Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Bewegingsopvoeding --- Kleuteronderwijs. --- kleuters --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- Didactics of Kindergarten --- Bewegingsopvoeding ; kleuteronderwijs ; didactiek --- 471.47 --- Balanceren --- Balspelen --- Bewegen op muziek --- Kinderdansen --- Kleuteronderwijs --- Mikken --- Spelen(Kinderspelen) --- Springen --- Bewegingsspelen --- Dansexpressie --- Didactiek --- Duikelen --- Gymnastiek --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Klimmen en klauteren --- Rollen --- Schommelen --- Spelend leren --- Tikspelen --- Zangspelen --- Zwaaien --- Alternatief materiaal --- Bewegen-muziek --- Doelstellingen --- Hoogspringen --- Kinderdans --- Klauteren --- Kleuters --- Muziek --- Ritme --- Trefspelen --- Vangen --- Verspringen --- Wedstrijdspelen --- Werpen --- 471.47 ) Bewegingsopvoeding --- af-en diepspringen --- balanceren --- combinatiespringen --- duikelen --- hoogspringen --- kinderdansen --- klauteren --- mikken --- retourneerspelen --- ritmisch springen --- rollen --- schommelen --- slingeren --- speelleersituaties --- steunspringen --- stuiten --- tikspelen --- trefspelen --- vangen --- verspringen --- werpen --- zangspelen --- zwaaien --- 796.041 --- Bewegen --- Spelen --- Turnen --- Kleuterschool: bewegingsonderwijs --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- Contains audio-visual material --- Liederenbundels --- Kinderliederen --- spelen --- lichamelijke opvoeding --- motorische ontwikkeling
Choose an application
Eerst wordt een visie op doel en functie van het bewegingsonderwijs in de onderbouw van het voortgezet onderwijs gegeven. Daarna schetsen de auteurs de contour van van een programma bewegingsonderwijs voor de onderbouw van het voortgezet onderwijs in tweeëntwintig leer- of ontwikkellijnen. In elk daarvan staat een cluster activiteiten met een overeenkomstige (bewegings)uitdaging centraal. Daarna geven ze van alle leerlijnen voorbeelden van kernactiviteiten die op groepsniveau voor de leerlijn aan het eind van klas één en aan het eind van klas drie haalbaar zouden moeten zijn. Tenslotte beschrijven ze van elke kernactiviteit op vier verschillende niveaus de wijze waarop leerlingen daaraan deel kunnen nemen, op een manier die docenten kan helpen beter te kijken naar (verschillen tussen) hun leerlingen. (Bron: covertekst)
Didactics of secundary education --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- 372.879.6 --- 486.88 --- Atletiek --- Balanceren --- Basisonderwijs --- Bewegingsopvoeding --- Doelspelen --- Golf --- Kanoën --- Klimmen --- Mountainbike --- Schaatsen --- Skaten --- Skeeleren --- Springen --- Stoeispelen --- Terugslagspelen --- Trefspelen --- Zelfverdediging --- Zwaaien --- Zwemmen --- 082339.jpg --- Lichamelijke opvoeding ; secundair onderwijs ; didactiek --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding --- (zie ook: kunstzwemmen) --- Sport --- Jazzdans --- Turnen --- Golf (sport) --- Kanosport --- Mountainbiken --- Skateboarden --- Doelspel --- Kanovaren --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|