Listing 1 - 10 of 108 << page
of 11
>>
Sort by

Book
Sex, blogs & rock-'n-roll : een persoonlijk verhaal over wat bloggen van je vraagt en wat het je brengt
Author:
ISBN: 9789060059975 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Thomas Rap

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Halverwege zijn studie communicatiewetenschap raakt Ernst-Jan Pfauth verslaafd aan bloggen. Als hij op 19 oktober 2006 met zijn mobieltje een ruzie tussen Paul Witteman en premier Balkenende vastlegt en dat op zijn vier dagen eerder gestarte blog Spotlight Effect plaatst, wordt hij in één keer landelijk nieuws. NRC Handelsblad spreekt van 'de scherpste making-of van dit tv-seizoen'. Het blijkt de eerste van een reeks mooie ervaringen. Dankzij bloggen dineert Ernst-Jan in Shanghai. Dankzij bloggen leeft hij het luxe leven van een internetondernemer in Silicon Valley. Dankzij bloggen bruncht hij met de vice-president van Google, krijgt hij een baan en brengt hij - helaas -talloze zomeravonden achter een laptop door. Sex, blogs & rock-'n-roll is het persoonlijk getoonzette verhaal over een steeds relevanter maatschappelijk fenomeen. Online netwerken, blogmiljonairs, personal branding, de webcampagne van presidentskandidaat Obama - alles komt voorbij in dit jongensboek dat tevens praktische tips bevat. Bron : http://www.boekenbank.be

Blog : understanding the information reformation that's changing your world
Author:
ISBN: 078528804X 9780785288046 Year: 2005 Publisher: Nashville (Tenn.) Nelson Thomas Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The corporate blogging book : absolutely everything you need to know to get it right
Author:
ISBN: 0749927437 9780749927431 Year: 2006 Publisher: London Piatkus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
@DeStudentcoach : social media onmisbaar voor het succes van de student
Author:
ISBN: 9789000300457 9000300452 Year: 2011 Publisher: Houten Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Social media, zoals Hyves en Facebook, zijn niet alleen leuk voor het maken van vrienden. Je kunt deze juist ook tijdens je studie gebruiken voor opdrachten en stages. Maar er is meer dan Hyves en Facebook. Wat dacht je van LinkedIn en Twitter? Met een paar berichten heb je respondenten voor je onderzoek gevonden, je kunt vragen stellen over een stageplek en wie weet kom je al in contact met je toekomstige werkgever. Met je blog kun je jezelf profileren en met Prezi op een bijzondere manier presenteren. Inge van Erkel en Simone Levie helpen je met @DeStudentcoach al deze social media te ontdekken en toe te passen. Praktisch en vooral heel compleet. Bron : http://www.boekenbank.be

PR 2.0 : new media, new tools, new audiences
Author:
ISBN: 9780321510075 Year: 2008 Publisher: Upper Saddle River (N.J.) Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praise for PR 2.0 "An 'easy read' filled with practical examples of how marketing professionals can leverage these new tools to enhance PR activities. The 'Interviews with the Experts' sections were especially useful in helping to highlight how companies have benefited from PR2.0." Maura Mahoney, Senior Director, RCN Metro Optical Networks " P.R. 2.0is a must-read for any marketing or PR professional. It is filled with expert advice, real-world examples, and practical guidance to help us better understand the new media tools and social networking concepts available and how we can use them for our specific branding needs. This book is excellent for someone who is trying to understand the new web-based media and social networking concepts, as well those who are experienced in applying the new media tools and are curious about what everyone else is doing and what tools are producing the best ROI. This isn't a book filled with simple tips and tricks--it's an essential guidebook for the marketing/PR Professional to better understand the new media options and how to apply them effectively to achieve results." Jenny Fisher, Director Sales and Marketing Operations, Catalent Pharma Solutions "Wading through the thicket of expanding Internet tools--from MySpace to Facebook, from Twitter to Flickr--is no easy challenge. And once you finally understand these strange new art forms, how the heck do you harness them? Answer: You buy this book. Deirdre Breakenridge knows the Net--how to measure it, monitor it, and use it to maximize public relations performance. Best of all, she explains it in a style that even a Luddite can comprehend." Fraser P. Seitel, author of The Practice of Public Relationsand coauthor of IdeaWise The New Future of Public Relations! In today's Web 2.0 world, traditional methods of communication won't reach your audiences, much less convince them. Here's the good news: Powerful new tools offer you an unprecedented opportunity to start a meaningful two-way conversation with everyone Who matters to you. In PR 2.0, Deirdre Breakenridge helps you master these tools and use them to the fullest possible advantage in all your public relations work. You'll learn the best ways to utilize blogs, social networking, online newswires, RSS technology, podcasts, and the rest of today's Web 2.0 tools. Breakenridge shows how to choose the right strategies for each PR scenario and environment, keep the best Web 1.0 tools, and stop using outmoded tactics that have rapidly become counterproductive. Breakenridge introduces an extraordinary array of new PR best practices, including setting up online newsrooms, using visual and social media in releases, and leveraging new online research and analytics tools. She offers powerful new ways to think about PR, plan for it, and react to the new PR challenges the Web presents. Breakenridge also includes interviews with today's leading PR 2.0 practitioners. PR 1.0 vs. PR 2.0 Identify the needs of companies and clients, and how to integrate them for greatest Effectiveness Reaching today's crucial wired media Powerful new strategies for pitching and media distribution Best uses of traditional PR tactics Better ways to use viral marketing, online newsletters, e-blasts, VNRs, and webcasts PR 2.0: Making the most of the newest tools Interactive online newsrooms, visual media, blogs, RSS, podcasts, and beyond Social media: Your new 24/7 focus panel Powerful new ways to capture emerging customer desires and needs


Book
Make it, blog it, share it ! : handige gids voor creatieve bloggers
Authors: ---
ISBN: 9789058565020 Year: 2015 Publisher: Brussel De Praktische School

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Naai-, kook-, knutsel-, fotografie- en andere zelfmaakblogs zijn niet meer weg te denken uit het internetlandschap. En bloggen over je hobby of passie is helemaal niet zo moeilijk. Iedereen kan het leren en hoe langer je het doet, hoe makkelijker het wordt. Bovendien worden blogs ook steeds serieuzer genomen en zijn ze voor vele lezers een dagelijkse en onuitputtelijke bron van inspiratie. Maar hoe start je zo'n zelfmaakblog ? Welk platform kies je ? En waarom? Hoe maak je jezelf en je bezigheid boeiend voor lezers ? Hoe voeg je foto's en video's toe ? Hoe maak je een aantrekkelijke lay-out ? Wat zijn tags ? Hoe vaak moet je updaten ? Hoe krijg je meer volgers ? Kan je een centje bijverdienen met je blog? Welke apps kunnen je helpen bij het bloggen ? Hoe maak je online vrienden, gelijkgestemden waarmee je ook in real life een koffie kan gaan drinken ? Dit werkboek, met de expertise van de Praktische School van Femma én tips van succesvolle creabloggers, geeft het antwoord. Een handige doe-gids die elke creatieveling zin zal geven om er zelf maar eens werk van te maken.Bron : http://www.bol.com


Book
Skobrtnutí o flow : Rocenka InFlow 2009
Authors: ---
ISBN: 8021075538 9788021075535 9788021051454 Year: 2010 Publisher: Brno, [Czech Republic] : Masarykova univerzita,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

A selection of articles and blogposts which appeared on the website InFlow.cz throughout the year 2009. The texts present new perspectives, fresh opinions, and an insight into the life of the community of authors from the Division of Information and Library Studies, Faculty of Arts, Masaryk University. Included are quirky Emila's legendary blogposts, the disappearing and re-appearing phantom InFlow j.j.s., and broody Michal Lorenz. Read and commemorate all the best texts from the 2nd year of the InFlow magazine!.


Book
Instant edublogs : set up your blog, develop a thriving community of readers, and reach out to your students
Author:
ISBN: 1849698635 9781849698634 1849698627 9781849698627 9781849698627 Year: 2013 Publisher: Birmingham, England : Packt Publishing,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Filled with practical, step-by-step instructions and clear explanations for the most important and useful tasks. A concise guide full of step-by-step recipes to teach you how to set up and manage your blog.Instant Edublogs is aimed at educators - teachers, administrators, support specials, and paraprofessionals - who want to share their experiences and learn from others online. While some CSS and HTML skills can be helpful for understanding some of the advanced features, no specific technical knowledge is needed


Book
I am : remix your web identity
Authors: ---
ISBN: 1322607931 9781322607931 9781443873444 1443873446 1443871567 9781443871563 Year: 2015 Publisher: Newcastle upon Tyne, England : Cambridge Scholars Publishing,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

I Am: Remix Your Web Identity explores methods of designing and developing a personal website with RSS feeds that aggregate blog posts along with posts on social networks, such as Flickr, YouTube, Goodreads, Last.fm, and Delicious, in order to regain control and ownership (as well as authorship) of one's identity in one consistent and customized location. The book provides a short overview of the evolution of digital identity and the transformation of personal websites from Geocities to blogs.


Book
A Tumblr book : platform and cultures
Authors: --- --- ---
ISBN: 047290129X 0472074563 Year: 2020 Publisher: Ann Arbor : University of Michigan Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 108 << page
of 11
>>
Sort by