Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
De valkuil waar organisaties telkens opnieuw intrappen, is dat ze - weliswaar goed bedoeld en zonder dat ze het vaak weten - via Kritische Prestatie Indicatoren (KPI's) barrières opwerpen voor effectieve uitvoering van de strategie. Klanten worden daarvan de dupe en veel tijd gaat verloren aan het herstellen van fouten. KPI's leiden niet tot de gewenste prestatieverbetering. De waan van de dag blijft regeren. Dat hoeft niet.In dit boek leest u concreet en praktisch hoe het anders kan. Een innovatieve aanpak die zich in de praktijk heeft bewezen. U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen, uw klanten beter bedienen en waarmee u 'knoppen' krijgt waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren.Bron : http://www.vakmedianetshop.nl
politique de l'entreprise --- management --- audit --- Indicateurs Indicatoren --- Performance Prestatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Kwaliteitszorg: ondernemingen --- ondernemingsbeleid --- Key Performance Indicators --- Management --- Strategisch management --- Prestatiemetingen --- Kritieke succesfactoren --- 338.93 --- 65.012.4 --- 331.024 --- onderneming --- management - leidinggeven --- arbeidsvermogen, menselijk - prestaties --- Kritieke prestatie-indicator --- Prestatiemeting --- Kostenbeheersing --- Kritieke succesfactor
Choose an application
Dit praktische handboek beschrijft de 75 KPI's die elke manager moet kennen. KPI's - Key Performance Indicators - zijn essentiële tools die aangeven of het goed gaat met een bedrijf of dat het van koers raakt. Door de juiste indicators te gebruiken, worden prestaties en aandachtsgebieden helder.De meeste managers worstelen met het begrijpen en identificeren van belangrijke managementmetriek en verzamelen in plaats daarvan een enorme hoeveelheid van alles dat gemakkelijk te meten is. Dit boek zorgt ervoor dat je niet langer verdrinkt in een oneindige berg data maar aan de slag kunt met de KPI's die belangrijk zijn voor jouw organisatie.Dit Financial Times handboek behandelt 75 KPI's en legt ze op begrijpelijke wijze uit. Wat houdt de KPI in, hoe bereken je deze en gebruik je het effectief? Daarnaast vind je door het boek heen praktijkvoorbeelden, valkuilen, referenties, benchmarks en tips. Je leest over zowel financiële als niet-financiële KPI's; van netto winstmarge en klanttevredenheid tot het berekenen van je marktaandeel en ecologische voetafdruk.Bron : http:///www.pearsoneducation.nl
65.012.4 --- Management strategie beleid --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Key Performance Indicators --- Prestatie-indicatoren --- Management --- Managementonderzoek --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- 338.93 --- 331.024 --- onderneming --- management - leidinggeven --- arbeidsvermogen, menselijk - prestaties --- Kritieke prestatie-indicator --- Prestatie-indicator
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|