Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Architecture --- Schools of architecture --- Ecoles d'architecture --- Competitions --- History --- Concours --- Histoire --- 72.037 --- 373.67 --- Archiprix --- Nederland --- Architectuur ; stedenbouw ; landschapsarchitectuur ; afstudeerprojecten --- Architectuuronderwijs ; afstudeerprojecten ; Nederland ; 2006 --- Eenentwintigste eeuw (architectuur) --- 21ste eeuw (architectuur) --- Architectuuronderwijs --- Onderwijs (architectuur) --- Studentenprojecten --- Onderwijs ; kunst- architectuuronderwijs --- Prix de Rome --- Prixderome.nl --- 72.072 --- 71.072 --- 712.072 --- Architectuurwedstrijden --- Wedstrijden (architectuur) --- Stedenbouw (wedstrijden) --- Wedstrijden (stedenbouw) --- Landschapsarchitectuur (wedstrijden) --- Wedstrijden (landschapsarchitectuur)
Choose an application
Architecture --- artistieke prijzen --- architecture [object genre] --- Modern [style or period] --- hedendaagse architectuur --- anno 2000-2009 --- 373.67 --- 72.039 --- Architectuur ; stedenbouw ; landschapsarchitectuur ; afstudeerprojecten --- Archiprix --- Architectuuronderwijs ; afstudeerprojecten ; Montevideo ; 2009 --- DVD's --- 72.037 --- Archiprix International --- Onderwijs ; kunst- architectuuronderwijs --- Architectuurgeschiedenis ; 2000 - 2050 --- Eenentwintigste eeuw (architectuur) --- 21ste eeuw (architectuur) --- Architectuuronderwijs --- Onderwijs (architectuur) --- Studentenprojecten --- Contains audio-visual material
Choose an application
Een eindwerk is de bekroning en het sluitstuk van studies in het hoger onderwijs. De kwaliteit ervan wordt bepaald door de inhoud en de opmaak die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.Deze handleiding is een praktisch naslagwerk voor wie een groot verslag, een masterproef of een afstudeerwerk schrijft.Dit handboek behandelt volgende onderwerpen:Hoe begin je te schrijven?Wat zijn de verplichte onderdelen?Hoe breng je structuur aan je ideeën?Wat zijn de juiste taal, stijl en toon?Hoe refereer je aan digitale en niet-digitale werken?Welke vormgeving is verplicht?Welke opmaak is gewenst?
808 --- Afstudeerprojecten ; wetenschappelijke eindwerken ; leidraad --- Illustraties ; Herr Seele --- Scripties ; thesissen ; handleidingen ; gidsen --- Taal ; het schrijven --- Rapporteren --- Scripties --- Taalvaardigheid (schriftelijk) --- 450.8 --- 499.5 --- 844.4 --- eindwerk --- schrijven --- scriptie --- Taalwetenschappen ; het maken van scripties, thesissen, handleidingen, gidsen --- Methodiek van het studeren --- het maatschappelijk verkeer, schriftelijke communicatie --- Notuleren - Rapporteren --- Schrijven --- Refereren --- Spelling --- Eindwerken --- eindwerken schrijven --- verslagen schrijven --- teksten schrijven --- Science --- Higher education --- Eindwerken. --- PHL-Central Office 12 --- hoger onderwijs --- eindwerken --- verslagen --- afstudeerprojecten
Choose an application
Boogaerts, Line ; Buklys, Liudvikas ; Coucke, Joachim ; De Mont, Alice ; Epnere, Ieva ; Föllings, Paulien ; Kuilboer, Conny ; Leddington, Gary ; Noonan, Clare ; Pain, Odilon ; Rödiger, Daniel
373.67(493) --- Kunstonderwijs ; Gent ; Hoger Instituut voor Schone Kunsten ; HISK --- 700.4 --- HISK (Hoger Instituut voor Schone Kunsten) --- studentenwerk --- afstudeerprojecten --- Kunstonderwijs --- Onderwijs ; kunst- architectuuronderwijs ; België --- beeldende kunst, musea - tentoonstellingen --- Exhibitions --- 373.67.03(493) --- Onderwijs ; kunst- en architectuuronderwijs ; geschiedenis ; jaarboeken ; projecten ; België --- Art --- art education --- Higher Institute for Fine Arts [Ghent] --- Coucke, Joachim --- Buklys, Liudvikas
Choose an application
The primary goal of Designing a Research Project is to assist graduate students, PhD candidates and research fellows to develop an effective research design. In addition this book offers supervisors and tutors an opportunity to tighten their grip on their counseling roles while enabling them to perfect their students progress and help them to achieve better research results. Both practice-oriented and theory-oriented research can benefit from applying the methodology used when designing a research project. Designing a Research Project provides insights, guiding principles and methodology for developing a transparent conceptual and technical design for a research. The guiding principles for the conceptual design or research issue help to formulate an attainable and effective research objective, to outline a clear research framework and to determine relevant research issues. The technical design concerns the selection of an adequate research strategy, the different ways of collecting data or information required and the making of a research plan.
Learning and scholarship. --- Research --- Onderzoeksontwerp. --- Methodology. --- statistiek --- wetenschappelijk onderzoek --- onderwijs --- 001.8 --- 37 --- proefschriften --- scripties --- onderzoek in de kunsten --- onderzoek --- Learning and scholarship --- Erudition --- Scholarship --- Civilization --- Intellectual life --- Education --- Learned institutions and societies --- Scholars --- Methodology --- 300.6 --- 450.4 --- 001.891 --- Wetenschappelijk onderzoek --- onderzoeksmethoden --- Onderzoeksvaardigheden --- Hoger onderwijs --- Scripties --- eindwerken --- afstudeerprojecten --- sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Onderwijskunde --- Recherche --- Méthodologie --- Methodologie. --- Research.
Choose an application
Studeren in het huidige, competentiegerichte hoger onderwijs vraagt van studenten specifieke kennis en vaardigheden. Vooral het projectmatig opzetten en uitvoeren van praktijkonderzoek en het schrijven van de scriptie blijken veel studenten niet vanzelf te kunnen. Het boek behandelt in 10 stappen de competenties die zij hiervoor nodig hebben. Het is daarmee een leidraad voor studenten die hun hogeschoolstudie tot een goed einde willen brengen. De auteur behandelt niet alleen de regels voor praktijkonderzoek, maar ook het hele traject: van de onderzoeksopzet tot en met de scriptie waarmee de student als bachelor afstudeert
Hoger onderwijs. --- departement Algemeen 11 --- hoger onderwijs --- afstudeerprojecten --- scripties --- 001.81 --- 300.6 --- 489 --- eindwerk --- onderzoeksmethoden --- projecten --- rapporteren --- statistiek --- scriptie --- wetenschappelijk onderzoek (gez) --- Lerarenopleiding --- Onderwijsonderzoek --- Praktijkonderzoek --- techniek van de wetenschappelijke arbeid --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Hoger onderwijs; algemeen --- Bachelors --- Studiemethoden --- Scripties --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Onderzoek --- Diagnose --- Bachelor --- Competenties --- Methodologie --- Hoger onderwijs --- Onderzoeksvaardigheden --- Sociologisch onderzoek --- Hogescholen --- Nederland --- Hoger beroepsonderwijs
Choose an application
The Dissertation is one of the most demanding yet potentially most stimulating components of an architectural course. This classic text provides a complete guide to what to do, how to do it, when to do it, and what the major pitfalls are. This is a comprehensive guide to all that an architecture student might need to know about undertaking the dissertation. The book provides a plain guide through the whole process of starting, writing, preparing and submitting a dissertation with minimum stress and frustration. The third edition has been revised throughout to bring the text completely up-to-date for a new generation of students. Crucially, five new and complete dissertations demonstrate and exemplify all the advice and issues raised in the main text. These dissertations are on subjects from the UK, USA, Europe and Asia and offer remarkable insights into how to get it just right.
Didactics of higher education --- architecture [discipline] --- eindwerken schrijven --- architectuur --- Architectural writing --- Architecture --- Dissertations, Academic --- 808 --- Afstudeerprojecten ; wetenschappelijke eindwerken ; leidraad --- Architectuuronderwijs --- Architecture, Western (Western countries) --- Building design --- Buildings --- Construction --- Western architecture (Western countries) --- Art --- Building --- Style manuals (Academic dissertations) --- Authorship --- Communication in architectural design --- Study and teaching (Graduate) --- Research --- Methodology --- Taalwetenschappen ; het maken van scripties, thesissen, handleidingen, gidsen --- Design and construction --- Architecture, Primitive
Choose an application
12-121-8
Science --- Manuscripts. Epigraphy. Paleography --- Didactics of higher education --- eindwerken schrijven --- Study methods --- Scripties --- 001.8 --- #KVHB:Schrijven --- #KVHB:Scripties --- 808 --- Afstudeerprojecten ; wetenschappelijk eindwerk ; leidraad --- Scripties ; thesissen ; handleidingen ; gidsen --- Taal ; het schrijven --- Jan T'Sas --- scripties --- wetenschappelijk onderzoek --- 450.8 --- 489 --- hoger onderwijs --- onderwijs --- scriptie --- 002 --- Citeren --- Eindwerken --- Informatie --- Scriptie --- Thesis --- 001.8 Methodologie in de wetenschap --- Methodologie in de wetenschap --- Taalwetenschappen ; het maken van scripties, thesissen, handleidingen, gidsen --- Methodiek van het studeren --- Hoger onderwijs; algemeen --- Hoger onderwijs --- Proefschriften --- Methodologie
Choose an application
‘Speeltijd. Een kritische pauze. Processen van eindwerken in architectuur’ is het zelfverklaarde stiefbroertje van het Architectuurboek Vlaanderen N°10, een uitgave van het Vlaams Architectuurinstituut. Speeltijd is het resultaat van een samenwerking van 7 studenten uit verschillende Vlaamse architectuuropleidingen. De samenwerking kwam er op initiatief van het Vlaams Architectuurinstituut. In juni 2013 deed Christoph Grafe - directeur van het VAi - een oproep naar de Vlaamse architectuuropleidingen voor het ontwikkelen van een ‘open reflectie’ op het Architectuurboek Vlaanderen N°10. Het project genoot de steun van het VAi, maar bood ook volledige redactionele onafhankelijkheid. Net als het Architectuurboek Vlaanderen werpt Speeltijd zijn licht op de architectuurproductie in Vlaanderen. Maar in tegenstelling tot het Architectuurboek bundelt het geen onroerend goed, maar wel papieren architectuur, in dit geval eindwerken. Aan de hand van 9 inspirerende afstudeerprojecten vertelt dit boek over architectuur met verschillende benaderingen, percepties, maak- en leerprocessen.
architectuur --- urbanisatie --- studenten --- Architecture --- Belgium --- Architecture students --- Architectural drawing --- Etudiants en architecture --- Projets d'architecture --- Study and teaching --- History --- Philosophy --- Etude et enseignement --- Histoire --- Philosophie --- 72 --- 378 --- 72.01 --- 373.67(493) --- Architectuur ; Vlaanderen ; eindwerken architectuurstudenten --- Architectuuronderwijs ; afstudeerprojecten --- Studentenwerk ; architectuurontwerpen ; 21ste eeuw --- Architectuur. Bouwkunst --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Architectuur ; theorie, filosofie, esthetica --- Onderwijs ; kunst- architectuuronderwijs ; België --- Architectural education --- 378 Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- 72 Architectuur. Bouwkunst --- 72 Architecture --- 373.67 --- Studentenprojecten --- Onderwijs (architectuur) --- architecture [discipline] --- Flanders
Choose an application
Dit handboek beschrijft hoe je professioneel in de academische wereld kan communiceren. Veel studenten kunnen de nodige informatie voor hun project verzamelen, maar slagen er niet om die kennis in de juiste communicatieve vorm te gieten. Daarnaast hebben deze studenten wel ooit gehoord van de regels van goed communiceren, maar missen ze een theoretisch kader om die richtlijnen vlot toe te passen. Dit boek leert je hoe je academische informatie op een succesvolle manier kan ontwerpen. Hoofdstuk 1 beschrijft de verschillende factoren die een impact hebben op het succes van communicatie. Hoofdstuk 2 en 3 geven een overzicht van de adviezen rond academisch schrijven en presenteren. Tot slot gaat Hoofdstuk 4 dieper in op manieren om het succes van communicatie te testen. Dit handboek is interessant voor studenten die hun eerste stappen in de academische wereld zetten, maar is ook geschikt voor wie meer achtergrond in professioneel en academisch communiceren wil.Bron : http:/:www.academiapress.be
Academic writing --- Handbooks, manuals, etc. --- 499.5 --- rapporteren --- wetenschappelijk rapporteren --- wetenschappelijk taalgebruik --- wetenschappelijk onderzoek --- presenteren --- Nederlands --- schrijven --- schriftelijke communicatie --- eindwerken --- scripties --- Schrijven --- Presenteren --- Schrijven : rapporten --- communicatievaardigheden --- Academische vaardigheden --- Scripties --- 001.818 --- 001.81 --- 808 --- Scripties ; thesissen ; papers ; handleidingen --- Taal ; het schrijven --- Afstudeerprojecten ; wetenschappelijke eindwerken ; leidraad --- Communicatiedesign --- schriftelijke communicatie, notuleren --- techniek van de wetenschappelijke arbeid --- Taalwetenschappen ; het maken van scripties, thesissen, handleidingen, gidsen --- Wetenschap --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- MAD-faculty 15 --- academisch schrijven --- Science --- Higher education --- Schriftelijke communicatie --- Hoger onderwijs --- Communicatieve vaardigheden
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|