Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Production management --- 658 --- E080735.jpg --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- Business management, administration. Commercial organization --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- kwaliteitsbeheersing
Choose an application
658 --- 366.4 --- Coaching --- Management --- E090037.jpg --- Management ; opleidingen --- Personeelsbeleid --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- Business management, administration. Commercial organization --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat
Choose an application
Fouten maken vinden we eng. We vermijden ze daarom liever. Terwijl iedereen weet dat je juist door te falen zo veel kunt leren en beter kunt worden. Dit is de faalparadox. Waarom blijven we allemaal zo graag in onze veilige comfort zone zitten, terwijl we weten dat dit niet productief is? Het zijn onze vastgeroeste patronen, te grote of te kleine ego's, schaamte en/of de angst voor verwijten en afkeuring die deze faalparadox in stand houden.Als de kramp rondom het niet mogen maken van fouten weg is, ontstaat er meer werkplezier met ruimte voor ontwikkeling. Kill your ego, stop met ja maar en gooi uw faalangst overboord. Omarm de mislukking, blijf proberen en u gaat leren !Dit boek is geschreven voor iedereen die in of met een team werkt. Werkt u samen met collega's in een team of op een afdeling? Geeft u leiding aan een team? Of werkt u vaak met teams als trainer of coach? Dan is dit boek voor u! Het reikt u handvatten aan om zelf anders om te gaan met falen en om ook uw team met faalplezier te besmetten.Bron : http://www.managementboek.nl
Teamwerk --- Managementvaardigheden --- Faalangst --- Personeelsmanagement --- Coaching --- 65.012.4 --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken crisis --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management
Choose an application
oudere werknemers --- 658.3 --- #SBIB:316.334.2A553 --- E090038.jpg --- Oudere werknemers --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- 331.05 --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere
Choose an application
Intervisie is een gestructureerde wijze van collegiale advisering en probleemoplossing. In dit boek wordt het begeleid intervisie model gepresenteerd : een werkwijze waarbij onder begeleiding van een ervaringsdeskundige de intervisie in praktijk gebracht wordt.
organisatiecultuur --- Personnel management --- coaching --- intervisie --- Didactic strategies --- personeelsmanagement --- E-books --- 367.1 --- arbeidskwaliteit --- probleemoplossend denken --- 371.39 --- Begeleiding --- Intervisie --- Oefeningen --- Organisatie --- Leer van de organisatie --- Leraren --- Vaardigheden --- Consulting --- 65.012.4 --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken crisis --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Leraar --- Directie
Choose an application
organisatiepsychologie --- motivatie --- Business policy --- Personnel management --- Industrial psychology --- E080734.jpg --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- Arbeidsmotivatie --- arbeidsmotivatie --- 658.3 --- #ECO:03.16:industrie en onderneming personeel --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- 331.02 --- management --- bedrijfsleiding
Choose an application
Geld is een belangrijk aspect van elk beloningssysteem, maar zeker niet het enige. De erkenning en waardering voor behaalde resultaten komen niet altijd tot uitdrukking op het salarisstrookje. Standaardbeloningen die altijd en voor alle typen medewerkers even effectief zijn, bestaan niet. Verschillen in achtergrond, leeftijd en belangstelling maken elk personeelsbestand uniek. Als manager sta je voor de taak de behoeften van je medewerkers te identificeren en om via experimenten uit te vinden welke vormen van beloning voor elk van hen het best werken. Daarbij kan het gaan om incentives of niet-financiële beloningen en de regels die je bij toekenning van deze beloningen moet hanteren. Andere vragen die aan bod komen in Honoreren en waarderen zijn: Hoe open kun en moet je zijn over belonen? Hoe evalueer je het effect van het beloningssysteem? Hoe presenteer je een nieuw beloningssysteem begrijpelijk aan je medewerkers? Wat stellen medewerkers uit de generatie-X op prijs? Teambeloning, hoe pak je dat aan? Hoe beloon je competenties en skills? Een tweetal cases toont hoe andere bedrijven hun beloningsbeleid hebben vormgegeven. (Bron: covertekst)
loonbeleid --- waardering arbeid --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- 658.3 --- 658.3.018 --- #ECO:03.16:industrie en onderneming personeel --- E080728.jpg --- Lonen --- Personeelsbeleid --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Quality of work. Performance. Work tempo --- 658.3.018 Quality of work. Performance. Work tempo --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- management --- bedrijfsleiding
Choose an application
De auteur legt hier de kern van samenwerking in teams bloot. Dat doet hij aan de hand van een parabel, waarin de ceo een team moet leiden dat onderling zo in conflict is geraakt dat het de hele organisatie negatief beïnvloedt. Gaandeweg openbaren zich 5 grote frustraties waarmee teamleden worstelen, frustraties die de samenwerking saboteren: gebrek aan vertrouwen, angst voor confrontatie, gebrek aan betrokkenheid, afschuiven van verantwoordelijkheid en niet-resultaatgericht werken. Met het verhaal laat hij zien hoe deze hindernissen ontstaan en hoe u ze achter u kunt laten. Vervolgens werkt hij het onderliggende model uit
Personeelswerk --- Teamwork. --- teamwork --- Personnel management --- #KVHA:Economie --- #KVHA:Management --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Teamwork --- 366.47 --- leiderschap --- leiding geven --- management --- Teamwerk --- Teams in the workplace --- 658.387.4 --- 65.012.4 --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken crisis --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Groepsarbeid --- 65.014 --- 097 Personeelsbeleid --- Personeelsmanagement --- Competentiemanagement --- Teams --- 366.4 --- coaching --- bedrijfsleiding, management --- Team --- Teamwork --- samenwerken --- Conflicten
Choose an application
Coaching is in. Het is een echt vak geworden. Coaches worden ingeschakeld om tal van intensieve opleidingen te komen geven. Maar moeten we het altijd zo ver gaan zoeken? Deze 'handleiding tot coachen in de dagelijkse praktijk' zet de lezer aan om coachende vaardigheden ook in te zetten in normale (toevallige) gesprekken, zelfs zonder daarvoor een uitgebreide opleiding te hebben gevolgd. Coaching is immers van alle tijden, en coachingskansen liggen voor het grijpen, de hele dag door. Iedereen heeft de mogelijkheden om elke dag coach te zijn. Zonder beroepscoach te hoeven zijn, kan je toch heel wat betekenen als coach. Gewoon in je rol als collega, ouder, leidinggevende, partner, manager, projectverantwoordelijke, medewerker, vriend, leraar, sportinstructeur, muziekbeoefenaar of -leraar, theaterliefhebber, regisseur of acteur, arts of gezondheidsadviseur... Telkens zit er wel een coachende kant aan. Dit boek geeft je handvatten om coachend tussen te komen in de diversiteit aan rollen die we elke dag innemen. En om dit te doen op een manier die natuurlijk overkomt en waarbij de andere zich echt ondersteund voelt. In Iedereen coach vind je een schat aan concrete aanwijzingen om dagelijkse ontmoetingen tot onverwachte coachingskansen te herscheppen, tegelijkertijd eenvoudig en toch met diepgang. Een boek over coachende vaardigheden voor iedereen en voor elke dag. (Bron: www.lannoo.be)
Didactic strategies --- Industrial psychology --- coaching --- organisatiepsychologie --- Social psychology --- Personal coaching --- Handbooks, manuals, etc. --- C4 --- communicatie --- management --- psychologie --- 316.772.43 --- Coaching Coaching --- 367.2 --- leiding geven --- personeelsbeleid --- Coachen --- Leidinggeven in organisaties --- Coaching --- Competentiemanagement --- E110018.jpg --- 65.012.4 --- Leidinggeven --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 316.772.43 Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Media en communicatie --- Personeelsbeleid --- co-creation --- Personeelsmanagement --- Lerarenbegeleiding --- Schoolmanagement --- Managementvaardigheden --- Sociale vaardigheden --- creativiteit --- Organization theory --- Leiderschap
Choose an application
Hoe inzetbaar zijn uw medewerkers nu en in de toekomst? Blijvende inzetbaarheid is alleen te garanderen wanneer medewerkers steeds opnieuw de kans benutten om ervaring te verbreden, nieuwe vaardigheden te verwerven en regelmatig van functie te wisselen. Zo ontwikkelen zij employability: het vermogen om voortdurend werk te verkrijgen en the behouden in veranderende organisaties. In dit boek vindt u praktische adviezen over de bevordering van employability in uw organisatie. (Bron: covertekst)
658.3 --- 658.3.018 --- #ECO:01.03:economie arbeidsmarkt werkgelegenheid werkloosheid --- #ECO:03.16:industrie en onderneming personeel --- Développement des ressources humaines Human resource development --- Stratégies (formation) Opleidingsstrategieën --- Apprentissage Leerproces --- Carrière Loopbaan --- Emploi Tewerkstelling --- Travail Arbeid --- E080720.jpg --- Employability --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Quality of work. Performance. Work tempo --- 658.3.018 Quality of work. Performance. Work tempo --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- employability --- Organization theory --- Personnel management --- personeelsmanagement --- management
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|