Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Reclame --- Reclamecampagne --- Reclameplanning
Choose an application
Reclameplanning --- Reclamestrategie --- Reclame
Choose an application
Reclame --- Reclamecampagne --- Reclameplanning --- Reclamebureau
Choose an application
Reclame --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- Marketingcommunicatie --- Checklists --- Reclameplanning --- Reclamebureaus --- Public relations --- KMO --- Checklist --- Reclamebureau
Choose an application
Advertising. Public relations --- Reclame --- Marketingmix --- Reclameplanning --- Briefing --- Reclamebureaus --- Direct mail --- Mediaplanning --- Public relations --- Televisie --- Televisiereclame --- Reclamereglementeringen --- 659.1 --- Reclamebureau --- Reclamereglementering --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Advertising agencies --- Advertising campaigns --- Advertising --- Customer services --- Planning. --- Reclame --- Reclameplanning --- Briefing --- Consumentengedrag --- Reclamecampagnes --- Verenigde Staten --- Reclamebureaus --- Noord-Amerika --- Reclamecampagne --- Reclamebureau --- Publicité
Choose an application
reclame --- Marketing --- Advertising. Public relations --- adverteren --- Reclame --- Reclamecommunicatie --- Briefing --- Reclamebudgettering --- Reclameplanning --- Mediaplanning --- Media --- Onderzoek --- Effectiviteit --- Reclame-effectiviteit --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Reclame --- 658.8 --- 659 --- Reclame. Public relations --- Reclamebudget --- Mediaonderzoek --- Ontwikkeling --- Leerlijn
Choose an application
De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten. Na een inleiding in het vakgebied komen in Marketingcommunicatiestrategie systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert de student een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is met name geschikt voor studenten van opleidingen in het hoger economisch en communicatieonderwijs.Wat is nieuw in de zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie ?Deze zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie is volledig geactualiseerd. Het stappenplan is aangepast en er is een nieuw merkmodel opgenomen. Verder bevat het een nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek. De online ontwikkelingen staan niet meer in een apart hoofdstuk, maar zijn nu geïntegreerd verwerkt in het boek. Ook wordt dieper ingegaan op de nieuwe ontwikkelingen en onderzoek naar de werking van communicatie. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.Online ondersteuningOp de bijbehorende site is veel aanvullend studie- en oefenmateriaal te vinden voor zowel docenten als studenten. Docenten kunnen ook gebruikmaken van Toets-op-maat voor het samenstellen van toetsen.Bron : http://ho.noordhoff.nl
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- marketing --- reclamecampagnes --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- reclame --- communicatiestrategie --- evenementen marketing --- communicatiemanagement --- Mass communications --- public relations --- PXL-Business 2015 --- Reclame --- Sponsoring (alle aspecten) --- Communicatie --- Marketing --- Public relations --- Direct marketing --- Reclameplanning --- Media --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Evenementenmarketing --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Sponsoring --- Mediaonderzoek --- Financiewezen --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Marktonderzoek
Choose an application
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- marketing --- marketingcommunicatie --- communicatiemanagement --- Mass communications --- 658.8 --- 658.8 )* MARKETING --- direct marketing --- reclame --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Reclame --- Sponsoring (alle aspecten) --- Communicatie --- Marketing --- Public relations --- Direct marketing --- Reclameplanning --- Media --- Voorlichting --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Sponsoring --- Mediaonderzoek --- Financiewezen --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Communicatietheorie --- Marktonderzoek
Choose an application
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- marketing --- reclamecampagnes --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- reclame --- communicatiestrategie --- evenementen marketing --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Marketing --- Marketingcommunicatie --- 658.8 --- PR --- promoties --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, verkoop, distributie --- Reclame --- Sponsoring (alle aspecten) --- Communicatie --- Public relations --- Direct marketing --- Reclameplanning --- Media --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Evenementenmarketing --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- PR. --- communicatiestrategie. --- promoties. --- reclame. --- Marketing, verkoop, distributie. --- Marketing. Sales. Selling. Distribution. --- public relations --- PXL-Business 2016
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|