Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by

Book
De produktie van het materiaal
Author:
Year: 1985 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfswetenschappen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reclameplanning
Authors: ---
Year: 1985 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfswetenschappen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hey, whipple, squeeze this : a guide to creating great ads
Authors: ---
ISBN: 9780470190739 Year: 2008 Publisher: Hoboken (N.J.) Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reclame en publiciteit : mogelijkheden voor het midden- en kleinbedrijf
Authors: ---
ISBN: 9061207525 Year: 1990 Publisher: Rijswijk : Elmar,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reclame: van theorie naar praktijk
Author:
ISBN: 9027422206 Year: 1989 Publisher: Utrecht Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Truth, lies & advertising. The art of account planning.
Author:
ISBN: 0471189626 Year: 1998 Publisher: N.Y., ... : John Wiley & sons, Inc,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Effectief adverteren,
Author:
ISBN: 902672506X Year: 1996 Publisher: S.l. : Kluwer Bedrijfswetenschappen,


Book
Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie.
Authors: ---
ISBN: 9789001782559 Year: 2010 Publisher: Groningen : Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten. Na een inleiding in het vakgebied komen in Marketingcommunicatiestrategie systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert de student een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is met name geschikt voor studenten van opleidingen in het hoger economisch en communicatieonderwijs.Wat is nieuw in de zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie ?Deze zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie is volledig geactualiseerd. Het stappenplan is aangepast en er is een nieuw merkmodel opgenomen. Verder bevat het een nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek. De online ontwikkelingen staan niet meer in een apart hoofdstuk, maar zijn nu geïntegreerd verwerkt in het boek. Ook wordt dieper ingegaan op de nieuwe ontwikkelingen en onderzoek naar de werking van communicatie. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.Online ondersteuningOp de bijbehorende site is veel aanvullend studie- en oefenmateriaal te vinden voor zowel docenten als studenten. Docenten kunnen ook gebruikmaken van Toets-op-maat voor het samenstellen van toetsen.Bron : http://ho.noordhoff.nl


Book
Marketing-communicatiestrategie : Reclame / Public Relations / Sponsoring / Promoties / Direct-Marketingcommunicatie / Winkelcommunicatie / Persoonlijke verkoop / Beurzen en Tentoonstellingen / Geïntegreerde communicatie
Authors: ---
ISBN: 9020728571 Year: 2000 Publisher: Leiden Educatieve Partners Nederland

Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by