Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by
Rédiger des rapports efficaces.
Authors: ---
ISBN: 2100064606 Year: 2002 Publisher: Paris : Dunod,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Les apprentissages professionnels accompagnés / sous la direction de Anne Jorro e.a.
Author:
ISBN: 9782807308534 2807308538 Year: 2017 Volume: *121 Publisher: Louvain-la-Neuve: De Boeck supérieur,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Une analyse de la question des apprentissages professionnels, abordée sous l'angle des processus d'accompagnement. Les auteurs s'interrogent sur les interactions entre les apprenants et les accompagnants, et comment celles-ci favorisent l'engagement et l'apprentissage des personnes en formation


Book
Préparer, animer un stage de formation
Author:
ISBN: 2708111191 9782708111196 Year: 1990 Publisher: Paris: Éditions d'organisation,


Book
De diplomatieke loopbaan in België
Authors: ---
ISBN: 9789089771360 Year: 2010 Publisher: Heule UGA


Book
Competent afstuderen en stagelopen : een advieskundige benadering
Authors: ---
ISBN: 9001468241 9789001468248 Year: 2006 Publisher: Groningen/Houten Wolters-Noordhoff

Construire son projet de formation : pour évoluer, s'adapter, rebondir
Authors: ---
ISBN: 2100059483 9782100059485 Year: 2002 Publisher: Paris: Dunod,


Book
Le déroulement d'une action de formation
Author:
ISBN: 270810442X 9782708104426 Year: 1981 Publisher: Paris: Éditions d'organisation,


Book
Leren en veranderen
Author:
ISBN: 9789046901083 Year: 2009 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mensen leren voortdurend. Niet alleen op school, maar veel meer nog daarbuiten. Soms is leren een geleidelijke verandering, soms is het een ingrijpende herziening van opvattingen en handelwijzen. De ene keer gaat het leren en veranderen bijna onopgemerkt, dan weer is het een heel bewust ondernomen activiteit. Het boek gaat verder in op de vraag wat leren nu eigenlijk is, welke manieren van leren er zijn, hoe eerdere leerprocessen de capaciteit en de motivatie beïnvloeden en welke invloed de sociaal-culturele omgeving op de lerende heeft. Bij de bespreking van deze thema's verwijst de auteur steeds naar bekende leertheorieën en in alle hoofdstukken staan opdrachten. Zo worden nieuwe ideeën over leren en veranderen verbonden met eerder verworven inzichten en met de praktijk. In deze 3de, herziene druk zijn nieuwe inzichten verwerkt, vooral op het gebied van informeel leren.Verkorte inhoudsopgave: Verschillende leerprocessen - Leren en (sub)cultuur - Van georganiseerd leren naar werkleren - Leervermogen - Achtergrond: leertheorie - Literatuur

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by