Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
APPRENTISSAGE --- SYNERGIE --- EVALUATION
Choose an application
Marketing --- Synergie --- Verkooptechniek --- Consumentenpsychologie --- Salesmanagement --- Verkooptraining
Choose an application
Propriete fonctionnelle --- Propriete des proteines --- Synergie proteine-proteine --- Proteine alimentaire
Choose an application
Reclame --- Multimedia --- Synergie --- Reclamecampagne --- Geïntegreerde marketing --- Marketingcommunicatie --- Geïntegreerde communicatie
Choose an application
Business policy --- Synergie --- Teamwerk --- Unit management --- Management --- Organisaties --- Organisatieleer --- Organisatiemanagement --- Organisatie
Choose an application
Veel conflicten - op het werk, in het gezin of in de politiek - slepen zich voort omdat beide partijen aan hun eigen standpunt vasthouden. Elke partij wil de andere niet echt serieus nemen en vreest zichzelf te verliezen als hij toegeeft. Stephen Covey leert ons in Het 3de alternatief dat er meer mogelijk is dan 'jouw manier of mijn manier'. Hij bouwt daarbij voort op het in De zeven eigenschappen geïntroduceerde concept van synergie. Als synergie serieus wordt nagestreefd - en Covey geeft in dit boek talloze voorbeelden van hoe dat kan, op kleine en grote schaal- zijn er grote en grootse doorbraken mogelijk. Alles begint met een open, accepterende houding ten aanzien van de ander en het op waarde schatten van diens opvattingen. Covey laat in dit boek zien dat echte, duurzame oplossingen,of ze nu op het werk, in relaties of op wereldniveau nodig zijn, alleen mogelijk zijn als we het 'ik versus jou'-denken loslaten en gezamenlijk op zoek gaan naar het derde alternatief: geen compromis maar een nieuwe uitkomst waar iedereen beter van wordt.Bron : http://www.boekenbank.be
Change (Psychology) --- Changement (Psychologie) --- Conflict [Interpersonal ] --- Conflict tussen mensen --- Conflit entre personnes --- Interpersonal conflict --- Metabletica --- Metabletics --- Métablétique --- Probleemoplossen --- Problem solving --- Solution de problèmes --- Verandering (Psychologie) --- Teamwerk --- Managementvaardigheden --- Synergie --- Didactics of social education
Choose an application
Action. --- Aprendizagem. --- Brain --- Cerveau. --- Cognitie. --- Cognition --- Cognition. --- Connaissance. --- Kognitionswissenschaft. --- Langage. --- Modèle réseau. --- Neural computers --- Neural networks (Neurobiology) --- Perception. --- Psychologie. --- Réseau neuronal. --- Réseaux neuronaux (informatique) --- Sciences cognitives --- Self-organizing systems --- Synergetica. --- Synergetik. --- Synergie. --- System theory --- Système cognitif. --- Systèmes auto-organisés --- physiology --- Congrès. --- Elmau <1989>.
Choose an application
De omgeving waarin organisaties vandaag werken is ingrijpend gewijzigd. Of het nu gaat over een Vlaamse KMO, een multinationale industriële speler, een zorgorganisatie, een kennisbedrijf of een overheidsinstantie: de uitdaging is dezelfde: voortdurend nieuwe diensten of producten neerzetten, in een goede prijs/kwaliteit verhouding en dit op een flexibele én duurzame manier. Deze verhevigde concurrentie dwingt bedrijven om sneller te innoveren dan voorheen.Bedrijven die investeren in innovatie boeken ook merkelijk betere resultaten. Alleen bestaat een groot deel van het innovatiesucces niet alleen uit technologische innovatie, zoals verkeerdelijk wordt aangenomen. Volgens Prof. dr. Henk W. Volberda (Rotterdam School of Management, Erasmus University) wordt 25 procent van het innovatiesucces bepaald door technologische innovatie en 75 procent door sociale innovatie, met name door slim managen en innovatief organiseren!De manier waarop het werk georganiseerd wordt maakt dus wel degelijk een verschil. Steeds meer bedrijven ervaren dat de traditionele manier van organiseren ontoereikend is. Men zoekt naar nieuwe organisatievormen die hen in staat stellen om de complexe en hypercompetitieve omgeving het hoofd te bieden. Men is op zoek naar organisaties die actiever zijn, meer wendbaar en die mensen meer ruimte bieden om op een slimme én prettige manier te werken
teamwork --- leidinggeven --- arbeidsorganisatie --- Organization theory --- HRM (human resource management) --- Labour economics --- Arbeidsorganisatie 331.103 --- Tele-arbeid 338.42 --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- 450 Werkgelegenheid en arbeid --- 331 --- 331.1 --- 658.01 --- 331 arbeid --- 334 bedrijven --- .001.7 innovatie --- (493.15) Vlaanderen --- Créativité Creativiteit --- Télétravail Telewerken --- 658.012 --- Innovatie --- Organisatiemethoden --- Arbeidseconomie --- E10293.jpg --- reorganisatie van organisaties --- Organisatie van de arbeid --- Organisatieleer --- 65.012 --- Contains audio-visual material --- Conferences - Meetings --- 650.012 --- Personeel --- Organisatie --- Arbeid --- Flanders Synergie --- Arbeidsethos --- Agile Agile --- Arbeid (werken) --- Training
Choose an application
Schillers magnum opus 'Brieven over de esthetische opvoeding van de mens' behoort tot de belangrijkste filosofische werken van de vroege Duitse Romantiek. Met de zijns inziens catastrofale gevolgen van de Franse Revolutie voor ogen, komt Schiller ertoe geen heil meer te verwachten van politieke middelen en alleen het niet-politieke middel van de kunst in staat te achten de moderne maatschappij te humaniseren. Het 'spel' van de kunst zou de mens pas echt vrij maken. Zijn gedurfde verhandeling is tot op vandaag van grote invloed. Zijn visie op de homo ludens, analyse van de maatschappij, interpretatie van de geschiedenis, opvatting van kunst en dialectische methode van begripsvorming zijn een bron van inspiratie geweest voor pedagogisch onderzoek naar het spel, en voor historici en filosofen als Johan Huizinga, Jürgen Habermas, Richard Rorty, Jean-Luc Nancy en Jacques Rancière
German literature --- Von Schiller, Friedrich --- kunst --- kunstonderwijs --- kunsttheorie --- negentiende eeuw --- esthetica --- romantiek --- filosofie --- Duitsland --- kunst en politiek --- 7.01 --- #A9604W --- Kunsten --- Esthetica --- Cultuurfilosofie --- Schiller, Friedrich --- Personeel --- Organisatie --- Arbeid --- Flanders Synergie --- Arbeidsethos --- Aesthetics --- Kunst --- 700.6 --- kunsteducatie --- 19e eeuw (negentiende eeuw) --- politiek --- beeldende kunst, filosofie, esthetiek en kritiek der beeldende kunst --- 156.2 --- geschiedenis der wijsbegeerte, van Kant tot ca. 1900, werken van filosofen afzonderlijk --- 830 "18" --- 830-6 --- 830-6 Duitse literatuur: brief --- Duitse literatuur: brief --- 830 "18" Duitse literatuur--19e eeuw. Periode 1800-1899 --- Duitse literatuur--19e eeuw. Periode 1800-1899 --- Kunstfilosofie ; esthetica ; 18de eeuw --- 1.07 --- Kunst ; theorie, filosofie, esthetica --- Filosofie ; filosofen (A - Z)
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|