Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Ein alternatives Werk im Bereich der russischen Grammatik mit Schwerpunkt "Rechtschreibung."
Grammatik. --- Russisch. --- Schreibunterricht. --- Schriftliche Kommunikation.
Choose an application
Diplomatique --- Ecriture. Enseignement. XIIe-XVe s.. --- Penmanship. --- Schreibunterricht. --- Universität. --- Urkundenschrift. --- Écriture --- Étude et enseignement (supérieur) --- Étude et enseignement --- Geschichte 1200-1500.
Choose an application
"Werken aan taalbewustzijn" is een praktijkgericht boek voor leerkrachten van groep 1 tot en met 3 van het basisonderwijs. Het boek geeft handreikingen en suggesties om het taalbewustzijn in het algemeen en het fonologisch bewustzijn in het bijzonder te stimuleren. Het biedt hiervoor aan leerkrachten een aantal nieuwe werkwijzen, voorzien van allerlei praktijkvoorbeelden en suggesties voor taalspelactiviteiten. Leerkrachten leren onder meer hoe zij taalpoppen, boeken en teksten, een ABC-muur en spelhoeken kunnen inzetten bij het stimuleren van het fonologisch bewustzijn. Met deze werkwijzen kunnen leerkrachten taalspelactiviteiten uitvoeren binnen een betekenisvolle context. Naast de praktische handreikingen en suggesties biedt het boek inzicht in de ontwikkelingsaspecten van het fonologisch bewustzijn, een wetenschappelijke onderbouwing van de beschreven werkwijzen en aanwijzingen voor implementatie.
Fonologie. --- Interactie. --- Schreibunterricht. --- Sprachbewusstsein. --- Sprachlehrforschung. --- Sprachunterricht. --- Taalinzicht. --- Taalonderwijs. --- Taalspel. --- Niederländisch. --- ABC-muur --- Geletterdheid --- Taalbewustzijn --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- 471.41 --- 475.2 --- 1e graad lager onderwijs --- ABC-boeken (Alfabetboeken) --- Hoekenwerk --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Nederlands --- Poppen --- Prentenboeken --- Taalspelen --- Taal en verbale expressie --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of languages --- Phonetics --- ontluikende geletterdheid
Choose an application
'Strategisch lezen en schrijven' is een praktijkgericht boek voor leerkrachten van groep 2-4 (laatste kleuterklas - tweede leerjaar) van het basisonderwijs. In deze publicatie staat centraal hoe jonge kinderen strategische lezers en schrijvers kunnen worden ofwel hoe ze doelgericht met teksten kunnen leren omgaan. Het geeft leerkrachten handvatten om een betekenisvolle context te creëren voor het onderwijs in strategisch lezen en schrijven, al of niet gekoppeld aan een methode.
Aanvankelijk schrijven. --- Begrijpend lezen. --- Didactics of Dutch. --- Didactics of primary education. --- Grundschule. --- Lager onderwijs 1ste graad (doelgroep). --- Leseunterricht. --- Lezen. --- Ontluikende geletterdheid. --- Schreibunterricht. --- Schrijven. --- Taalonderwijs. --- Vakdidactiek. --- aanvankelijk schrijven --- lager onderwijs 1ste graad (doelgroep) --- lezen --- ontluikende geletterdheid --- Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- leesonderwijs --- schrijfonderwijs --- 475.2 --- basisonderwijs --- schrijven --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Lager onderwijs --- Lezen --- Nederlands --- Schrijven --- 475.26 --- 475.24 --- 1e leerjaar lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- 475.21 --- Aanvankelijk lezen --- Aanvankelijk schrijven --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Leesstrategieën --- Ontluikende geletterdheid --- Schrijfstrategieën --- 475.1 --- Leesonderwijs --- Schrijfonderwijs --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Spreken --- (zie ook: Leesvaardigheid) --- (zie ook: Schrijfvaardigheid) --- Kleuteronderwijs --- Basisonderwijs --- Leesstrategie --- Spel --- Schrijfstrategie --- 456.1 --- didactiek algemeen - Nederlandse taal en letterkunde
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|