Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De bijdragen illustreren theorie, onderzoek en praktijk van het onderwijs Nederlands anno 2002. Op alle onderwijsniveaus van basisonderwijs over secundair naar hoger onderwijs zien we hoe het traditionele curriculum (spreek-, luister-, lees- en schrijfvaardigheid; taalbeschouwing en literatuur) geïntegreerd wordt binnen nieuwe concepten als taalbeleid, interactief leren, gelijke kansen, communicatie, netwerk, ICT, leesbevordering...
Colloques --- Colloquia --- Enseignement des langues --- Nederlands --- Néerlandais (langue) --- Taalonderwijs --- Aspe, Pieter --- E-mail --- Jeugdboekenweek --- Kleuterschool: prentenboeken --- Kortverhalen schrijven --- Lesvoorbereidingen --- Lezen: didactiek lagere school --- Literatuuronderwijs --- Mind mapping --- Nederlands: didactiek anderstaligen --- Nederlands: didactiek secundair onderwijs --- Nederlands: didactiek secundair onderwijs: internet --- Nederlands: didactiek secundair onderwijs: mondelinge taalvaardigheid --- Nederlands: stellen --- Schrijfonderwijs: didactiek lagere school --- Solliciteren: didactiek secundair onderwijs --- Taalbeschouwing: didactiek lagere school --- 456.1 --- nederlands : schoolvak (ler) --- 041179.jpg --- #BSCH: vak: monografie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|