Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek is een handleiding om op een speelse en integere wijze met kinderen het gebied van normen en waarden te verkennen. Aan de hand van uitgewerkte thema's kan de docente middels kringgesprekken en bezinningsoefeningen kinderen bewust maken van hun eigen normen en waarden. De multiculturele samenstelling van groepen in het onderwijs vraagt ook om het verkennen van waarden en normen uit diverse culturen. (Bron: covertekst)
Didactics of secundary education --- ethiek --- normen (technologie) --- kringgesprekken --- Didactics of social education --- waardenopvoeding --- waardenbeleving --- Didactics of primary education --- waarden --- 474.9 --- 484.9 --- Ethiek --- Klassengesprekken --- Sociale opvoeding --- 478.9 --- Bang --- Barmhartigheid --- Basisonderwijs --- Bezinnen --- Boos --- Islam --- Kinderen --- Kringgesprek --- Kringgesprekken --- Multiculturele samenleving --- Niyama's --- Normen --- Pesten --- Rechten van het kind --- Rechten-kind --- Rouw --- Secundair onderwijs --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Tien geboden --- Tieners --- Verdriet --- Waarden --- Waardeontwikkeling --- Yama's --- 433.2 --- normen en waarden --- 478.1 --- Emotionele opvoeding; ba.o. --- Kinderen : normen en waarden --- Sociale opvoeding; ba.o. --- 051525.jpg --- Intercultureel onderwijs --- Overige onderwerpen --- Overige vormingsgebieden --- (zie ook: filosoferen (kinderen)) --- Lager onderwijs --- Kringactiviteiten --- Waardevorming --- Morele opvoeding --- Didactische werkvormen --- Waardenopvoeding --- Emotionele opvoeding; ba.o --- Sociale opvoeding; ba.o --- Klassengesprek --- Kringactiviteit --- Norm (standaard) --- Didactische werkvorm --- Norm (gedragsregel)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|