Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Salesmanagement --- Verkoop --- Verkooptraining --- Sectorstudie --- Praktijk
Choose an application
WAAROM VERKOPEN SOMMIGE VERKOPERS MEER DAN ANDERE ?Zelfinzicht en sociale intelligentie vormen de geheime kracht achter iedere succesvolle verkoper. Sociale intelligentie stelt verkopers in staat te kijken vanuit een ander perspectief: dat van de klant. Deze verkopers zijn als kennisbrokers die niet alleen haarfijn aanvoelen wát hun klanten nodig hebben maar ook waaróm. En dat is is waar het om draait, want pas dan kun je als verkoper je klant echt een oplossing aanreiken.Sociale intelligentie is echter niet iets vanzelfsprekends. Succesvolle verkopers moeten voortdurend werken aan het verbeteren van hun sociale intelligentie. Geen sinecure, dus. Maar iedereen kan het leren! Dit boek laat zien hoe.De auteurs tonen hoe succesvolle verkopers hun sociale intelligentie ontwikkelen en hoe je dit zelf ook onder de knie kunt krijgen. Ze maken daarbij gebruik van wetenschappelijke inzichten uit de biologie, de psychologie en de sociale neurowetenschappen. De theorie wordt bovendien geïllustreerd door talloze anekdotes uit het leven van alledag, gecombineerd met praktische tips waardoor je je klant beter zult gaan begrijpen en effectiever kunt beïnvloeden.Bron : http://www.bimmedia.nl
Verkoper --- Salesmanagement --- Verkoop --- Verkooptraining --- Praktijk --- Verkooptechniek --- Beïnvloeding
Choose an application
Verkooptraining --- Creativiteit --- Probleemoplossend denken --- Communicatieve vaardigheden
Choose an application
Salesmanagement --- Marketing --- Waardecreatie --- Verkoop --- Verkooptraining --- Verkooptechniek
Choose an application
Marketing --- Synergie --- Verkooptechniek --- Consumentenpsychologie --- Salesmanagement --- Verkooptraining
Choose an application
Valt het u ook op dat fatsoenlijke bedrijven nooit failliet gaan ? Dat aardige verkopers veel succesvoller zijn dan botte ? Dat sociale bedrijven veel winstgevender zijn ?Het is tijd dat de verkoopmaffia zichzelf oprolt. Dat het afgelopen is met dat asociale gedrag, de onmenselijkheid en de onverschilligheid. Stop de hufterigheid en ontdek dat aardig zijn loont.Wie werkt met humeurig winkelpersoneel, woekerpolissen en no reply-adressen ziet zijn klanten als noodzakelijk kwaad. Geen wonder dat ze naar de concurrent lopen. Slimme ondernemingen zijn aardig en ontvangen klanten met open armen. Gewoon omdat het veel meer geld oplevert.
Verkoop --- Salesmanagement --- Verkooptraining --- Verkoper --- Communicatieve vaardigheden
Choose an application
Not that long ago though, my business had gotten so bad that I literally couldn?t even give my services away for free. At the end of each month, I would look at my bank account hoping to see progress (but there wasn?t). I knew something had to change...but what?Over the next 48 months, I went from losing money to making $36 for every $1 spent. In that time period, we generated over $120,000,000 across four different industries: service, e-commerce, software, and brick & mortar.But, unlike everyone else, we didn?t have great funnels, great ads, or a wealthy niche. In fact, we didn?t even send emails until we had crossed $50M in sales(!). Instead, we were able to do this one thing really well?.we created offers so good, people felt stupid saying no.Here?s exactly what this book will show you how to do:How To Charge a Lot More Than You Currently Are?a- The Tiny Market Big Money Process we use to laser focus on niche markets overflowing with cashb- The ?Unfair? Pricing formula?.how we 100x?d our pricing (and got more people to say yes?.for real)c- The Value Flip...so you never get price compared again (that?s a promise)d- The Virtuous Cycle of Price...use it to outspend your competition (for good) while using your product to attract the best talent.How To Make Your Product So Good, Prospects Find A Way To Pay For Ita- The Unbeatable Value Equation?.to make what you sell worth more than your prospects have ever receivedb- The Delivery Cube?.to make delivering your products and services cost less but provide morec- The Trim & Stack Hack?.to maximize profit using the absolute best delivery methods. (This has never been shared publicly and was how we made $17M in profit on $28M in revenue in a year when I was 28 years old).How To Enhance Your Offer So Much, Prospects Buy Without Hesitatinga- The Scarcity Stack?.how to use the three different types of scarcity in every offer you make (without lying) to get people to buy the moment you askb- The ?Everyday? Urgency Blueprint... to get prospects to buy RIGHT NOW, using everyday life to create real, ethical time pressurec- Unbeatable Bonuses...and watch your prospects' hesitations melt away as they begin reading their credit cards to you before you even finish!d- God-mode Guarantees...so good they make anyone say yes (even people who would never normally consider buying). I?ll show you how to stack and layer all 4 types of guarantees together. I even give you my 13 favorite guarantees word-for-word to swipe for yourself.e- Magic Naming Formula to get the absolute highest response rates and conversion rates from everything you do to get new clients and so much more?
Management --- Salesmanagement --- Organisatieontwikkeling --- Winst --- Verkooptraining --- Sales promotion
Choose an application
Sales management --- Verkoop --- Persoonlijke verkoop --- Verkoopstrainingen --- Verkooptechnieken --- Salesmanagement --- Verkooptraining --- Verkooptechniek
Choose an application
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt ook of je zelf met plezier je werkt doet! Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Dit boek laat je glimlachen, inspireert en motiveert om vandaag nog zijn ideeën in praktijk te brengen. Spread the love! Bron : http://www.bol.com
Salesmanagement --- Consumentengedrag --- Relatiemarketing --- Consumentenpsychologie --- Biologie --- Klantgericht ondernemen --- Persoonlijke verkoop --- Verkooptraining
Choose an application
You can get 2x, 10x, or 100x more leads than you currently are without changing anything about what you sell?This book contains the playbooks that took me from sleeping on my gym floor to owning a portfolio of companies that generate $200,000,000 per year in under a decade. Wanna know the biggest difference between those two time periods? How many leads I was getting.The problem is - most business owners don?t know how to get leads.I wrote this book to solve your LEADS problem.Today, our companies generate 20,000+ new leads per day across sixteen different industries. And, they do it using the eight ?never-go-hungry? playbooks inside. Once you see them, you can?t unsee them. They?re so powerful, they work without your permission.Inside you will find??The easiest way to get another five customers tomorrow?The hook-retain-reward system to transform content into leads?The 6-part ad framework that gets more people - especially strangers - to want what you sell?The one question that immediately turns any stranger (no matter how cold) into a hot lead?The 7 direct referral methods responsible for 30% of my sales?The affiliate playbook that gets hundreds of other businesses to advertise your stuff for free?The agency agreement that gets them to teach you their lead-getting secrets at no cost?The how-to-get-people-off-the-streets-and-getting-you-leads in under 2 weeks framework?and everything else that got our companies boatloads of leads?fast.And the best part is?you can use these playbooks to get more leads within an hour of reading this book. You just have to know where to look?and the first place is inside.If you want to get more leads for your business...then ADD TO CART, use its contents, and see for yourself.www.amazon.nl
Organisatieontwikkeling --- Management --- Salesmanagement --- Onderneming --- Investering --- Sales promotion --- Verkooptraining
Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|