Listing 1 - 10 of 54 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Ontevreden gebruikers, vertrekkende klanten, interne weerstand, slechte verkoopresultaten, een lastige concurrentiepositie ... Als nieuwe of bestaande producten, diensten of processen niet voldoen, zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het om het onderliggende probleem boven tafel te krijgen. Waar ligt het nou precies aan ? Waarom werkt iets niet ?Met dit boek leg je in no time de vinger op de zere plek. Bart Schouten ontwikkelde het verbluffend eenvoudige en doeltreffende waardevolle eenvoud-model. Een model waarmee je de mate van toegankelijkheid en waarde van producten, diensten of processen direct in kaart kunt brengen. Is iets te ingewikkeld of onvoldoende waardevol voor de klant? Dan is het per definitie niet succesvol. De gecombineerde kracht van waardevolle eenvoud: dáár moet je naar op zoek. Om nieuwe inzichten vervolgens direct in praktijk te brengen, via een logisch stappenplan. Zo maak je van (ontevreden) gebruikers toegewijde fans!Bron : http://www.bol.com
Managementmodel --- Management --- Waardecreatie --- Klantgericht ondernemen
Choose an application
Stating that gaps in consumer knowledge are keeping companies from achieving ideal sales figures, a revision of the "producer-to-consumer" model defines the principles of "lean consumption" while demonstrating to companies the necessity of including such services as installation, repair, and upgrades. 50,000 first printing. Bron : http://www.bol.com
Consumptiegedrag --- Lean --- Consumentengedrag --- Productiemanagement --- Waardecreatie
Choose an application
Digitale, technologische en sociale ontwikkelingen ontgrenzen het speelveld van organisaties. Terwijl veranderingen over elkaar heen buitelen, liggen échte revoluties nog in het verschiet. De mogelijkheden zijn eindeloos - voor wie ze ziet en ernaar handelt. Maar te veel leiders onderschatten het belang van deze transities en sluiten de ogen, waardoor bedrijven structureel onderpresteren. Dat kan anders. Nee: dat móet anders!Dit boek is een pleidooi voor gedreven en gedurfd leiderschap. Heb je de moed om te doen wat nodig is en te dealen met tegenwind en onvoorziene omstandigheden? Durf je keuzes te maken op basis van incomplete informatie, zonder risico's uit de weg te gaan? Heb je de verbeeldingskracht om met een onderscheidend verhaal te komen dat anderen inspireert? Zodat je bedrijf optimaal rendeert? Dit boek opent je ogen. Onder het motto: liever evident gevaarlijk dan ogenschijnlijk veilig!- Voor het eerst ontmoeten de 'harde' kant van corporate finance en de 'zachte' kant van organisatiepsychologie elkaar op ooghoogte.- Een boek voor frisdenkers, prestatieaanjagers en status quo-uitdagers.- Inclusief tien spraakmakende businesscases over o.a. Rabobank, Ajax, Unilever en AkzoNobel en DSM.Bron : http://www.vanduurenmedia.nl
Leidinggeven --- Innovatie ; ondernemingen --- Risicomanagement --- Veranderingsmanagement --- Waardecreatie --- Leiderschap
Choose an application
Grafische vormgeving --- Design --- Merkbeleid --- Waardecreatie --- Merkstrategie
Choose an application
Salesmanagement --- Marketing --- Waardecreatie --- Verkoop --- Verkooptraining --- Verkooptechniek
Choose an application
Je bent ondernemer. Je bent keihard bezig met het maken van omzet en winst. Maar richt je je wel voldoende op waardecreatie ? Dat lijkt misschien een vaag begrip, maar het wordt plotseling heel concreet, en relevant, wanneer je een investeerder nodig hebt. Of wanneer je je exit wilt maken. Of wanneer je alleen maar je rendement wilt verhogen. Vroeg of laat wil iedereen die dingen, en het beste moment om eraan te gaan denken is: nu. Zo kun je sommige klanten beter voorbij laten gaan. Ook als ze heel groot zijn. En zo is het niet verstandig om te veel uit eigen vermogen te financieren. Trouwens, heb jij wel het juiste verdienmodel ? Wat schuift het ? laat zien wat het begrip waarde nu precies inhoudt en hoe jij de waarde van je onderneming kunt vergroten. Het vertelt je hoe investeerders denken en hoe jij investeerbaar kunt worden. Bovendien geeft het handvatten voor een succesvolle verkoop van je bedrijf. Het leert je hoe je veel meer kunt bereiken, met wat je nu toch al doet! Bron : http://www.academicservice.nl
Waardecreatie --- Management --- Investering --- Strategisch management --- Rendement
Choose an application
Aan welke organisatie zou jij je eigen naam wel willen verbinden ? Welke organisaties waardeer je om wat ze zíjn, en om wat ze dóen ? Welke organisaties die jij kent creëren waarde voor al hun stakeholders ? Over dit soort organisaties gaat Wat is onze naam waard ? En vooral: hoe je zo'n organisatie wordt. Het eenzijdig sturen op aandeelhouderswaarde uit de afgelopen tientallen jaren heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Een nieuw perspectief is noodzakelijk. Onze huidige economie heeft organisaties nodig die niet alleen waarde creëren voor hun aandeelhouders, maar juist ook voor hun klanten, hun medewerkers én de maatschappij waarbinnen ze opereren. Dat is beter voor iedereen. Kan dat dan ? Ja! Dit boek laat zien hoe organisaties die zich richten op al hun stakeholders op lange termijn veel succesvoller zijn dan de beurshelden van vandaag. Wat is onze naam waard ? laat de principes zien die ten grondslag liggen aan duurzame waardecreatie, namelijk de drie waardegolven: - Leid de waarde; - Manage de waarde; - Market de waarde. Hoe creëer je duurzame waarde ? Hoe zorg je ervoor dat alle stakeholders enthousiast zijn over je organisatie? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen aan de hand van vele voorbeelden, inspirerende cases (waaronder Rabobank, Starbucks, Aravind Eye Hospital en Zappos) en nieuw onderzoek. Bovendien krijg je als lezer indringende vragen voorgelegd ter zelfreflectie en tools aangereikt om zelf mee aan de slag te gaan. Bron : http://www.academicservice.nl
Waardecreatie --- Management --- Aandeelhouderswaarde --- Strategisch management --- Reputatie
Choose an application
De levensduur van producten, diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend, ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot een paracetamol, een product dat overal verkrijgbaar is, geen onderscheidend vermogen heeft en waar de klant slechts een lage prijs voor wil betalen. Als je wilt overleven is niets doen geen optie meer. Veranderingen gaan immers sneller dan ooit. In dit boek laat bestsellerauteur Paul Moers met zijn bewezen succesvolle model, de waardepropositieladder, zien hoe je stap voor stap de waardepropositie van je aanbod nieuw leven inblaast of zelfs compleet vernieuwt. Die vormt immers de basis van je bedrijf en is je optimale aandacht waard. Bouw dus een waardepropositie die uniek en aansprekend is.Bron : http://www.bol.com
Waardecreatie --- Consumentengedrag --- Merkstrategie --- Branding --- Detailhandel --- Marketing
Choose an application
'Wat maakt dat je échte waarde creëert voor je klanten en daar blijvend succes in kunt boeken?'Menigeen voelt wel aan dat oude manieren van organiseren en waarde creëren niet meer toereikend zijn. In het actuele krachtenveld is bijna elke organisatie gedwongen zich af te vragen: "Hoe overleef ik?' Ook gerenommeerde bedrijven zijn in de afgelopen jaren ten gronde gegaan. Hoe komt dit, maar vooral: hoe vind je (weer) bestaansrecht? De auteurs denken het antwoord te hebben gevonden met True-Value-Connection: een filosofie en een model die zij in dit boek introduceren. Het TVC-model is een oproep fundamentele vragen te stellen over de grond onder je bestaan. In wezen draait het om drie dingen: echtheid, waarde(n) en verbinding.Dit boek kan worden gelezen als een managementboek - hoe organisaties waarde(n)vol te maken voor de toekomst - maar ook als een boek over persoonlijk leiderschap en effectiviteit - hoe je te verbinden met dat wat er voor jou écht toe doet.Bron : http://www.bol.com
Waardecreatie --- Organisatieleer --- Leiderschap --- Ondernemingsethiek --- Waarde (ethiek)
Choose an application
Organisaties blijvend duurzaam en succesvol maken. Verschoor en Boerekamps ontdekten dat het meest essentiële onderdeel in de bedrijfsvoering vaak werd vergeten, namelijk de relaties. Een organisatie kan alleen duurzaam succesvol zijn als zij wederzijds goede relaties heeft met al haar stakeholders. De hele kern, de essentie van een organisatie,profit of non-profit, is de relatie en de synergie die daaruit voortkomt.Deze visie noemen zij Mutual Sustainability. Mutual Sustainability garandeert het voortbestaan en de toegevoegde waarde van eenorganisatie door zich te richten op de relaties en hun wederzijdse afhankelijkheid. Het doorvoeren van mutual Sustainability in een organisatie leidt tot prachtige effecten. Organisaties zijn in staat tot (bestuurlijke) verandering en die verandering leidt tot duurzame waardecreatie.Bron : http://www.bol.com
Relaties --- Relatiemarketing --- Stakeholders --- Verandering --- Waardecreatie --- public relations --- Relatie --- Stakeholder
Listing 1 - 10 of 54 | << page >> |
Sort by
|