Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken?Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie?Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel.In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.Bron : http://www.lannoocampus.be
Televisie --- Media --- Vlaanderen. --- television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- Mass communications --- Flanders --- Communication --- Mass media --- Television --- Flanders (Belgium) --- 316.77 --- Vrije tijd en tijdverdrijf thuis, gewoonlijk binnenshuis. --- TV-kijken --- Vlaanderen --- cultuurmanagement --- 095.1 --- televisie --- België --- communicatie --- televisie in België --- Vrije tijd en tijdverdrijf thuis, gewoonlijk binnenshuis --- PXL-Media & Tourism 2015 --- massamedia --- Digitale televisie --- Trends --- Trend --- Onderzoek --- Geweld --- Emigratie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|