Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Een succesvolle aanpak van risicoleerlingen in de groep vraagt om maatregelen op schoolniveau. Hierbij gaat het op de eerste plaats over het concreet en zichtbaar aanbrengen van veranderingen op schoolniveau, die een vernieuwing tot reguliere praktijk maakt. Op de tweede plaats gaat het over maatreglen op schoolniveau die het gedrag van de leerkracht richting geven en die dus voor eenhied van handelen binnen de school zorgen. Op de derde plaats gaat het over maatregelen die het proces van invoeren bewaken en ondersteunen.
Orthopedagogics --- Didactic strategies --- lager onderwijs --- orthodidactiek --- Primary education --- #KVHB:Leerlingbegeleiding --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- 464 --- Leesbegeleiding --- Leesproblemen (Kinderen met leesproblemen, Leesstoornissen)) --- Onderwijsvernieuwing --- Schoolmanagement --- Zorgverbreding --- 376.51 --- Leesstoornissen --- Lezen --- Methodiek --- Onderwijs --- Onderwijsorganisatie --- Testen --- 060322.jpg --- Risicoleerlingen --- Kinderen met leerproblemen --- Risicokinderen --- Differentiërend onderwijs --- Lager onderwijs --- Onderwijsstrategieën --- Toetsen --- Provincie West-Vlaanderen --- Risicokind --- Onderwijsstrategie --- Toets
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|