Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Didactics of economy --- Pragmatics --- Mondelinge zakelijke communicatie --- Schriftelijke zakelijke communicatie --- Engelse taal --- Engelse taal.
Choose an application
English language --- Mass communications --- Anglais (langue) --- Engels --- Enseignement des langues --- Taalonderwijs --- zakelijk Engels --- zakelijke communicatie --- 001.817 --- 331.108.36 --- 65.012.63 --- 651.77 --- 808 --- 81'36 --- 81'37 --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- communicatie --- e-mail --- internet --- mondelinge communicatie --- oefeningen --- onderhandelen --- presentaties --- rapporten --- schriftelijke communicatie --- solliciteren --- spraakkunst (grammatica) --- vergaderen --- verslagen --- woordenschat --- Sollicitaties --- Spraakkunst (grammatica) --- Semantiek --- Mondelinge zakelijke communicatie --- Schriftelijke zakelijke communicatie --- Engelse taal --- Engelse taal.
Choose an application
Deze grondige inleiding in zakelijk communiceren is opgezet rondom het exclusieve schrijfproces in drie stappen van Bovée en Thill: 1. plannen, 2. schrijven en 3. afwerken. Deze praktische strategie biedt een stevige basis voor het oplossen van schriftelijke en mondelinge communicatieproblemen in een zakelijke omgeving. Aan de hand van het driestappen proces leert de lezer snel en efficiënt boodschappen op te stellen. Het schrijfproces in drie stappen komt in het gehele boek aan de orde. Het wordt geïntroduceerd en tot in detail beschreven in deel 2. Vervolgens wordt het proces toegepast op korte boodschappen (brieven, memo's en e-mail), op verslagen en mondelinge presentaties en ten slotte op sollicitaties. 'Zakelijk communiceren' bevat talloze voorbeelden van brieven en andere zakelijke teksten die zijn voorzien van uitgebreid commentaar. Bij veel voorbeelden wordt beschreven hoe het driestappen proces is toegepast en wordt getoond hoe de theorie in de praktijk is gebracht. Elk hoofdstuk begint met een communicatieprobleem uit de praktijk, dat aan het eind van het hoofdstuk met de geleerde theorie kan worden opgelost. Daarnaast is er ruime aandacht voor communicatie via het web en e-mail.
Mondelinge zakelijke communicatie --- Schriftelijke zakelijke communicatie --- Nederlandse taal. --- Pragmatics --- mondelinge communicatie --- solliciteren --- schriftelijke communicatie --- zakentaal --- interculturele communicatie --- Didactics of economy --- Mass communications --- #SBIB:309H519 --- #KVHA:Zakelijke communicatie; Nederlands --- 372.833 --- 659.3 --- 800.08 --- 001.817 --- 001.818 --- 651.77 --- 808 --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- brieven --- communicatie --- e-mail --- presentaties --- rapporteren --- verslagen --- E04077.jpg --- Handelscorrespondentie ; Nederlandse taal ; leermiddelen --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Didactiek van de economie --- Massacommunicatie --- Pragmatiek --- Bedrijfscommunicatie --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Communicatie --- Casestudies --- Schrijven --- Spreken in het openbaar --- Solliciteren --- Interculturele communicatie --- Correspondentie --- Communicatieve vaardigheden --- Casestudy --- Sollicitatie
Choose an application
Cd-rom bij het gelijknamige boek. Leesbaar schrijven is een boek dat u helpt teksten te schrijven die door de meeste mensen gelezen kunnen worden. De auteurs leggen niet alleen uit hoe u dat best aanpakt, maar ook waarom het zo belangrijk is. Ze beschrijven kort wat lezen is en wat lezen moeilijk maakt en ze tonen hoe leesbaarheid gemeten wordt. Met een hele reeks voorbeelden illustreren ze hoe moeilijke teksten eenvoudiger kunnen. Alle aspecten van een tekst krijgen aandacht: lettertypes, layout, woordkeuze, structuur en lengte van de zin,... Lezers kunnen ook zelf proberen om moeilijke teksten eenvoudiger te maken: elk hoofdstuk van het boek heeft een eigen reeks oefeningen. Met de software die bij het boek hoort (Zelftest Leesbaar Schrijven), kunnen ze hun eigen prestaties beoordelen. (Bron: covertekst)
Nederlandse taal --- Schriftelijke zakelijke communicatie --- schrijfvaardigheid. --- Nederlandse taal. --- Nederlands --- schriftelijke communicatie --- creatief schrijven --- Didactics of Dutch --- Stilistics --- Mass communications --- Didactiek van het Nederlands --- Massacommunicatie --- Stilistiek --- Schrijfvaardigheid. --- 803.93 -06 --- #SBIB:309H519 --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Lisibilité Leesbaarheid --- #KVHA:Schrijven; Nederlands --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- 808'1 --- communicatie --- schrijfvaardigheid --- Communicatie --- Nederlands (rapporteren) --- 844.4 --- Leesbaarheid --- Schrijven --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- literaire activiteit en techniek --- Contains audio-visual material --- departement Beeldende Kunst 10 --- schriftelijke vaardigheden --- Teksten --- Tekstschrijven --- Tekststructuur --- Geschreven taal --- Communicatieve vaardigheden --- Penmanship --- Composition (Language arts) --- Tekst --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|