Listing 1 - 10 of 48 << page
of 5
>>
Sort by
Een nieuwe kijk op de experience economy : betekenisvolle belevenissen
Authors: --- ---
ISBN: 9789043009287 Year: 2005 Publisher: [s.l.] : Pearson,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Inhoudsopgave De agrarische revolutie Helmut Gaus, industriële revolutie, back to basic DE NIEUWE ROL VAN BETEKENIS GEVEN DOOR BEDRIJVEN pacemaker, Achmea, ANWB HOOFDSTUK S DE BEDRIJFSECONOMISCHE BETEKENIS VAN BELEVENISSEN LEGO, sociaal contract, Private Banking INTERMEZZO CASES Volkswagen, Landrover, Autostadt Interdit de cowboys van de keuken ID&T, SLAM!FM, Innercity Red Bull Music Academy Joie de Vivre, young at heart, Rolling Stone Nomad Reizen Ontdekkingsreizen herontdekt Nomad, Nepal, rugzak DE VIJF STADIA BIJ ONTWIKKELING F N REALISATIE Lego, creativiteitstechnieken, virtuele omgeving


Book
Geen guts, geen glory
Author:
ISBN: 9789013056860 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een nieuwe kijk op de experience economy : betekenisvolle belevenissen
ISBN: 9043009288 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Plezier en prestatie : hét managementprincipe voor organisaties
Authors: --- ---
ISBN: 9789462200876 Year: 2007 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Plezier in het werk leidt tot betere bedrijfsresultaten. Dat laten meerdere succesvolle bedrijven zien. Gebrek aan plezier in het werk leidt tot verwaarloosde organisaties met slechte - of opgepoetste - resultaten. Hoog tijd dus voor een aanpak die plezier en prestatie structureel met elkaar verbindt.Plezier & prestatie laat zien hoe plezier in het werk én het behalen van resultaten elkaar kunnen versterken, in goede en in slechte tijden. Centraal staat het concept dat de auteurs 'pleziermanagement' noemen: het managen van werkplezier met het oog op tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten.Dit boek wil (midden)managers overtuigen, inzicht geven en inspireren om handen en voeten te geven aan succesvolle en mensgerichte organisaties. Daarbij wordt het gat tussen potentie en performance gedicht. Plezier & prestatie is daarmee een onmisbaar boek voor managers bij dienstverlenende organisaties, maar eigenlijk voor alle managers.Deze herziene uitgave is geheel geactualiseerd en bevat:* het succesverhaal van Jumbo Supermarkten en andere aangevulde en nieuwe cases* nieuwe instrumenten waaronder de 'Plezier & prestatie-praatposter'* de meest recente cijfers over plezier in het werk in Nederland* nieuw onderzoek naar het gedrag van managers die met hun afdelingen zowel op plezier als op prestatie hoog scorenBron : http://www.bol.com


Digital
The experience economy : a new perspective
Authors: --- ---
ISBN: 9789012683 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De Imagineer : ontwerp beleving met betekenis
Authors: ---
ISBN: 9789046902769 Year: 2011 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert. Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier van werken uitgelegd, onderbouwd en vervolgens verdiept. In deel 1 staat de context centraal waarbinnen de imagineer opereert. De auteurs bespreken de belangrijkste theorie achter de veranderende economie en de relevantie van imagineering. Deel 2 richt zich op de imagineer zelf, zijn werkproces en ontwerpmethodiek. Deel 3 vormt de inspiratie voor het eigenlijke werk: aan de hand van oefeningen gaat de lezer op zoek naar zijn eigen imagineeringskracht. De auteurs verbinden de theorie van imagineering steeds met de praktijk. Elk hoofdstuk begint met een casus en eindigt met opdrachten en leestips. Daarnaast worden in kaderteksten voorbeelden gegeven. De imagineer is geschreven voor alle bacheloropleidingen waarin branding en beleving een belangrijke rol spelen, zoals commerciële economie, vrijetijdsmanagement, hotelmanagement, facilitymanagement en media- en entertainmentmanagement. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Circles of retail : een beproefd businessmodel voor de retail van morgen
Authors: ---
ISBN: 9789462836525 Year: 2019 Publisher: Ede Sarphati

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Stap voor stap innoveren is zoveel makkelijker als je denkt vanuit de klant en aansluit bij je eigen passie. Meer dan ooit is er behoefte aan een praktisch en beproefd businessmodel voor de Retail van morgen. Dit boek geeft het antwoord!Bron : http://www.boom.nl


Book
Excelleren in service : omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts
Authors: ---
ISBN: 9789462763425 Year: 2019 Publisher: Deventer Management impact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? Dit boek beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie.Met ruim 120 praktijkvoorbeelden, twintig tools en twee scans is 'Excelleren in Service een robuuste roadmap om concreet en fundamenteel werk te maken van excellente klantgerichtheid, voorbij mooie woorden, ?projectjes? en goedbedoelde initiatieven. Het is daarmee ook een waardige opvolger van het boek Service Excellence dat in 2016 door verschillende vakjury?s in Nederland en België tot het beste Nederlandstalige marketingboek werd gekozen."Service hoort in de bedrijfsstrategie thuis. De tien paradigmashifts die nauwgezet in dit boek worden omschreven, compleet met cases, nemen u mee van het standaard management-abc naar anders denken, andere keuzes durven maken dan we gewend zijn, omdat we nieuwe doelen nastreven. Doelen geladen met emotie en oprechtheid. Al lezend wordt u het doel van dit boek steeds duidelijker. U wordt aangespoord service als menselijke waarde te zien. Weg van het doordraven in businessmodel canvassing, digitale transformatie en standaardisering. Service is geen kostenpost maar een investering in klantsucces." - Egbert Jan van Bel, expert in klantgerichtheid en auteur van ?Kloteklanten?"Dit boek is een must-read voor organisaties die excelleren in service de norm willen maken en de klantbeleving centraal willen stellen. Gebruikmakend van wetenschappelijke inzichten en geïllustreerd door inspirerende voorbeelden laten de auteurs aan de hand van tien paragdigmashifts zien hoe dienstverleners, maar ook productieorganisaties, dit omdenken kunnen vormgeven." - Prof. dr. Jenny van Doorn, Professor in Services Marketing, Rijksuniversiteit GroningenBron : http://www.managementboek.nl


Book
Entertainment marketing : social TV & event marketing
Author:
ISBN: 9789463896658 Year: 2020 Publisher: Soest BoekXpress

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een nieuw ecosysteem rond merkbelevingKlassieke reclame is dood. Merken zoeken naar de juiste manier om de aandacht van de consument vast te houden. Zowel mensen als media evolueren, wat maakt dat marketing toe is aan een totale revolutie. Dit boek geeft de lezer een nieuw denkkader. Entertainment Marketing is een ecosysteem opgebouwd rond Event Marketing en Digital Marketing. Het is een vorm van marketing waarbij merken deel uitmaken van het entertainment waar consumenten naar op zoek zijn, in plaats van mensen te storen tijdens hun kostbare vrije tijd.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Economie van experiences
Authors: --- ---
ISBN: 9789043019781 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 48 << page
of 5
>>
Sort by