Narrow your search
Listing 1 - 10 of 22 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Salesgenie : succesvol verkopen in honderd dagen
Authors: ---
ISBN: 9014078021 Year: 2002 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Topverkoper in 20 weken : succes verzekerd !
Author:
ISBN: 9789089242587 Year: 2013 Publisher: Antwerpen Houtekiet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Topverkoper in 20 weken legt uit hoe je met de SELL methode stap voor stap dichter bij je doel komt: topverkoper worden. Het leidt je van het punt waar je nu staat tot een topverkoper in de nabije toekomst. Een echte verkoper wil altijd de beste zijn. Om dat te worden en te blijven, moet je dagelijks bereid zijn uit je comfortzone te stappen.Iedereen is een geboren topverkoper, schrijft Ine Van Hofstraeten. Ze neemt je in het boek mee aan de hand van een bewustwordingsproces om te laten zien dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn om te verkopen. Verkopen is adviseren en leren van je doelgroep. Als je goed zorgt voor jezelf, leert van je klanten en van je relaties dan groei je automatisch in dit vak en groeit het verkopen met je mee. Het woord verkopen krijgt dan een positieve betekenis.Topverkoper in 20 weken is een must voor iedereen die zijn relaties met klanten goed wil onderhouden. Wil je weten hoe je klanten vindt, ze behoudt en ook nog eens jaarlijks je omzet verhoogt? Ga aan de slag met dit boek en je zal het ontdekken.Bron : http://www.houtekiet.com


Book
Alles= verkopen
Authors: ---
ISBN: 9789024414017 9024414016 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praktische tips voor verkopers van producten en diensten van iemand met bijna 50 jaar ervaring in het vak.


Book
De zeven zonden van verkopers : alles wat je moet weten voor succesvolle koude acquisitie
Author:
ISBN: 9789077881163 Year: 2007 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Alles is verkopen : zo maak je van jezelf een top-of-mind verkoper
Author:
ISBN: 9789024414017 9024414016 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We zijn allemaal verkopers. We brengen elke dag van alles aan de man, bij iedereen. En daarbij volgen we graag de bekende weg. Voor wie het verkoopvak eens met andere ogen bekijkt, gaat er een wereld open.Alles is verkopen leert je hoe je het juiste moment ontdekt om een deal te sluiten en hoe je een verkoper wordt die schijnbaar moeiteloos zelfs de meest veeleisende klant tevredenstelt. Wie leidend wil zijn in zijn vak, moet sneller en daadkrachtiger zijn dan de concurrentie. Je hoeft maar een klein beetje beter te zijn. Die kleine verandering kan een enorm effect hebben. Maar de meeste mensen hebben nauwelijks weet van de technieken die je als goede verkoper in de vingers moet hebben. En ze weten evenmin hoe eenvoudig het is om op dat terrein aanzienlijk beter te scoren. In dit boek zet Jan Bloemhof uiteen welke technieken hij gebruikte om zijn bedrijven uit te laten groeien tot presteerders van formaat. Bron : http://www.bol.com


Book
Test de compréhension de la vente. Manuel. Sales comprehension test. Forme M
Author:
Year: 1966 Publisher: Bruxelles Editest

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategisch en operationeel salesmanagement : handboek voor het hoger economisch onderwijs
Author:
ISBN: 9789046903230 Year: 2012 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Na een commerciële opleiding komen studenten vaker terecht in sales dan in marketing. Uiteraard moeten studenten beide disciplines beheersen om goed voorbereid te zijn op hun toekomstig beroep. Strategisch en operationeel salesmanagement biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. De analysefase, de beslisfase, de implementatiefase en de evaluatiefase worden in de vier delen van dit boek achtereenvolgens behandeld. In de analysefase wordt uitgelegd hoe een bedrijf kan vaststellen welke sterktes en zwaktes op salesterrein in de organisatie aanwezig zijn. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen een interne en externe salesanalyse. In de beslisfase komt aan de orde hoe de gegevens van deze analyses kunnen resulteren in een salesoptie. In de implementatiefase wordt beschreven wat een bedrijf op korte termijn moet doen om de gekozen optie te realiseren. In deel vier, de evaluatiefase wordt uitgelegd hoe een bedrijf kan meten of door de gekozen optie en de implementatie ervan de doelen zijn bereikt. Aan de hand van de lesopdrachten en casuïstiek aan het eind van elk hoofdstuk leert de student een strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Op de bijbehorende website wordt aanvullend materiaal aangeboden, zoals een inventarisatieschema, waarmee de sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen in kaart worden gebracht. Bron : http://www.coutinho.nl


Book
Lastige verkopers managen: een hulpmiddel om uw verkoper -en daarmee uw klant - voor u te winnen
Author:
ISBN: 9074864856 Year: 2006 Publisher: Rotterdam Media Business Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La conduite rationelle du personnel de vente. Comment devons-nous engager, instruire, conduire, stimuler, rétribuer et contrôler les vendeurs et les vendeuses, les apprentis et les aide-vendeurs ?
Authors: ---
Year: 1963 Publisher: Paris Louvain Les Editions d'Organisation Libr. universitaire

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verkopen
Authors: --- ---
ISBN: 9789043017305 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Verkopen is een vaardigheid - en met dit boek krijg je die onder de knie. Dit boek leert je een gestructureerd en succesvol verkoopgesprek te leiden. Naast de theoretische basis over verkoop, communicatieve vaardigheden en het verkoopgesprek bevat het boek praktijkopdrachten in de vorm van rollenspelen, groepsopdrachten en assessments. In de afsluitende casus komen veel aspecten van het verkopen nog eens geïntegreerd aan bod. Verkopen verscheen in de eerste editie onder de titel Verkoopvaardigheden. In deze tweede editie is het oefenmateriaal herzien en uitgebreid. Zo is een belscript voor telefonische acquisitie toegevoegd en wordt meer aandacht besteed aan het follow-upgesprek. Op de bijbehorende website vind je een digitale leeromgeving met videocases en powerpointpresentaties. Verkopen is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en voor iedereen die zijn verkoopvaardigheden wil ontwikkelen. Bron : http://www.boekenbank.be

Listing 1 - 10 of 22 << page
of 3
>>
Sort by