Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Classical mechanics. Field theory --- Physics --- fysica --- mechanica --- dynamica --- wrijving --- arbeid (fysica) --- massa --- gewicht (fysica)
Choose an application
Physics --- fluida --- metrologie --- fysica --- mechanica --- wrijving --- arbeid (fysica) --- massa --- gewicht (fysica)
Choose an application
Classical mechanics. Field theory --- fysica --- mechanica --- dynamica --- wrijving --- arbeid (fysica) --- massa --- gewicht (fysica)
Choose an application
Electrical engineering --- Programming --- spanning (fysica) --- kinematica --- games --- elektriciteit --- weerstand (fysica) --- programmeren (informatica) --- programmeertalen --- fysica --- golven (fysica) --- arbeid (fysica) --- gewicht (fysica)
Choose an application
Mechanics, Applied --- 531.8 --- Technische Mechanica --- Applied mechanics --- Engineering, Mechanical --- Engineering mathematics --- Classical mechanics. Field theory --- fysica --- mechanica --- dynamica --- wrijving --- arbeid (fysica) --- massa --- gewicht (fysica) --- Dynamica. --- Mechanische trillingen. --- Statica.
Choose an application
Deze set voor de D-finaliteit 3 uur bestaat uit 6 modules:Module 1: Het energievraagstukModule 2: Energietransport, warmte en temperatuurModule 3: GaswettenModule 4: ThermodynamicaModule 5: BewegingsleerModule 6: Elektrische systemenMet Isaac-fysica verwerven jongeren op een methodische wijze betrouwbare feitelijke kennis. Leerlingen leren een fysische werkelijkheid of een natuurlijk fenomeen vatten aan de hand van wetenschappelijke concepten. Op die manier ontwikkelen leerlingen een rationele geest om zich wetenschappelijk te positioneren t.o.v. maatschappelijke vraagstukken.https://www.diekeure.be/educatief/product/isaac-fysica-4-set-modules-d-3-uur/
Fysica --- 2e graad secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- Grootheid --- Massadichtheid --- Kracht (fysica) --- Beweging --- Veld --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Elektriciteit --- Thermodynamica --- Bewegingsleer (fysica) --- Fysica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Druk --- Wet van Archimedes --- Evenwicht --- Statica --- Energie --- Arbeid (fysica)
Choose an application
Fysiologie --- Physiologie --- 796.012 --- 101617.jpg --- Training --- Movement and motor functions: tests and measurement --- 796.012 Movement and motor functions: tests and measurement --- Social medicine --- conditietraining --- arbeid (fysica) --- Physiology: movement organs, voice and skin --- metingen --- biofysica --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- sportgeneeskunde
Choose an application
In Focus Fysica bestuderen en verklaren leerlingen fysische fenomenen via een wetenschappelijke methode. Op een kritische en nieuwsgierige manier leggen ze verbanden tussen meetresultaten en verschijnselen. Daarbij spitsen ze zich toe op kracht en beweging, structuur en eigenschappen van materie, energie en ? in richtingen met 2 uur fysica, ook op straling.https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/fysica/focus-fysica.html
Fysica --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit --- Technisch secundair onderwijs --- Kunstsecundair onderwijs --- 485.41 --- secundair onderwijs --- leerboeken --- fysica --- Fysica; secundair onderwijs --- Natuurkunde --- Doorstroomfinaliteit --- Algemeen secundair onderwijs --- Fysica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Domeinoverschrijdende doorstroomfinaliteit --- Domeingebonden doorstroomfinaliteit --- Energie (fysica) --- Vermogen (capaciteit) --- Druk (fysica) --- Gaswet --- Thermodynamica --- Biotechnologische wetenschappen --- STEM (Science Technology Engineering Maths) --- Arbeid (fysica) --- Elektriciteit --- Didactics of physics --- Didactics of secundary education --- secundair onderwijs 2de graad
Choose an application
Physics for Game Programmers shows you how to infuse compelling and realistic action into game programming even if you dont have a college-level physics background! Author Grant Palmer covers basic physics and mathematical models and then shows how to implement them, to simulate motion and behavior of cars, planes, projectiles, rockets, and boats. This book is neither code heavy nor language specific, and all chapters include unique, challenging exercises for you to solve. This unique book also includes historical footnotes and interesting trivia. You'll enjoy the conversational tone, and rest assured: all physics jargon will be properly explained.
elektriciteit --- games --- kinematica --- arbeid (fysica) --- Programming --- programmeertalen --- gewicht (fysica) --- weerstand (fysica) --- Electrical engineering --- programmeren (informatica) --- spanning (fysica) --- fysica --- golven (fysica) --- Physics --- Video games --- Physique --- Design --- Physics. --- Engineering & Applied Sciences --- Physical Sciences & Mathematics --- Physics - General --- Computer Science --- game programming --- Computerspelen. --- Fysica. --- Design. --- Computer games—Programming. --- Software engineering. --- Game Development. --- Software Engineering/Programming and Operating Systems. --- Computer software engineering --- Engineering --- Computer games --- Programming. --- Computer game programming --- Game programming (Computer games) --- Computer programming
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|