Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Kleuterklas --- Interview --- Muzikant --- Vraagtechniek --- Verbale expressie --- Kleuteronderwijs --- Demonstratieles
Choose an application
Kleuterklas --- Interview --- Muzikant --- Vraagtechniek --- Verbale expressie --- Kleuteronderwijs --- Demonstratieles
Choose an application
Used in a variety of courses in various disciplines, Asking the Right Questions helps students bridge the gap between simply memorizing or blindly accepting information, and the greater challenge of critical analysis and synthesis. Specifically, this concise text teaches students to think critically by exploring the components of arguments--issues, conclusions, reasons, evidence, assumptions, language--and on how to spot fallacies and manipulations and obstacles to critical thinking in both written and visual communication. It teaches them to respond to alternative points of view and develop a solid foundation for making personal choices about what to accept and what to reject.
Kritisch denken --- Redeneren --- Studiemethoden --- Vraagtechniek --- Evaluatietechnieken --- kritisch denken --- communicatie --- Studiemethode --- Evaluatietechniek
Choose an application
attitude --- Qualitative methods in social research --- rapporteren --- marktonderzoek --- marketingonderzoek --- enquêtes --- opinieonderzoek --- Likertschaal --- sociologie --- wetenschappelijk onderzoek --- Enquêtes. --- Kwalitatieve sociologische onderzoeksmethoden --- Enquêtes --- Onderzoek --- Vraagtechniek --- Interviews --- Mondelinge communicatie --- Enquête --- Interview --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Onderzoek (wetenschap) --- Statistieken --- Sociologie
Choose an application
Als leraar stel je de hele dag vragen aan leerlingen. Maar bereik je daarmee het gewenste effect? Zetten je vragen aan tot dieper denken, of blijven de antwoorden hangen op een oppervlakkig niveau?Goede vragen stellen doe je niet voor de vuist weg. Met de juiste vraagtechnieken kun je zorgen dat leerlingen meer leren en meer betrokken zijn bij je les. Dit toegankelijke pocketboek geeft daarvoor praktische aanwijzingen die je direct kunt toepassen. Je ziet onder meer:welke denkniveaus je kunt aanspreken met welk soort vragen;hoe je een goed leerklimaat creëert voor je vragen;hoe je kunt doorvragen;wat de beste manier is om te reageren op antwoorden. Goede vragen zetten niet alleen je leerlingen aan het denken. Ze bieden jou veel informatie over wat je leerlingen al weten en begrijpen. Zo kun je je lessen beter afstemmen op de behoeften van je leerlingen.(Bron: http://www.bazalt.nl)
Didactische werkvormen --- Vragen stellen --- Vraagtechniek --- Onderwijsleergesprekken --- 454.2 --- vragen stellen --- Doceren --- Onderwijsstrategieën --- Didactics of secundary education --- Didactics --- onderwijsstrategieën --- Teaching aids --- School management --- Didactic strategies --- onderwijsorganisatie --- vraagtechnieken --- didactiek --- lesgeven --- werkvormen en leeractiviteiten --- Didactische werkvorm --- Onderwijsleergesprek --- Didactiek --- Lerarenopleiding
Choose an application
Thema's: 1. 3,2,1..start - 2.haar haar - 3.dierenmanieren - 4.boem, boem, ik ben beroemd - 5.do, re, mi, fantastisch - 6.knuffel, altijd, thuis - thema poëzie
Nederlandse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Nederlands --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Alfabet --- Vraagtechniek --- Verkleinwoorden --- Drama --- Dieren --- Huisdieren --- Forumlezen --- Spreuken --- Beroemd --- Kunsten --- Musea --- Rollenspel --- Muziek --- Knuffels --- Poëzie --- Verkleinwoord --- Dier --- Huisdier --- Spreuk --- Beroemd zijn --- Kunst --- Museum --- Knuffeldier --- Afrika --- Compositie (muziek) --- Duits --- België --- China --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Therapie --- Gezondheid --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Gezegde --- Spreekwoord
Choose an application
Thema's: 1. 3,2,1..start - 2.haar haar - 3.dierenmanieren - 4.boem, boem, ik ben beroemd - 5.do, re, mi, fantastisch - 6.knuffel, altijd, thuis - thema poëzie
Nederlands --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Alfabet --- Vraagtechniek --- Verkleinwoorden --- Drama --- Dieren --- Huisdieren --- Forumlezen --- Spreuken --- Beroemd --- Kunsten --- Musea --- Rollenspel --- Muziek --- Knuffels --- Poëzie --- Verkleinwoord --- Dier --- Huisdier --- Spreuk --- Beroemd zijn --- Kunst --- Museum --- Knuffeldier --- Afrika --- Compositie (muziek) --- Duits --- België --- China --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Therapie --- Gezondheid --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Gezegde --- Spreekwoord
Choose an application
Thema's: 1. 3,2,1..start - 2.haar haar - 3.dierenmanieren - 4.boem, boem, ik ben beroemd - 5.do, re, mi, fantastisch - 6.knuffel, altijd, thuis - thema poëzie
Nederlands --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Alfabet --- Vraagtechniek --- Verkleinwoorden --- Drama --- Dieren --- Huisdieren --- Forumlezen --- Spreuken --- Beroemd --- Kunsten --- Musea --- Rollenspel --- Muziek --- Knuffels --- Poëzie --- Verkleinwoord --- Dier --- Huisdier --- Spreuk --- Beroemd zijn --- Kunst --- Museum --- Knuffeldier --- Afrika --- Compositie (muziek) --- Duits --- België --- China --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Therapie --- Gezondheid --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Gezegde --- Spreekwoord
Choose an application
Chapitre 1 : Lucile et Léo à la maison / Un repas chez Pistache; chapitre 2 : Lucille et Léo au restaurant / L'anniversaire de Ham; chapitre 3 : Lucile et Léo au marché / Pistache et Vanille font des courses; chapitre 4 : Lucile et Léo dans la cuisine du chef / Pistache et Vanille font un gâteau (thema's handboek 3A)Chapitre 5 : Dix questions / Le cousin de Pistache; chapitre 6 : Dix questions / Une journée à Bruxelles; chapitre 7 : Dix questions / Chez Pistache; chapitre 8 : Dix questions / Le voyage de Noisette et Pistache (thema's handboek 3B)
371.67 --- 373.3 --- lerarenopleiding --- leerboeken --- Frans --- Handpoppen --- Tweedetaalinitiatie --- 475.34 --- Vreemde talen --- Vreemdetaleninitiatie --- Vreemdetalenonderwijs --- Affiches --- Frans ; basisonderwijs --- Frans ; kleuteronderwijs --- Tweede taal ; basisonderwijs --- Tweede taal ; kleuteronderwijs --- 475.6 --- Frans; ba.o. --- Franse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Franse taal --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Frans; ba.o --- Taalinitiatie --- Lager onderwijs --- 2e graad lager onderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- Gerechten --- Eten --- Keukengerei --- Telefoneren --- Restaurants --- Boodschappen doen --- Verjaardagen --- Markten --- Wassen --- Tijd --- Dagindeling --- Scholen --- Reizen --- Brussel --- Steden --- Vraagtechniek --- Familie --- Familieleden --- Vakantie --- Taleninitiatie --- Gerecht (voedsel) --- Restaurant --- Winkelen --- Verjaardag --- Markt (winkel) --- School (instelling) --- Stad --- Familielid --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Reizen (werkwoord)
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|