Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
OF 2 2020-2021 --- VP 2020-2021 --- VP MA 2020-2021 --- SP 2020-2021 --- OO Bedrijfseconomie --- OO Micro-economie (S) (*) --- OO Bedrijfseconomie (*) --- Microeconomics --- OF 2 2021-2022 --- VP Educatieve master 2021-2022 --- VP MA 2021-2022 --- SP 2021-2022 --- OF 2 2022-2023 --- VP MA 2022-2023 --- VP Educatieve master 2022-2023 --- SP 2022-2023 --- 330.104 --- Micro-economie
Choose an application
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan b? de manier waarop marketing daadwerkelijk in de prakt?k wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie. Daarnaast wordt de geïntegreerde marketingstrategie uitgebreid behandeld en is er meer aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ten slotte komt de customer journey (klantreis) in deze editie uitvoerig aan bod. Principes van marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar voor elke studie waarin marketing aan bod komt. Het is een standaardwerk voor marketingstudenten én -professionals. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere: ? Het volledige boek in digitale vorm (eText) ? Een begrippentrainer ? Meerkeuzevragen met feedback ? Cases ? Discussievragen ? Verdiepend materiaal ? Animaties ? Alle figuren en tabellen uit het boek Philip Kotler is hoogleraar International Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management. Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School. Lloyd C. Harris is directeur van de Marketing Group en hoogleraar marketing aan de Birmingham Business School. Hongwei He is hoogleraar marketing aan de Alliance Manchester Business School. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, docent marketing aan de Hogeschool Utrecht; Ed Feijen, docent (strategische) marketing aan de Hogeschool Leiden; Marc Logman, doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen en docent marketing en business modeling aan de KU Leuven en UHasselt; Peter Nonhof, docent marketing aan NHL Stenden Hogeschool; Erno Pickee, oprichter van Your Legacy Academy. www.pearsonmylab.nl www.pearsonmylab.be www.pearson.com/nl www.pearson.com/beBron: www.bookspot.be
658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing --- marketing --- SP 2021-2022 --- OO Marketing --- 658 --- OF 2 2021-2022 --- Bedrijfskunde --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Marktinformatie --- Consumentengedrag --- Prijsvorming --- Positionering --- Ethiek --- Onderzoek --- Marketingresearch --- Marketingethiek --- Marktonderzoek --- OF 2 2022-2023 --- SP 2022-2023 --- Marketing. --- OF 2 2023-2024 --- SP 2023-2024
Choose an application
Microeconomics. --- Microéconomie. --- OF 2 2022-2023 --- OO Bedrijfseconomie --- 330.104 --- Microeconomie --- SP 2022-2023 --- VP MA 2022-2023 --- VP Educatieve master 2022-2023 --- OO Micro-economie (S) (*) --- OO Bedrijfseconomie (*) --- OF 2 2023-2024 --- VP MA 2023-2024 --- VP Educatieve master 2023-2024 --- SP 2023-2024 --- Microéconomie.
Choose an application
Fundamentals of Corporate Finance, 10e, is an introduction to corporate finance and focuses on how companies invest in real assets, how they raise the money to pay for the investments, and how those assets ultimately affect the value of the firm. It also provides a broad overview of the financial landscape. The book offers a framework for systematically thinking about most of the important financial problems that both firms and individuals are likely to confront. Fundamentals is organized around the key concepts of modern finance. These concepts, properly explained, simplify the subject. They are also practical. The tools of financial management are easier to grasp and use effectively when presented in a consistent conceptual framework. This text provides that framework.Bron : http://www.amazon.com
Corporations --- Finance. --- 658.14 --- OF 1 2022-2023 --- OF 2 2022-2023 --- Bedrijfsfinanciering --- OO Bank en beurs --- OO Ondernemingsfinanciering --- SP 2022-2023 --- VP MA 2022-2023 --- OO Ondernemingsfinanciering (S) --- Financieel management --- Onderneming --- Financieel beleid --- Geld --- Geldbeheer --- Vennootschap --- Corporate finance --- OF 1 2023-2024 --- VP MA 2023-2024 --- OF 2 2023-2024 --- SP 2023-2024
Choose an application
One of the primary purposes of any model is to build intuition and generate insights. Typically, a model is developed to be able to better understand phenomena that are otherwise difficult to comprehend. Models can also help in verifying the correctness of an intuition or judgment. In spite of the fact that many educators and practitioners recognize the intuition-building power of simple models, this is the first book in the field that uses the power of the basic models and principles to provide students and managers with an intuitive understanding of operations management. Building Intuition: Insights From Basic Operations Management Models and Principles touches on nine fundamental models and principles, and outlines the key insights behind each one. To ensure that the volume is accurate, authoritative, accessible and well-written, the chapters are developed by leading experts in each chapter area and written with the students and managers in mind. The book's primary purpose is to motivate and to enable readers to develop insights with respect to a number of models that are central to the study and practice of operations management.
Operational research. Game theory --- Planning (firm) --- Production management --- Business management --- management --- mathematische modellen --- bedrijfskunde --- speltheorie --- productieorganisatie --- logistiek --- operationeel onderzoek --- handelswetenschappen --- 658.5 --- OF 3 2022-2023 --- SP 2022-2023 --- VP MA in de HW 2022-2023 --- Productiebeleid --- OO Operationeel management en havenlogistiek (*) --- OO Operationeel management (S) (*) --- OF 3 2023-2024 --- SP 2023-2024 --- VP MA 2023-2024
Choose an application
Quantitative methods (economics) --- 330.115 --- OF 3 2020-2021 --- SP 2019-2020 --- VP 2019-2020 --- 330.115 Econometrie --- Econometrie --- Kwantitatieve methoden (economie) --- OO Onderzoeksmethoden 3 (*) --- OO Onderzoeksmethoden (S) (*) --- VP MA in de HW 2020-2021 --- SP 2020-2021 --- OF 3 2021-2022 --- SP 2021-2022 --- VP MA in de HW 2021-2022 --- OF 3 2022-2023 --- SP 2022-2023 --- VP MA in de HW 2022-2023 --- OF 3 2023-2024 --- VP MA 2023-2024 --- SP 2023-2024
Choose an application
Organization theory --- 339.8 --- Internationaal management --- Strategic planning. --- Industrial management --- Technological innovations. --- OF 2 2017-2018 --- OO Strategic management (*) --- SP 2017-2018 --- OO Strategie en ondernemerschap (*) --- OF 2 2018-2019 --- OO Managementproject 2 (*) --- SP 2018-2019 --- OF 2 2019-2020 --- VP 2019-2020 --- SP 2019-2020 --- OF 2 2020-2021 --- VP MA 2020-2021 --- VP MBA 2020-2021 --- SP 2020-2021 --- OO Strategie en ondernemerschap (S) (*) --- OF 2 2021-2022 --- VP MA 2021-2022 --- VP MBA 2021-2022 --- SP 2021-2022 --- OF 2 2022-2023 --- VP MA 2022-2023 --- VP MBA 2022-2023 --- SP 2022-2023 --- OF 2 2023-2024 --- VP MA 2023-2024 --- VP MBA 2023-2024 --- SP 2023-2024
Choose an application
658.286 --- 658.5 --- SP 2017-2018 --- Intern transport --- Productiebeleid --- OO Productie- en operationeel management --- OF 3 2017-2018 --- OO Operationeel management --- OO Operationeel management en havenlogistiek --- logistiek --- Physical distribution --- productiemanagement --- SP 2018-2019 --- OF 3 2018-2019 --- SP 2019-2020 --- OF 3 2019-2020 --- VP 2019-2020 --- Production management --- SP 2020-2021 --- OF 3 2020-2021 --- VP MA in de HW 2020-2021 --- OO Operationeel management en havenlogistiek (*) --- SP 2021-2022 --- OF 3 2021-2022 --- VP MA in de HW 2021-2022 --- OO Operationeel management (*) --- SP 2022-2023 --- OF 3 2022-2023 --- VP MA in de HW 2022-2023 --- OF 3 2023-2024 --- VP MA 2023-2024 --- SP 2023-2024
Choose an application
330.115 --- Econometrie --- Quantitative methods (economics) --- Econometrics --- Kwantitatieve methoden (economie) --- OF 3 2019-2020 --- SP 2019-2020 --- VP 2019-2020 --- OO Onderzoeksmethoden 3 --- OO Onderzoeksmethoden (S) --- 330.115 Econometrie --- OF 3 2020-2021 --- SP 2020-2021 --- VP MA in de HW 2020-2021 --- OO Onderzoeksmethoden (S) (*) --- 330.4 --- OF 3 2021-2022 --- SP 2021-2022 --- VP MA in de HW 2021-2022 --- OF 3 2022-2023 --- SP 2022-2023 --- VP MA in de HW 2022-2023 --- OF 3 2023-2024 --- VP MA 2023-2024 --- SP 2023-2024
Choose an application
Fundamentals of Corporate Finance, 10e, is an introduction to corporate finance and focuses on how companies invest in real assets, how they raise the money to pay for the investments, and how those assets ultimately affect the value of the firm. It also provides a broad overview of the financial landscape. The book offers a framework for systematically thinking about most of the important financial problems that both firms and individuals are likely to confront. Fundamentals is organized around the key concepts of modern finance. These concepts, properly explained, simplify the subject. They are also practical. The tools of financial management are easier to grasp and use effectively when presented in a consistent conceptual framework. This text provides that framework.Bron : http://www.amazon.com
Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement Engelstalig --- Financieel management --- 658.14 --- OF 1 2019-2020 --- OF 2 2019-2020 --- SP 2019-2020 --- VP 2019-2020 --- Bedrijfsfinanciering --- OO Bank en beurs --- OO Ondernemingsfinanciering --- OF 1 2020-2021 --- OF 2 2020-2021 --- SP 2020-2021 --- VP Economisch luik - keuze Bedrijfsdomeinen 2020-2021 --- VP MA 2020-2021 --- OO Ondernemingsfinanciering (S) (*) --- Corporate finance --- financieel management --- bedrijfsfinanciën --- OF 1 2021-2022 --- OF 2 2021-2022 --- SP 2021-2022 --- VP MA 2021-2022 --- Bachelor in het bedrijfsmanagement Engelstalig --- OF 1 2022-2023 --- OF 2 2022-2023 --- VP MA 2022-2023 --- OO Ondernemingsfinanciering (S) --- SP 2022-2023
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|