Narrow your search
Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
Fundamentals of corporate finance : international edition
Authors: --- ---
ISBN: 9781259921964 1259921964 Year: 2018 Publisher: New York McGraw-Hill

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Provides students with a framework of theory and application to use well after they complete the course. This title empowers students by continually adapting to deliver precisely what they need, when they need it, and how they need it, so your class time is more engaging and effective.Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
Internationale economie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789044132434 Year: 2019 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Grafische bespreking en uitdieping van thema's gerelateerd aan de internationale economie, met beperkte wiskundige uitwerkingen. Men onderstreept de onderlinge afhankelijkheid van nationale economieën.

Factory physics
Authors: ---
ISBN: 9780071232463 9780072824032 0072824034 Year: 2008 Publisher: New York, NY ; London : McGraw-Hill/Irwin,


Book
Principes van marketing
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043034098 9043034096 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze zevende editie van Principes van marketing, geschreven door bestselling auteur Philip Kotler, laat studenten op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennismaken met de fascinerende wereld van moderne marketing.Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethemas:1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen.2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken.3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen.4. Het mobiliseren van nieuwe marketingtechnologieën.5. Het introduceren van maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld.Nieuw in deze editieDe structuur van het boek is geheel aangepast aan een nieuwe visie op het marketingplanningsproces waarin de fases analyse, strategie, tactiek en implementatie centraal staan. Daarnaast is online marketing volledig geïntegreerd in het boek. Bij elk hoofdstuk zijn nieuwe cases, highlights en voorbeelden toegevoegd, vaak gebaseerd op Belgische of Nederlandse bedrijven. Veel extra cursusmateriaal is te vinden in de digitale leeromgeving Pearson MyLab.DoelgroepPrincipes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.Bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
Basic econometrics
Authors: ---
ISBN: 9780071276252 0071276254 Year: 2009 Publisher: New York, N.Y. McGraw-Hill Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Methoden en technieken van onderzoek
Authors: --- ---
ISBN: 9789043019293 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Methoden en technieken voor onderzoek is een uitgebreide handleiding voor het opzetten, uitvoeren en uitwerken van kwalitatief en kwantitatief onderzoek. De student wordt stap voor stap door het onderzoeksproces geleid. Vele uitgewerkte voorbeelden en praktijkcases brengen het uitvoeren van onderzoek tot leven. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met vragen waarmee de student zijn kennis van de stof kan testen. Deze vijfde editie bevat nieuwe cases en voorbeelden, biedt meer informatie over op internet gebaseerde onderzoeks-technieken en consultancyprojecten. Daarnaast is het boek nu praktischer geworden, met een duidelijke indeling in 4 stappen en beknopter met 12 in plaats van 14 hoofdstukken. (Bron: www.pearsoneducation.nl)

Keywords

Science --- wetenschappelijk onderzoek --- Methodology of economics --- studiemethoden --- Study methods --- Methods in social research (general) --- !LEER- EN HANDBOEKEN -- 370.40 --- ONDERZOEKSMETHODEN -- 370.40 --- !LEER- EN HANDBOEKEN -- 371.1 --- ONDERZOEKSMETHODEN -- 371.1 --- ONDERZOEKSMETHODEN -- 343.9 --- 303 --- 001.891 --- 65.01 --- 001 --- 301.08 --- 330.1 --- 37.041 --- OF 2 2018-2019 --- VP 2018-2019 --- SP 2017-2018 --- academisch rapporteren --- maatschappijwetenschappen, methoden --- communicatie --- dataverwerking --- steekproeftechnieken --- Bedrijfskundig onderzoek --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- 001.891 Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden --- Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden --- 303 Methoden bij sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Methoden bij sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Wetenschap --- Sociologische onderzoeksmethoden (algemeen) --- Methodologie van de economie --- Studiemethodiek --- OO Onderzoeksmethoden 2 (*) --- OO Managementproject 2 (*) --- OO Onderzoeksmethoden (S) (*) --- SP 2018-2019 --- OF 1 2019-2020 --- OF 2 2019-2020 --- VP 2019-2020 --- SP 2019-2020 --- OO Onderzoeksmethoden 1 (*) --- OO Managementproject 1 (*) --- Methodologie --- Onderzoeksstrategieën --- Presentaties --- Onderzoek --- Systematisch verpleegkundig handelen --- OF 1 2020-2021 --- OF 2 2020-2021 --- OO Managementproject 1b (*) --- OF 3 2020-2021 --- OO Bedrijfsproject (*) --- VP MA in de HW 2020-2021 --- SP 2020-2021 --- OF 2 2021-2022 --- OF 2 2021-2022 2$x OO Managementproject 2 (*) --- Wetenschappelijk onderzoek --- OF 3 2021-2022 --- VP MA in de HW 2021-2022 --- SP 2021-2022 --- OF 2 2022-2023 --- OF 3 2022-2023 --- VP MA in de HW 2022-2023 --- SP 2022-2023 --- OF 2 2023-2024 --- OF 3 2023-2024 --- VP MA 2023-2024 --- SP 2023-2024

Listing 1 - 10 of 10
Sort by