Listing 1 - 10 of 73 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De klanten die een aankoop gepland hadden voor hun winkelbezoek scoren na blootstelling aan digital signage in de winkel hoger op herrinering dan de klanten die geen aankoop gepland hadden. Dit is het tegenovergestelde van wat we verwacht hadden.We hebben geen significante resultaten kunnen vaststellen in verband met het al dan niet moeten wachten in de winkel. Wel hebben we kunnen concluderen dat de klanten die in de inkomhal hebben gewacht significant hoger scoren op de variabele aandacht t.o.v. van de beeldschermen.De hypothesen in verband met leeftijd kunnen niet bevestigd worden. We kunnen wel stellen dat er een zwakke negatieve relatie bestaat tussen de leeftijd van de klanten en de variabelen met betrekking tot het meten van de effectiviteit van digital signage
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Hoe kan de retailer ervoor zorgen dat de consument vandaag blijvend geprikkeld wordt door zijn marketingreclame in een zeer concurrentiële omgeving? Deze masterproef tracht hierop een antwoord te bieden door het belang van multisensoriële marketing binnen een digitaal dynamisch medium verder uit te diepen. Daarbij wordt de focus enerzijds gelegd op het visuele aspect en anderzijds op het auditieve aspect. Concreet wordt in deze masterproef nagegaan of consumenten zich laten beïnvloeden door audiovisuele stimuli. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen dynamische en statische beelden en tussen congruente en incongruente achtergrondmuziek. Het effect van deze stimuli op de consument wordt nagegaan.
Choose an application
Transport. Traffic --- Architecture --- signage
Choose an application
Transport. Traffic --- signage --- bewegwijzering
Choose an application
Digital signage --- Digital media --- Electric signs --- Digital signage.
Choose an application
Een onderzoek naar de impact van weerberichten op de effectiviteit van reclame door middel van digitale schermen
Choose an application
Multisensoriële marketing: waarom geur en Digital Signage inzetten voor commerciële doeleinden?
Digital Signage. --- Geur. --- S180-economie.
Choose an application
Multisensoriële marketing: waarom geur en Digital Signage inzetten voor commerciële doeleinden?
Digital Signage. --- Geurmarketing. --- Multisensoriële marketing.
Listing 1 - 10 of 73 | << page >> |
Sort by
|