Listing 1 - 10 of 199 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Verkoopstechnieken --- Klantenservice --- relatiemarketing --- Frans
Choose an application
Klantgericht ondernemen --- Klantentevredenheid --- Relatiemarketing
Choose an application
De mens achter de klant houdt niet van zoeken maar van vinden. De mens achter de klant wil online en offline fatsoenlijk te woord gestaan worden. Hij betaalt voor een goed product en een goede dienstverlening, en als er onverhoopt iets misgaat, wil hij snel geholpen worden. Dat lijkt een open deur, maar die deur blijkt in de praktijk zo dicht te zitten als het maar kan. Zeg nou zelf, hoe vaak voel jij je als mens achter de klant serieus genomen en hoe vaak neem jij de mens achter jouw klant serieus ?Op basis van haar eigen klantervaringen en haar werkervaring heeft Jacqueline Fackeldey een werkwijze ontwikkeld die zij klantropologie noemt; een werkwijze die bestaat uit de stappen "Kijk, luister en huiver", "Knippen en plakken", "Kaartlezen en padvinden" en "Groot denken, klein doen". Met veel voorbeelden in woord en beeld laat zij zien hoe het niet moet c.q. hoe het beter en klantvriendelijker kan. Een prikkelend boek voor iedereen die innovatiekriebels heeft en klantgericht wil gaan werken, maar nog niet weet hoe daarmee te beginnen en hoe zijn organisatie daarin mee te krijgen.Bron : http://www.scriptum.nl
Klantgericht ondernemen --- Klantentevredenheid --- Relatiemarketing
Choose an application
Houden we nog van de klant ? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D'Agnolo. Met "En waar blijft de klant ?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast.D'Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D'Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D'Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid. Bron : http://publishers.barnyard.nl
Klantentevredenheid --- Klantgericht ondernemen --- Relatiemarketing
Choose an application
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.haystack.nl
Choose an application
Relatiemarketing --- Woordenschat --- Marketing --- Financiewezen --- Nederlands
Choose an application
Consumer behavior --- relatiemarketing --- consumentengedrag --- klantentevredenheid
Choose an application
Consumer behavior --- relatiemarketing --- consumentengedrag --- klantentevredenheid
Choose an application
Consumer behavior --- relatiemarketing --- consumentengedrag --- klantentevredenheid
Listing 1 - 10 of 199 | << page >> |
Sort by
|