Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Al meer dan 20 jaar spreekt Peter Vandenbempt over voetbal op radio en televisie, niemand vertoont daarbij meer passie en meer kennis van zaken dan hij. Al 15 jaar schrijft hij ook over voetbal: vlijmscherp en kritisch als het moet, bewonderend en zalvend als het kan, nooit een blad voor de mond, maar vooral nooit bezijden de feiten. De voetbalreporter van VRT en Eleven Sports kijkt terug op die 15 jaar en stelt vast dat er soms niets veranderd is (de Beneliga is nog altijd maar een idee, makelaars strijken nog altijd onnodig veel geld op), dat sommige voetballers groter zijn geworden dan ze destijds lieten uitschijnen (Romelu Lukaku op kop) en dat sommige destijds ronkende voetbalnamen nu al bijna vergeten zijn (Logan Bailly, Yassine El Ghanassy). Voetbalgeschiedenis met annotatie. Topjournalistiek in klare taal
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Toch is dit in een wereld met ongekende hoeveelheden content een hele uitdaging, waar velen tegenop zien. Dit boek geeft de nodige praktische tools om aan de slag te gaan met contentcreatie. Met behulp van de Sports Content Creation Circle creëer ook jij authentieke en aansprekende content.De band tussen sport en media bestaat reeds eeuwenlang. Het is een relatie die intenser werd naarmate zich nieuwe mediaontwikkelingen voordeden. De opkomst van de televisie als massamedium leek lange tijd de grootste drijvende kracht voor sport. Maar sinds de digitale transformatie werd een gestage evolutie naar steeds meer sportmedia een ware revolutie. Dit boek levert duiding over hoe de sportmediawereld in elkaar zit en biedt daarnaast een theoretisch denkkader om zelf mee aan de slag te gaan.Iedereen die de ambitie heeft om een succesvolle contentcreator binnen de sport te worden, zal in dit boek inspiratie en praktische stappenplannen vinden. De tools die we je aanreiken, zijn toepasbaar in een volwaardig mediateam van een professionele sportorganisatie, maar evengoed voor je eigen amateurvereniging.
Applied marketing --- sportjournalistiek --- marketingcommunicatie
Choose an application
Hans Vandeweghe is onze meest beruchte én meest gerespecteerde sportjournalist. Hij schreef voor Knack en Humo, voor De Morgen en De Standaard, voor Vlaanderen en voor Nederland. In al die tijd toonde hij zich steeds van zijn meest kritische kant, scherp maar rechtvaardig, meedogenloos maar beredeneerd. Laster en eerroof, maar dan zonder blijvende schade. Op zijn 63 maakt hij als het ware zijn testament op. Hij duikt in de honderden columns die hij schreef en stelt vast dat ze nog immer relevant of terecht zijn, of juist niet. Hij klopt zich op de borst wanneer blijkt dat hij gelijk had, hij biecht op wanneer hij zich vergiste. De man die ooit sprak met Johan Cruijff, Lance Armstrong en Michael Jordan herschrijft en herinterpreteert zijn verzameld werk.
Choose an application
Journalism --- sportjournalistiek --- geschiedenis --- voetbal
Choose an application
Journalism --- sportjournalistiek --- WK-voetbal
Choose an application
Journalism --- sportjournalistiek --- WK-voetbal
Choose an application
Sportjournalistiek --- Documentaire (genre) --- Multimediaproductie
Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|