Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In een tijd van recessie en teleurstellende verkoopcijfers wist Monique Burger haar nieuwe boekhandel succesvol te maken en de prijs voor Beste Boekverkoper in de wacht te slepen. Hoe deed zij dat ? Zelf schrijft ze haar succes toe aan haar enthousiasme en zakelijke houding. Daarnaast is ze op veel fronten enorm vernieuwend. Zo hanteert ze een 'Pin only'-beleid, betrekt ze haar klanten via twitter bij de ontwikkeling van de boekhandel en organiseert ze elke week activiteiten, die altijd verder gaan dan een lezing of signeersessie. In dit boek maakt ze de vertaalslag naar andere producten en geeft ze verrassende en praktische tips over succesvol verkopen. Groeten is gratis is een nuttige handleiding met alle informatie die je maar nodig hebt om een zeer goede retailer te worden.Bron : http://www.boekenbank.be
Distribution strategy --- 658.85 --- boekhandel --- verkooppsychologie --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Sales management --- Verkoop --- Detailhandel --- Retailmarketing --- Marketingstrategieën --- Salesmanagement --- Marketingstrategie
Choose an application
Ontdek de werkelijke behoeften van je klanten en bied passende oplossingen aan. Schiet niet met hagel, maar schiet met scherp door het toepassen van de Resultatenring-methode van topverkoper Erwin Wiggers. Jouw verkoopsucces is maakbaar. Je moet systematisch werken, je goed voorbereiden, discipline hebben, karakter tonen, hard en vooral slim werken. Maar de basis van je succes is een goede techniek, en die techniek leer je in dit boek. Pas op! Dit is geen droog managementboek over het nieuwe verkopen. Dit boek is bestemd voor de verkoper die vooral praktische inzichten zoekt. Die zit te knarsetanden bij saaie, slaapverwekkende theorieën. Die zich graag volop wil laten inspireren in korte tijd. Die het niet kan laten steeds meer verantwoordelijkheid op zijn schouders te nemen, die voortdurend meer wil, die vol aanstekelijk enthousiasme zit, die meer geweldige ideeën heeft dan tijd en die een dag graag rennend doorbrengt. Voor jou dus. Bron : http://www.boekenbank.be
658.85 --- gesprekstechnieken --- verkoopgesprek --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Verkoop --- Sales management --- Verkooptechnieken --- Persoonlijke verkoop --- Salesmanagement --- Verkooptechniek
Choose an application
Dit boek behandelt het belangrijkste element van de marketingmix - verkoop en verkoopmanagement - vanuit een theoretisch en praktisch perspectief. De auteurs gebruiken veel voorbeelden om duidelijk te maken hoe de beschreven principes in de praktijk worden toegepast en besteden daarbij zowel aandacht aan de rol van de verkoper als die van de manager. Bovendien is in dit boek de nodige aandacht voor het groeiende belang van de internationale aspecten van verkoop en verkoopmanagement. (Bron: covertekst)
E090454.jpg --- Verkooptechnieken --- 658.85 --- Verkooporganisatie --- Verkopen --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Marketing. --- Verkooptechnieken. --- verkooptechniek --- management --- verkoop --- Distribution strategy --- verkooporganisatie
Choose an application
Verkopen is een vaardigheid - en met dit boek krijg je die onder de knie. Dit boek leert je een gestructureerd en succesvol verkoopgesprek te leiden. Naast de theoretische basis over verkoop, communicatieve vaardigheden en het verkoopgesprek bevat het boek praktijkopdrachten in de vorm van rollenspelen, groepsopdrachten en assessments. In de afsluitende casus komen veel aspecten van het verkopen nog eens geïntegreerd aan bod. Verkopen verscheen in de eerste editie onder de titel Verkoopvaardigheden. In deze tweede editie is het oefenmateriaal herzien en uitgebreid. Zo is een belscript voor telefonische acquisitie toegevoegd en wordt meer aandacht besteed aan het follow-upgesprek. Op de bijbehorende website vind je een digitale leeromgeving met videocases en powerpointpresentaties. Verkopen is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en voor iedereen die zijn verkoopvaardigheden wil ontwikkelen. Bron : http://www.boekenbank.be
Marketing --- verkoop --- 658.85 --- communicatievaardigheden --- verkopen --- 369 --- verkooptechnieken --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Verkopers --- Sales management --- Verkoop --- Verkooptechnieken --- Persoonlijke verkoop --- Communicatieve vaardigheden --- Verkoopstrainingen --- Verkoper --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Verkooptraining
Choose an application
account management --- sales promotion --- verkoop --- Distribution strategy --- verkooporganisatie --- Marketing --- Salesmanagement --- Verkoop --- Verkoopkunde --- Verkooptechniek --- 658.85 --- accountmanagement --- coaching --- leidinggeven --- verkoopkunde --- Verkooporganisatie --- Verkopen --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Marketing. --- Salesmanagement. --- Verkoop. --- Verkoopkunde. --- Verkooptechniek.
Choose an application
In deze module ligt de nadruk op de principes van een geslaagde offerteopvolging. Het omzetten van offertes in orders blijkt immers een echt struikelblok voor heel wat verkopers. Daarom komen o.a. volgende onderwerpen aan bod : hoe moet ik offerteopvolging aanpakken? hoe moet ik omgaan met bezwaren van de klant? hoe zorg ik ervoor dat de klant niet het gevoel krijgt dat ik me opdring? wanneer stel ik voor om de offerte te bespreken?
Verkoop --- Offertes. --- offertes --- account management --- Distribution strategy --- 369.3 --- klantenbeheer --- management accounting --- verkoopkunde --- 658.85 --- Verkoopstechnieken : efficientie --- 339.137 --- Verkopen --- Verkooptechnieken --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Accountmanagement --- Offertes --- Prijsvorming --- Klantendienst --- Klantgericht ondernemen --- Offerte
Choose an application
Persoonlijke Verkoop is een boek uit de reeks 'Science of Sales'. Het boek richt zich op de technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Want dat is waar het vandaag de dag om gaat: de klant uitdagen om samen tot oplossingen te komen die meer waarde toevoegen dan de beschikbare standaardoplossingen.De klant is tegenwoordig zelf in staat om standaard producten en diensten te kopen via het internet. Ook is er geen tijd om zonder zakelijke argumenten relaties omwille van de relaties te onderhouden. Hierdoor worden verkopers die omschreven kunnen worden als wandelende brochures steeds zeldzamer. De moderne verkoper is alleen succesvol als deze zich aan de wetten van de consultatieve verkoop houdt.In dit boek wordt aan de hand van wetenschappelijke inzichten een uiteenzetting gegeven van het gedrag dat bij deze manier van verkopen hoort. De tekst is niet nodeloos ingewikkeld gemaakt, maar zaken worden ook niet te eenvoudig voorgesteld. Op die manier is het boek toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodige ervaring.Bron : http://www.business-economics.be
Marketing --- Distribution strategy --- verkooptechniek --- Social aspects --- 658.85 --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- PHL-Business 12 --- verkoopmarketing --- verkoopkunde --- Verkoop --- Persoonlijke verkoop --- Waardecreatie --- Sales management --- Verkooptechnieken --- 369.3 --- verkooptechnieken --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Salesmanagement --- Verkooptechniek
Choose an application
Ieder mens kan verkopen. Maar niet iedereen doet het op dezelfde manier. Welk verkopertype schuilt er in u? Waarin bent u sterk? Waar kunt u zich nog verbeteren? Verkopen stelt u in staat om uw specifieke verkoperkwaliteiten te herkennen en te ontwikkelen. U leert van een eerste telefoongesprek met een onbekende een hartelijke ontmoeting te maken en legt zo de kiem voor een langdurige klantenrelatie. U oefent het goede gebruik van lichaamstaal. U leert makkelijker klantenbehoeftes ontdekken, efficiënter overtuigen en twijfels wegnemen. Verkopen is een zeer compleet inspiratieboek. Alle denkbare vragen krijgen een antwoord in vlot geschreven stukjes die u naar wens uitkiest. De verkoper pur-sang vindt er een pak tips die hem nog beter maken. Voor beginnende verkopers is het een grote hulp bij hun eerste stappen. en zelfs wie geen vekoper is, maar in zijn beroep direct contact heeft met klanten, heeft aan dit boek veel steun. Ieder mens kan verkopen. Maar niet iedereen doet het op dezelfde manier. Welk verkopertype schuilt er in u? Waarin bent u sterk? Waar kunt u zich nog verbeteren? Gebruik dit boek om uw specifieke verkoperkwaliteiten te herkennen en te ontwikkelen. Alle aspecten van het verkopervak krijgen aandacht. U leert van een eerste telefoongesprek met een onbekende een hartelijke ontmoeting te maken en legt zo de kiem voor een langdurige klantenrelatie. U oefent het goede gebruik van lichaamstaal. U leert makkelijker klantenbehoeftes ontdekken, efficiënter overtuigen en twijfels wegnemen. Uiteindelijk verwerft u een pak vaardigheden waardoor u met meer gemak orders afsluit. Verkopen is een zeer compleet inspiratieboek. Alle denkbare vragen krijgen een antwoord in vlot geschreven stukjes die u naar believen uitkiest. Het boek is bedoeld voor een breed publiek. De verkoper-pur-sang vindt er een pak die hem nog beter maken. (Bron: covertekst)
verkooptechniek --- verkoop --- Distribution strategy --- 369.3 --- 658.85 --- communicatie --- gesprekstechnieken --- onderhandelen --- Verkopen --- 658.8.013 --- Verkoopstechnieken --- E100077.jpg --- Verkooptechnieken --- Verkoopkunde --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Sales --- Handbooks, manuals, etc. --- Marketing --- Belgium --- Verkopers --- Sales management --- Klantenbinding --- Onderhandelen --- Klantgericht onderhandelen --- Relatiemarketing --- Verkoop --- Verkoper --- Salesmanagement --- Onderhandeling --- Klantgericht ondernemen
Choose an application
In dit handboek wordt stapsgewijs uiteengezet hoe je een adequate verkooporganisatie opbouwt. Het volledige commerciële managementspectrum komt aan bod: kwalitatieve en kwantitatieve aspecten, people management, commerciële doelstellingen en verkoopinformatiesystemen en vooral ook de strategische invalshoek van verkopen. Het handboek is zeer praktijkgericht. De jarenlange ervaring van de auteur in het marketing- en verkoopvak wordt geïntegreerd in werkbare professionele concepten. Het is vooral een werkboek dat aanzet om aan de slag te gaan.
Marketing. --- Verkooptechnieken. --- sales audit --- verkooptechniek --- direct marketing --- verkooporganisatie --- Marketing --- management --- Selling --- Handbooks, manuals, etc. --- Management --- 369.3 --- marketing --- verkoopkunde --- 658.85 --- 658.8 --- Verkoopbeleid --- Verkoopstechnieken --- Verkopen --- E090557.jpg --- Verkooptechnieken --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Sales management --- Verkoop --- Verkopers --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Strategievorming --- Leidinggeven --- Organisatieleer --- Salesmanagement --- Verkoper --- Leiderschap --- Vente
Choose an application
Veel bedrijven en organisaties willen klantgericht zijn. Maar een deel van deze organisaties doet nauwelijks onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Klantgericht organiseren is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk: Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-)profitorganisatie om klantgericht te worden. Centraal staat het begrijpen van de klant en vervolgens het intern vormgeven aan klantgerichtheid. Vanwege de interdisciplinaire invalshoeken leent het boek zich uitstekend om te worden gebruikt bij vakken als marketing, management en organisatie, kwaliteitszorg en verandermanagement.
organisatiemanagement --- organisatiepsychologie --- Organization theory --- bedrijfsorganisatie --- Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Dienstverlening --- Relatiemarketing --- Organisatieleer --- Organisatiemanagement --- 369.3 --- CRM --- klantenservice --- klantvriendelijkheid --- management --- verkoopkunde --- 658.85 --- verandermanagement --- Klantenmanagement --- Klantentevredenheid --- Management --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- customer relationship management --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- organiseren --- klantgericht --- departement Algemeen 11 --- sociale marketing --- organisatie --- kwaliteitszorg
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|