Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBC (1)

Odisee (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2017 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Service excellence : werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model
Authors: ---
ISBN: 9789462760998 9462760993 Year: 2017 Publisher: Alphen aan den Rijn : Vakmedianet,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een excellente klantgerichtheid tot in de haarvaten van de organisatie. Dag in dag uit. Dit boek laat zien hoe je dat bereikt vanuit het management- en organisatieperspectief. Raamwerk is het nieuwe Europese Service Excellence Model. Aan de hand van de negen bouwstenen van dit model - luisteren naar klanten * visie, missie en strategie * leiderschap * cultuur * klantbelevingsontwerp * HRM * processen en structuur * klantfeedback * innovatie - krijgt u diepgaand inzicht in hoe te bouwen aan een Service excellence organisatie.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by