaders how to encourage an experimentation mindset within their organization and make experimentation a continuous, repeatable processhttps://www.standaardboekhandel.be/p/testing-business-ideas-9781119551447https://www.standaardboekhandel.be/p/testing-business-ideas-9781119551447
Strategisch management --- Strategievorming --- Productontwikkeling --- Consumer research. --- New products. --- Strategic planning. --- 360.8 --- businessmodellen --- innovatie --- Sparkcollectie Mechelen --- start-ups --- ondernemen --- Ondernemen --- 005.4 --- Kostenbeheersing --- Productinnovatie --- Veranderingsmanagement
Choose an application
Maak van je idee een krachtig businessplan en zet je zaak van meet af aan ijzersterk op de kaart. Een innovatief, diepgaand, consistent en krachtig opgesteld businessplan, dat is wat Business start-ups betracht. Een unieke aanpak, die radicaal verschilt van het klassieke stappenplan, inspireert de lezer om dynamisch aan de slag te gaan met de bouwstenen van het plan. Dankzij een gebruiksvriendelijk terugkoppelingsmechanisme komen de bouwstenen van het businessplan op een interactieve en organische wijze tot stand. De links tussen de bouwstenen van het businessplan worden zowel visueel als door middel van voorbeelden verduidelijkt. Per bouwsteen reikt het boek een denk- en werkkader aan, wat het bewustzijn van de lezer vergroot: enerzijds wat betreft de te onderzoeken aspecten en anderzijds de terugkoppeling naar eerder verworven inzichten die je naar aanleiding van nieuwe marktinformatie moet bijsturen. Bij het werkboek horen digitale templates om meteen aan de slag te gaan met je businessplan. Op de website van LannooCampus kunnen docenten en studenten deze digitale templates downloaden. Bron : http://www.boekenbank.be
businessplanning --- Business policy --- bedrijfsfinanciën --- ondernemingsplan --- 360.8 --- ondernemen --- ondernemingsplannen --- businessmodellen --- management --- Ondernemingsplannen --- 658.01 --- Organisatieleer --- Startende ondernemingen --- Management --- Businessplan --- Businessplan. --- New business enterprises --- Handbooks, manuals, etc. --- Bedrijfsbeleid --- PXL-Business 2020 --- strategisch management --- startups --- Startende onderneming --- Ondernemingsplan
Choose an application
Why do we do what we do? Why do we exist? Learning to ask these questions can unlock the secret to inspirational business. This title explains what it truly takes to lead and inspire and how you can learn how to do it.https://www.standaardboekhandel.be/p/start-with-why-9780241958223
Leadership. --- Success in business. --- executives --- leidinggeven --- Business policy --- Social psychology --- start-ups --- management --- Leadership --- PXL-Research 2017 --- organisatiekunde --- innovatiemanagement --- 360.8 --- businessmodellen --- innovatie --- Sparkcollectie Mechelen --- ondernemen --- LEADERSHIP --- Leiderschap --- Inspiratie --- Communicatiemanagement --- Ondernemingsethiek --- Levensbeschouwing --- bedrijfsbeleid --- organisatiepsychologie
Choose an application
Sales, marketing en customer service vormen een dynamisch en geïntegreerd geheel. En het is de veeleisende klant die de dynamiek van het verkoopproces aanstuurt.De tijd van de klassieke sales force is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. De taken van sales, marketing en customer service moeten hertekend worden.In dit boek leest u hoe uw organisatie zich kan enten op deze veeleisende en perfect geïnformeerde klant. U leert hoe uw commerciële organisatie waarde kan blijven creëren en afleveren door processen aan te passen en de gepaste instrumenten in te zetten.Bron : http://www.lannoo.be
Klantendienst. --- Marketing. --- Verkopen. --- Businessmodellen --- Customer Relationship Management (CRM) --- PXL-IT 2017 --- organisatiekunde --- marketingcommunicatie --- CRM: customer-relationship management --- innovatiemanagement --- Customer Relationship Management --- Sales management --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Sociale media --- Relatiemarketing --- Klantenbinding --- Marketinginstrumenten --- marketing --- Salesmanagement --- Marketingmix --- Financiewezen
Choose an application
Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen, ontwerpen, en implementeren.Het boek is verdeeld in vijf delen:Het Business Model Canvas, een tool om businessmodellen te beschrijven, te analyseren en te ontwerpen.Business Model Patronen, gebaseerd op concepten van vooraanstaande businessdenkers.Technieken om u te helpen businessmodellen te ontwerpen.Herinterpreteren van strategie door de businessmodel-lens.Een generiek proces om u te helpen innovatieve businessmodellen te ontwerpen, waarbij alle concepten, technieken en tools die in het boek zijn besproken met elkaar worden verbonden. Het laatste gedeelte van Business Model Generatie geeft een visie op vijf businessmodelthema's voor de toekomst. Het nawoord biedt een kijkje achter de schermen van the making of Business Model Generatie.https://www.businezz.nl/product/100-5614_Business-model-generatie
strategisch beleid --- organisatiepsychologie --- bedrijfsorganisatie --- Business policy --- Industrial psychology --- Innovatie ; ondernemingen --- Strategisch management --- Businessmodellen --- 005.7 --- 658.112 --- bedrijfsmodellen (businessmodellen) --- businessmodel --- Veranderingsmanagement --- Team personeel talenten coachen lichaamstaal gedrag samenwerken --- ondernemerschap --- innovatie --- Organisational management (OM) --- ondernemingsvormen.financiën: vestigingsplaats --- bedrijfseconomie --- 360.8 --- 366.43 --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- businessplanning --- innovatiemanagement --- MAD-faculty 16 --- Changement Verandering --- Créativité Creativiteit --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Innovation Innovatie --- Management --- Managementmodellen --- Innovatie --- Bedrijfsbeleid --- Team personeel talenten coachen lichaamstaal gedrag samenwerken. --- innovatie. --- ondernemerschap. --- Managementmodel --- Bedrijfsmanagement --- bedrijfsbeleid
Choose an application
The Lean Startup is a new approach to business that's being adopted around the world; It is a movement that is transforming the way companier are built and new products are launched. The Lean Startup is about learning what your customers really want. It's about testing your vision continuously, adapting and adjusting before it's too late. Now is the time to think Lean. (flaptekst)
innovaties --- lean --- innovatiemanagement --- Economic production --- ondernemingen --- Entrepreneurship. --- 681.3*K1 --- 658:005.51 --- ondernemen --- ondernemerschap --- Computer industry: markets; standards; statistics; suppliers --- logistiek --- 681.3*K1 Computer industry: markets; standards; statistics; suppliers --- Ondernemen --- Product strategy --- Business policy --- Economische productie --- Bedrijfsbeleid --- Productstrategie --- 360.8 --- businessmodellen --- innovatie --- start-ups --- Sparkcollectie Mechelen --- Lean Lean --- Innovation Innovatie --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- innovation
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|