Narrow your search
Listing 1 - 10 of 181 << page
of 19
>>
Sort by

Digital
Act !
Year: 2006 Publisher: Z.p. Sage Bob Software

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Verkoop --- Salesmanagement --- Software


Book
What makes a good salesman
Authors: ---
Year: 1991

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Gevraagd : verkoper met visie
Authors: ---
ISBN: 9789027483171 Year: 2008 Publisher: Utrecht Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Procedures en tools voor borging van de inkoopfunctie : ... weer een stap verder in inkoopprofessionalisering
Authors: ---
ISBN: 9013015131 Year: 2004 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het rode boekje voor verkopers : 12,5 principes voor megaverkopen
Author:
ISBN: 9043013412 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verkopen in 90 minuten
Author:
ISBN: 9789024401055 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: je ideeën, je producten en diensten, je organisatie, jezelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en jij als verkoper de facilitator bent. Verkopen in 90 minuten brengt je verkoopkennis up-to-date. Onderwerpen die aan bod komen zijn: - Verkopen volgens de socratische methode - De fasen van het verkoopgesprek - Soorten klanten en wensen - Waarde verkopen en waarde toevoegen - Omgaan met bezwaren - Scherp zijn en er scherp uitzien Met veel handige tips en do's en don'ts. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
De eindeloze frustraties van kassamedewerkers
Author:
ISBN: 9789045315751 Year: 2014 Publisher: Amersfoort BBNC Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Als caissière kun je het maar zelden goed doen &Voor klanten geldt dat echter ook. Caissières en kassiers worden regelmatig doodgegooid met grapjes over bonnen en de Belastingdienst, krijgen dagelijks te maken met klanten die de pinautomaat benaderen alsof ze een bom moeten ontmantelen en zijn bovendien zeer bedreven in het uitvouwen van briefgeldorigami en het wegmoffelen van producten die ze opeens niet meer willen afrekenen. In dit boek zijn de meest frustrerende (en helaas alledaagse) situaties waar je als caissière in verzeild kunt raken, gevat in memes, dialogen, anekdotes, foto's, tegelwijsheden, et cetera. Wilt u het bonnetje erbij ?Bron : http://www.bbnc.nl


Book
In zes stappen naar meer omzet : ook jouw winkel kan weer scoren !
Author:
ISBN: 9789402233728 Year: 2016 Publisher: Soest Boekscout

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wil uw omzet maar niet omhoog en lijkt het alsof u tegen de bierkaai vecht ? Wilt u er samen met uw team alles aan doen om uw bedrijf er weer bovenop te helpen, maar valt het telkens weer tegen ? Wees gerust, u bent niet de enige! Maar er is ook hoop!Met mijn beproefde zes stappenmethode heb ik al menig ondernemer de weg naar succes laten ontdekken. Vrijwel zeker werkt dit ook voor u!Naast het zes stappenplan geeft dit boek u bovendien een inspiratie boost waardoor u er weer volop zin in krijgt om ermee aan de slag te gaan!Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Superklantvriendelijk : een stappenplan met praktische tips en inspirerende voorbeelden
Author:
ISBN: 9789090332253 Year: 2020 Publisher: Pumbo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is het voor elk bedrijf haalbaar om net zo klantvriendelijk te worden als de Efteling, Kees Smit Tuinmeubelen of Jumbo? Jazeker!In Superklantvriendelijk geeft Remko Amesz praktische tips die toepasbaar zijn voor iedereen die klantvriendelijker wil werken. In gewonemensentaal loodst hij je langs de vijf stappen die je kunt doorlopen om ook jouw bedrijf tot in elke vezel superklantvriendelijk te maken.De auteur sprak vele experts op het gebied van klantgerichtheid en tekende talloze inspirerende anekdotes op. Met de praktische adviezen en voorbeelden in dit boek kun je na het lezen direct aan de slag.----------------Remko Amesz is sinds zijn eerste bijbaan in een café-restaurant gefascineerd door het onderwerp klantvriendelijkheid. Na zijn studie bedrijfskunde heeft hij ruim vijftien jaar werkervaring opgedaan op het snijvlak van operatie, marketing en commercie.-----------------"De inspirerende lessen in dit boek zijn in de praktijk getest door managers van klantgerichte organisaties en ze werken. Lees dit boek en ga ermee aan de slag!' ? Sydney Brouwer, auteur van Klantgericht leiderschap en spreker op het gebied van klantbeleving"Een aanrader voor eenieder die praktische tips wil om zijn of haar organisatie (nog) klantvriendelijker te maken.' ? Berry Veldhoen, directeur Altuïtion en auteur van o.a. Klanthelden in de 9+ organisatie"Leuk, luchtig en bovendien erg toegankelijk.' ? Evert Vols, partner en Klantbelever bij Buro Improof Bro : http://www.bol.com


Book
Verkoopkunst : het afwijkende gedrag van professionals
Author:
ISBN: 9789059722804 Year: 2008 Publisher: Delft Eburon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 181 << page
of 19
>>
Sort by