Narrow your search

Library

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

EhB (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

UGent (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2023 (1)

2021 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Augmented reality : mogelijkheden en meerwaarde voor merkcommunicatie
Author:
ISBN: 9076802068 Year: 2021 Publisher: Amsterdam : SWOCC,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Augmented reality (AR) is een technologie die een virtuele, digitale laag over de echte wereld heen projecteert via de smartphone, een digitaal scherm, of een AR bril. Doordat AR echter een relatieve nieuwe technologie is, is het voor veel merken en bedrijven nog onduidelijk wat precies de mogelijkheden zijn van deze technologie, hoe effectief het is om AR in te zetten en voor welke doelgroepen deze technologie geschikt is. Deze SWOCC-publicatie geeft marketing en communicatie-professionals een overzicht van de mogelijkheden en meerwaarde van AR voor merkcommunicatie aan de hand van vijf vragen:1) Wat is Augmented Reality; 2) Wat zijn de mogelijkheden van Augmented Reality voor marketingcommunicatie; 3) Wat zijn de effecten en meerwaarde van Augmented Reality voor consumenten; 4) Wie gebruiken Augmented Reality apps?; en 5) Hoe ziet de toekomst van Augmented Reality eruit? De publicatie eindigt met een checklist voor marketing en communicatieprofessionals. Deze geeft inzicht in de vraag of AR iets voor hun merk zou kunnen beteken, waar aan gedacht moet worden bij de creatieve invulling van de AR ervaring en waar rekening mee moet worden gehouden in de uitvoering.


Book
Sensory branding
Author:
ISBN: 9789076802367 Year: 2023 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 2 of 2
Sort by