Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek beschrijft de kern van het leerstofgebied breuken, procenten, kommagetallen en verhoudingen. Het laat zien hoe de leerstofonderdelen in dit complexe en lastige gebied met elkaar samenhangen en hoe ze in samenhang kunnen worden onderwezen. In het boek wordt ook beschreven dat aanpassingen nodig zijn in het onderwijs, met name dat de nadruk moet verschuiven van "kunnen" naar "begrijpen". Leerlingen moeten vooral de achterliggende concepten gaan doorzien. Dit is te bereiken door minder hoge eisen te stellen aan het beheersingsniveau van formele procedures, waardoor meer tijd kan worden geïnvesteerd in het begrijpen van kernzaken.
Wiskunde --- Rekenen. --- Basisonderwijs. --- breuken (wiskunde) --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of mathematics --- rekenen --- Didactics of primary education --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Rekenen --- Tussendoelen Annex Leerlijnen --- Leerlijnen --- Doelen --- Breuken (wiskunde) --- Procenten --- Verhoudingen (wiskunde) --- Decimale getallen --- Didactiek --- Leerlijnen rekenen/wiskunde --- Wiskunde ; basisonderwijs --- Breuken --- Leerdoelen --- Verhoudingen (wislunde) --- Leerlijn --- Doelstelling --- Breuk (wiskunde) --- Procent --- Verhouding (wiskunde) --- Decimaal getal
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|