Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
#Fail : omgaan met kritiek op internet
Author:
ISBN: 9789461260512 Year: 2013 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een boze tweet of een vernietigende reactie op Facebook en je reputatie staat op het spel. Met de opkomst van internet en sociale media klinkt het klagen van kritische klanten steeds luider.Met hun nieuw verworven macht pikken ontevreden klanten steeds minder: je deugt of je deugt niet. En als je niet deugt, zul je het voelen.Wat moet je doen als je publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld? Hoe kun je je reputatie redden; hoe kun je het voortbestaan van je organisatie redden? In #FAIL beschrijft reputatiedeskundige Ronald van der Aart hoe je kritiek kunt pareren, en voorkomen.Bron : http://www.haystack.nl


Book
People always talk about reputations : merkreputatie in drie stappen
Author:
ISBN: 9789401470032 9401470030 Year: 2020 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk opbouwen begint bij je merk helder en bevattelijk te maken voor je doelpubliek en de focus te leggen op value branding.People always talk about reputations loodst je door het hele proces van merkopbouw. Stap voor stap leer je je merk te positioneren, betekenis te geven en te profileren.Bron : http//www.standaardboekhandel.be


Book
Reputatiemanagement : hoe succesvolle ondernemingen bouwen aan sterke reputaties.
Authors: ---
ISBN: 9043009113 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux


Book
Identiteit en imago : recente inzichten in corporate communication : theorie en praktijk
Author:
ISBN: 9789052617640 9052617643 Year: 2010 Publisher: Den Haag Academic Service


Book
Online reputatiemanagement : over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade
Authors: ---
ISBN: 9789492196019 9492196018 Year: 2016 Publisher: Amsterdam Adfo Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Reputatie is alles! Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Social media genereren dagelijks miljoenen berichten, maar welke zijn relevant voor jouw organisatie ? Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Hoe je kunt reageren op klachten, suggesties, complimenten en crises en hoe je de reputatie van jouw organisatie bewaakt en stuurt.In Online Reputatiemanagement zijn verder ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden.Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 7 of 7
Sort by