Listing 1 - 10 of 50 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Management de l'insatisfaction client
Authors: --- ---
ISBN: 9782311405361 Year: 2017 Publisher: Paris Vuibert

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Manager la qualité pour la première fois : conseils pratiques : diagnostic, plan d'action, certification ISO 9001
Authors: ---
ISBN: 2708134949 Year: 2006 Publisher: Paris : Editions d'Organisation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le management des services : une approche opérationnelle pour toutes les entreprises
Authors: ---
ISBN: 2212537425 9782212537420 Year: 2007 Publisher: Paris : Ed. d'Organisation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Professional zoekt groei : strategie voor dienstverleners
Author:
ISBN: 9789043015080 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Ken Blanchard over leiderschap : leid jezelf en anderen naar inspirerende prestaties
Author:
ISBN: 9789043013840 Year: 2007 Publisher: Amsterdam : Prentice Hall (Pearson Education),

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De service knoop : het managen van diensten en dienstverlening.
Author:
ISBN: 9789023244837 Year: 2009 Publisher: Assen Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Intelligence émotionnelle, services et croissance : fidélisez clients et employés dans les services grâce à l'intelligence émotionnelle.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782840015062 Year: 2009 Publisher: Paris Maxima

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Uit liefde voor de klant : maak al je medewerkers klantbewust
Author:
ISBN: 9789401421706 9401421706 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Op basis van interviews met meer dan 50 bedrijven en meer dan 200 klantenervaringen biedt Uit liefde voor de klant aan beide partijen nieuwe ideeën om het beste uit de ander te halen.Om praktijkervaringen te verduidelijken, na te bootsen en te verbeteren, staat het boek bovendien boordevol concrete voorbeelden, oefeningen en methodes.Ga meteen aan de slag!Ontdek nog meer over het boek op http://www.uitliefdevoordeklant.beBron : http://www.lannoo.be


Book
Travail et méthodes du / de la documentaliste
Author:
ISBN: 2710107074 2711108368 9782710107071 9782711108367 Year: 1988 Publisher: Paris ESF


Book
De gelukswinkel : over het binden en boeien van klanten
Authors: ---
ISBN: 9055944556 Year: 2006 Publisher: Schiedam Scriptum Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 50 << page
of 5
>>
Sort by