Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Distribution strategy --- verkooptechniek --- marketing --- verkoop --- Verkoop --- Verkooptechnieken --- Verkopers --- Verkooptechniek --- Verkoper
Choose an application
Topverkoper in 20 weken legt uit hoe je met de SELL methode stap voor stap dichter bij je doel komt: topverkoper worden. Het leidt je van het punt waar je nu staat tot een topverkoper in de nabije toekomst. Een echte verkoper wil altijd de beste zijn. Om dat te worden en te blijven, moet je dagelijks bereid zijn uit je comfortzone te stappen.Iedereen is een geboren topverkoper, schrijft Ine Van Hofstraeten. Ze neemt je in het boek mee aan de hand van een bewustwordingsproces om te laten zien dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn om te verkopen. Verkopen is adviseren en leren van je doelgroep. Als je goed zorgt voor jezelf, leert van je klanten en van je relaties dan groei je automatisch in dit vak en groeit het verkopen met je mee. Het woord verkopen krijgt dan een positieve betekenis.Topverkoper in 20 weken is een must voor iedereen die zijn relaties met klanten goed wil onderhouden. Wil je weten hoe je klanten vindt, ze behoudt en ook nog eens jaarlijks je omzet verhoogt? Ga aan de slag met dit boek en je zal het ontdekken.Bron : http://www.houtekiet.com
658.8 --- reclame --- marketing, verkoop, distributie --- Sales management --- Verkoop --- Verkooptechnieken --- Verkopers --- Relatiemarketing --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Verkoper
Choose an application
Praktische tips voor verkopers van producten en diensten van iemand met bijna 50 jaar ervaring in het vak.
Marketing --- verkooptechniek --- verkoop --- Sales management --- Verkopers --- Verkooptechnieken --- E-books --- PXL-Business 2018 --- marketingstrategie --- verkoopkunde --- verkooptechnieken --- reclame
Choose an application
Verkoop --- Persoonlijke verkoop --- Sales management --- Verkoopstrainingen --- Verkooptechnieken --- Verkopers --- Salesmanagement --- Verkooptraining --- Verkooptechniek --- Verkoper
Choose an application
We zijn allemaal verkopers. We brengen elke dag van alles aan de man, bij iedereen. En daarbij volgen we graag de bekende weg. Voor wie het verkoopvak eens met andere ogen bekijkt, gaat er een wereld open.Alles is verkopen leert je hoe je het juiste moment ontdekt om een deal te sluiten en hoe je een verkoper wordt die schijnbaar moeiteloos zelfs de meest veeleisende klant tevredenstelt. Wie leidend wil zijn in zijn vak, moet sneller en daadkrachtiger zijn dan de concurrentie. Je hoeft maar een klein beetje beter te zijn. Die kleine verandering kan een enorm effect hebben. Maar de meeste mensen hebben nauwelijks weet van de technieken die je als goede verkoper in de vingers moet hebben. En ze weten evenmin hoe eenvoudig het is om op dat terrein aanzienlijk beter te scoren. In dit boek zet Jan Bloemhof uiteen welke technieken hij gebruikte om zijn bedrijven uit te laten groeien tot presteerders van formaat. Bron : http://www.bol.com
Marketing --- verkooptechniek --- verkoop --- Sales management --- Verkopers --- Verkooptechnieken --- reclame --- E-books --- Salesmanagement --- Verkoper --- Verkooptechniek
Choose an application
Handels- en nijverheidsorganisatie --- Organisation commerciale et industrielle --- Sciences appliquées --- Toegepaste wetenschappen --- Vendeurs --- Verkopers --- 658.8.013
Choose an application
Na een commerciële opleiding komen studenten vaker terecht in sales dan in marketing. Uiteraard moeten studenten beide disciplines beheersen om goed voorbereid te zijn op hun toekomstig beroep. Strategisch en operationeel salesmanagement biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. De analysefase, de beslisfase, de implementatiefase en de evaluatiefase worden in de vier delen van dit boek achtereenvolgens behandeld. In de analysefase wordt uitgelegd hoe een bedrijf kan vaststellen welke sterktes en zwaktes op salesterrein in de organisatie aanwezig zijn. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen een interne en externe salesanalyse. In de beslisfase komt aan de orde hoe de gegevens van deze analyses kunnen resulteren in een salesoptie. In de implementatiefase wordt beschreven wat een bedrijf op korte termijn moet doen om de gekozen optie te realiseren. In deel vier, de evaluatiefase wordt uitgelegd hoe een bedrijf kan meten of door de gekozen optie en de implementatie ervan de doelen zijn bereikt. Aan de hand van de lesopdrachten en casuïstiek aan het eind van elk hoofdstuk leert de student een strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Op de bijbehorende website wordt aanvullend materiaal aangeboden, zoals een inventarisatieschema, waarmee de sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen in kaart worden gebracht. Bron : http://www.coutinho.nl
Salesmanagement. --- Strategisch management. --- sales promotion --- verkoop --- Distribution strategy --- verkooporganisatie --- Sales management --- Marketing --- Verkoop --- Verkopers --- Verkooptechnieken --- Salesmanagement --- Verkoper --- Verkooptechniek --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- Verkopers --- Verkooptechnieken --- Sales management --- Personeelsmanagement --- 650.1 )* MANAGEMENT --- communicatie --- gesprekstechnieken --- management --- teambuilding --- Verkoper --- Verkooptechniek --- Salesmanagement --- Financiewezen
Choose an application
Handels- en nijverheidsorganisatie --- Organisation commerciale et industrielle --- Sciences appliquées --- Toegepaste wetenschappen --- Vente --- Verkoop --- Vendeurs --- Verkopers --- 658.8
Choose an application
Verkopen is een vaardigheid - en met dit boek krijg je die onder de knie. Dit boek leert je een gestructureerd en succesvol verkoopgesprek te leiden. Naast de theoretische basis over verkoop, communicatieve vaardigheden en het verkoopgesprek bevat het boek praktijkopdrachten in de vorm van rollenspelen, groepsopdrachten en assessments. In de afsluitende casus komen veel aspecten van het verkopen nog eens geïntegreerd aan bod. Verkopen verscheen in de eerste editie onder de titel Verkoopvaardigheden. In deze tweede editie is het oefenmateriaal herzien en uitgebreid. Zo is een belscript voor telefonische acquisitie toegevoegd en wordt meer aandacht besteed aan het follow-upgesprek. Op de bijbehorende website vind je een digitale leeromgeving met videocases en powerpointpresentaties. Verkopen is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en voor iedereen die zijn verkoopvaardigheden wil ontwikkelen. Bron : http://www.boekenbank.be
Marketing --- verkoop --- 658.85 --- communicatievaardigheden --- verkopen --- 369 --- verkooptechnieken --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Verkopers --- Sales management --- Verkoop --- Verkooptechnieken --- Persoonlijke verkoop --- Communicatieve vaardigheden --- Verkoopstrainingen --- Verkoper --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Verkooptraining
Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|