Listing 1 - 10 of 49 << page
of 5
>>
Sort by

Book
L'affiliation. Pourquoi ? Comment ? Programmes types.
Author:
ISBN: 2708130498 Year: 2004 Publisher: Paris : Editions d'Organisation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Basisboek online marketing : van strategie tot conversie
Authors: ---
ISBN: 9789001887148 Year: 2018 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit is het eerste volwaardige studieboek over digitale marketing dat het héle marketingproces behandelt. Zowel de wetenschappelijke theorie achter online marketing als de technieken en media komen aan de orde. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk: meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen gebruikt het. Het boek is bovendien verplichte stof voor verschillende NIMA-examens. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases. In Basisboek Online Marketing komen alle relevante aspecten van online marketing aan bod: strategische aspecten, het gebruik van internet voor marktonderzoek, bij productontwikkeling en -realisatie, voor branding, klantenwerving en klantenbinding en bij orderafhandeling. Daarbij gaat het boek ook in op effectieve sites en apps, digital analytics en planning en organisatie. De inzet van social media en mobiele communicatie is naadloos in de onderwerpen verwerkt. Huub Vermeulen – CEO bol.com Technologie en online marketing blijven zich ontwikkelen. Dit boek beschrijft met actuele voorbeelden de laatste inzichten, onderbouwd door de basisprincipes van online marketing. Daardoor overstijgt de stof het tijdelijke karakter en vormt een goede basis voor toekomstige marketingprofessionals. Bram Koster – Chief creative Marketingfacts Dit boek weet op een knappe manier de verbinding te leggen tussen de klassiekers en de nieuwste ontwikkelingen in online marketing. Dat maakt dit boek een must voor iedereen die serieus met online marketing aan de slag wil. Prof. dr. Peter Leeflang – Frank M. Bass Professor of Marketing, Rijksuniversiteit Groningen De derde druk van Basisboek Online Marketing bevat een grote hoeveelheid kennis over online marketing die op een uiterst professionele wijze, op een toegankelijke manier en verantwoord gedocumenteerd is samengevat in een prachtig uitgevoerde en mooi geïllustreerde uitgave.


Book
Managing customer experiences in an omnichannel world : melody of online and offline environments in the customer journey
Author:
ISBN: 9781800433892 Year: 2021 Publisher: Bingley Emerald Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Online invloed : zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789024426362 9789058755018 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Online invloed : zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789024426362 9789058755018 9789024426355 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Online invloed : zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789024426362 9789058755018 9789024426355 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek online marketing 7 : praktische lessen om een expert te worden
Author:
ISBN: 9789082298123 9082298120 Year: 2020 Publisher: Rotterdam : A Class Books,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het nieuwe Handboek Online Marketing 7 is door het gebruik van QR-codes, top-experts en veel bijlagen, niet alleen een didactische revolutie; het boek is vooral compleet, crossmediaal en actueel. Het zeer praktische studie- en managementboek is in zijn zevende herziene editie totaal vernieuwd en nog completer gemaakt. Het gebruik van QR-codes, nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod in een strakke structuur. Video-tutorials maken het HOM7 nog praktischer. 'Het Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn. 'Het Handboek Online Marketing 7' is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website www.handboekonlinemarketing.nl veel extra video's, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.


Digital
Handboek marketing 4.0 : digital, data-driven, direct
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789024400584 9789024400881 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. &#13;Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. &#13;Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.&#13;


Multi
Handboek e-business : digitaal in het centrum van elke strategie
Author:
ISBN: 9789462365483 9789462742550 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Boom Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van klanten te verzamelen en te gebruiken. Zij creëren daarmee waarde voor hun klanten, medewerkers, investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren.   Handboek e-business gaat over de invloed van ICT op vandaag én morgen. De toekomst is ‘connected’, mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Hoe kunnen bedrijven omgaan met de enorme explosie aan data, om zo producten en diensten te kunnen personaliseren? Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is ‘top of mind’ bij directie, marketing en andere disciplines. Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om ‘digitaal’ in het centrum te plaatsen van elke strategie. De volgende onderwerpen komen onder meer aan bod: management en e-business, strategie, ondernemingsplan en risicokapitaal, digitale marketing, logistiek, de zakelijke markt en Customer Relationship Management.


Digital
Online invloed : zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789024426362 9789058755018 9789024426355 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 49 << page
of 5
>>
Sort by