Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
#SBIB:THNR --- #SBIB:316.7C559 --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Sociolinguistics --- Thematology --- Romance literature --- History of civilization --- History of France
Choose an application
Sportsponsoring is hot. Adverteerders tellen grote bedragen neer om zich te verbinden aan grote inter- nationale sportevenementen als de Olympische Spelen, het Europees kampioenschap voetbal en de Tour de France, maar ook individuele clubs, teams en ploegen kunnen zich verheugen op lucratieve sponsorovereenkomsten. Hun successen stralen af op de sponsors. De aanhoudende commotie rond het dopinggebruik in verschillende wielerploegen en de onvrede over het management van gerenommeerde Nederlandse voetbal- clubs maken echter pijnlijk duidelijk dat sportsponsoring niet altijd een onbezorgde, harmonieuze aangelegenheid is. Sponsors krijgen dikwijls te maken met individuele sporters, clubs en teams die een scheve schaats rijden, betrokken raken bij een schandaal, ondermaats presteren of anderszins op negatieve wijze in de publiciteit komen. Wordt het merkimago van een sponsor aangetast als de gesponsorde club, team of ploeg blootstaat aan negatieve publiciteit? Beschadiging van een merk kan het resultaat van grote marketing- en communicatie-inspanningen teniet doen – reden voor SWOCC om de keerzijde van sportsponsoring aan een grondig onderzoek te onderwerpen.
Sponsering --- Sport. --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:316.7C559 --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Sport --- Sportsponsoring --- Sponsoring (alle aspecten) --- Sponsoring --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
89076802435
#SBIB:309H2821 --- #SBIB:316.7C559 --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Sport --- Sportsponsoring --- Sponsoring (alle aspecten) --- Sponsoring --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Sports --- Bicycle --- #SBIB:316.7C559 --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Tour de France (Bicycle race) --- Grande boucle (Bicycle race) --- Tur de Frans (Bicycle race) --- Social aspects. --- History.
Choose an application
Colloques --- Colloquia --- Media --- Médias --- Sport --- Sports --- 316.7:796 --- C6 --- onderwijs --- #SBIB:316.7C559 --- #SBIB:309H1022 --- #C9205 --- Sociologie van de sport --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Mediaboodschappen met een amusementsfunctie en/of esthetische functie --- 316.7:796 Sociologie van de sport
Choose an application
Football fans are often portrayed as enthusiastic, loyal, critical and sometimes violent. But what is it about football that appeals to them ? How do the media - newspaper, radio, TV, blogs and web forums - accommodate the needs of fans, and what connections - if any - is there between the imagined community of football fans and the broader society ? These are the questions explored by 20 well-known and merited researchers from 8 countries in this anthology about the mediation of football fandom.We Love To Hate Each Other should be useful to scholars and students who are engaged in sports journalism and popular culture in both the old and new media.Bron : http://www.nordicom.gu.se
Communication and culture. --- Mass media and sports. --- Soccer --- Social media. --- Social aspects. --- Sport --- Sportjournalistiek --- Populaire cultuur --- Cultuursociologie --- Media --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:316.7C559 --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Populaire cultuur algemeen --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Mass media and sports --- -Mass media and sports --- -#SBIB:014.AANKOOP --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:316.7C559 --- Sports and mass media --- Sports --- Social aspects --- -Economic aspects --- -Populaire cultuur algemeen --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- -Social aspects --- -Economic aspects -
Choose an application
Consuming Football in Late Modern Life explores the phenomenon of football (soccer) fandom as consumption in the age of late modernity. By centralising fandom within the sociology of consumption, the book examines how this phenomenon equates to a fluid series of consumption activities that are practiced in the course of everyday life. In turn, the work departs from much of the existing literature that features exceptional properties of fanatical fans, in order to emphasise the position that seemingly trivial acts of consumption can have a profound influence on the construction, maintenance and
Soccer. --- Soccer --- Consumption (Economics) --- #SBIB:316.7C559 --- #SBIB:309H2812 --- Consumer demand --- Consumer spending --- Consumerism --- Spending, Consumer --- Demand (Economic theory) --- Association football --- English football --- European football --- Football (Soccer) --- Football --- Economic aspects. --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Soccer fans. --- Sports --- Social aspects. --- Sociological aspects. --- Economic aspects
Choose an application
Communication in sports. --- Gender identity in mass media. --- Gender identity. --- Communication in sports --- Gender identity --- Gender identity in mass media --- #SBIB:309H504 --- #SBIB:316.7C559 --- Mass media --- Sex identity (Gender identity) --- Sexual identity (Gender identity) --- Identity (Psychology) --- Sex (Psychology) --- Queer theory --- Sport communication --- Sports communication --- Sports --- Code en boodschap: sociologische, antropologische benadering --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Gender dysphoria
Choose an application
Examines the link between two powerful cultural forces - sport and the media.
316.7:796 --- #SBIB:041.AANKOOP --- #SBIB:309H1022 --- #SBIB:316.7C559 --- 316.7:796 Sociologie van de sport --- Sociologie van de sport --- Mediaboodschappen met een amusementsfunctie en/of esthetische functie --- Sociologie van sport en spel: sport en massamedia (reclame) --- Mass media and sports. --- Sports.
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|