Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe ga je om met een leerling die rouwt? Hoe met een klasgroep die het verlies van een medeleerling doormaakt? Hoe help je een collega die het verlies van een dierbare moet verwerken? En wat moet je vooral niet doen? Hoe ver gaat de betrokkenheid van de school met de ouders wanneer een leerling sterft? Is dit alles anders in het buitengewoon/speciaal onderwijs dan daarbuiten? Reageren kinderen met specifieke onderwijsbehoeften anders op dergelijk verlies of rouwen zij anders? (Bron: covertekst)
C6 --- jeugd --- gehandicapten --- rouw (x) --- 418.7 --- 460 --- Buitengewoon onderwijs --- Dood --- Dood(Kinderen en dood) --- Rouwproces --- Verlies --- Verlies (emotie) --- Buitengewoon onderwijs (bijzonder onderwijs) --- Migrantenkinderen, onderwijs --- Rouw / rouwverwerking --- Verliesverwerking --- 393.7 --- Begeleiding --- Ideologieën --- Personen met een mentale handicap --- 071576.jpg --- Rouwproces: buitengewoon onderwijs --- rouw --- verstandelijk gehandicapte kinderen --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Psychologie van leven en dood --- Orthopedagogiek --- 612.67 --- 362.31 --- Kinderen --- Kinderen met een verstandelijke beperking --- Kind --- Kind met een verstandelijke handicap --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Educational psychology --- Secondary education --- Ideologieën
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|