Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Een vergelijking van 25 verschillende mediamogelijkheden steeds volgens een vast stramien: een korte beschrijving van het medium, de voor-en nadelen, het bereik, een richtprijs en de voornaamste aanbieders. De volgende media komen aan bod: kranten, huis-aan-huisbladen, tijdschriften, vakbladen en jaarboeken, Gouden Gids, folders, flyers, stickers, affichage, stadsmeubilair, steiger- en geveldoeken, radio, televisie, auto's en vrachtwagens, bussen, sleepvliegtuigen, luchtballon, bioscoop, boomerangkaartjes, toiletten, kleedkamers en pashokjes, vlaggen, internetbanners, zoekmachines, sociale media
659.1 --- internet --- sociale media --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Advertising --- Handbooks, manuals, etc.
Choose an application
Analyse van de Belgische (reclame)media schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht en inzicht wil krijgen van de Belgische media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon.Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven.
Advertising. Public relations --- mediaonderzoek --- media --- reclame --- media-industrie --- Mass communications --- Belgium --- 659.1 --- communicatiemanagement --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Advertising
Choose an application
Het 'Handboek Reclamefolders' is verplichte kost voor iedereen die zich professioneel bezighoudt met ongeadresseerde brievenbusreclame. Het is een wegwijzer die informeert en inspireert. Het Handboek geeft een boeiend inzicht in de ontwikkeling van het mediumtype door de jaren heen. Bovenal geeft het praktische handvatten voor de praktijk van alledag. Naast een beschrijving van de state of the art is de blik vooral gericht op de toekomst.Met het 'Handboek Reclamefolders' is voor het eerst een compleet en overzichtelijk vakboek voorhanden, dat uniek is voor het Nederlandse taalgebied. Het is geschreven in een plezierige, uiterst leesbare stijl.Bron : http://www.managementboek.nl
659.1 --- marketing --- marketingstrategie --- media --- reclame --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Mailings --- Reclame --- Brochures --- Marketingcommunicatie --- Tekstsoorten --- Reclamecommunicatie --- Mailing --- Brochure --- Tekstsoort
Choose an application
Dit boekje schetst een perspectief voor de toekomst van het vak 'Industriële marketing' rond het moment dat de leergang Industrial Business Marketing and Innovation wordt geïntroduceerd door TSM Business School, een onderdeel van Twente School of Management (TSM). De basis voor het onderwijs in het vak industriële marketing werd gelegd door de Stichting Techniek en Marketing (STEM), waar in de loop van ruim twee decennia een leergang 'Techniek en Marketing' werd ontwikkeld, waarvan de kern is geïntegreerd in het huidige TSM-programma. Door de lessen die uit de historie van STEM kunnen worden geleerd te koppelen aan een evaluatie van wat er de komende jaren nodig is qua kennisopbouw en -overdracht aan het marketingpersoneel binnen onze Nederlandse industrie, ontstaat een breder kader waarin de nieuwe TSM-leergang een centrale plaats inneemt. Door vooraan in de klas te zitten - juist op het gebied van industriële marketing - kan onze industrie mee blijven doen met de wereldtop bij het verkopen van technische vindingen en producten van eigen bodem in een steeds klantgerichter wereld, óók als het gaat om B2B markten waarop hoogwaardige technologie wordt verhandeld.Bron : http://www.managementboek.nl
659.1 --- business to business --- communicatie --- industriële marketing --- marketing --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Marketing --- Industriële marketing --- Business-to-Business marketing --- Financiewezen
Choose an application
Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven. Analyse van de Belgische (reclame)media schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht
Advertising. Public relations --- mediaonderzoek --- media --- reclame --- media-industrie --- Mass communications --- Belgium --- België --- Media --- Reclame --- 659.1 --- Media (Communicatiemedia) --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Media. --- Reclame. --- media. --- Advertising
Choose an application
Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! Enige Nederlandstalige boek over de selectie van een reclamebureau. Voor adverteerders is de selectie van het juiste reclamebureau een strategische keuze. Maar ook voor reclamebureaus is elke pitch een aanzienlijke investering. Het volledige proces om een bureau effectief en efficiënt te selecteren, komt aan bod: van behoeftebepaling tot remuneratie en contract. Met concrete tips en tools om een duurzame relatie op te bouwen tussen adverteerder en bureau. Niet te missen gids voor elke marketing- en communicatieverantwoordelijke. Bron : http://www.boekenbank.be
reclamebureaus --- Advertising. Public relations --- Advertising agencies --- Selection --- 369.4 --- adverteren --- reclame --- 659.1 --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclamebureaus --- Reclame --- Reclamestrategieën --- Marketingstrategieën --- Reclamebureau --- Reclamestrategie --- Marketingstrategie
Choose an application
Een boze tweet of een vernietigende reactie op Facebook en je reputatie staat op het spel. Met de opkomst van internet en sociale media klinkt het klagen van kritische klanten steeds luider.Met hun nieuw verworven macht pikken ontevreden klanten steeds minder: je deugt of je deugt niet. En als je niet deugt, zul je het voelen.Wat moet je doen als je publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld? Hoe kun je je reputatie redden; hoe kun je het voortbestaan van je organisatie redden? In #FAIL beschrijft reputatiedeskundige Ronald van der Aart hoe je kritiek kunt pareren, en voorkomen.Bron : http://www.haystack.nl
659.1 --- internet --- sociale media --- klantentevredenheid --- reputatiemanagement --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Internet --- Sociale media --- Profiel en imago --- Reputaties --- Imagomanagement --- Communicatiemanagement --- Profiel --- Reputatie --- Imago
Choose an application
659.1 --- reclame --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclame --- Nederland --- Reclamecampagnes --- Geschiedenis --- #KVHA:Economie --- #KVHA:Reclame --- Reclamecampagne --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
V, 248 p. : ill.
Applied marketing --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- sport --- sportbeleid --- sponsoring --- 659.1 --- massacommunicatie --- Media --- Sponsoring --- Sport --- communicatie --- sportsponsoring --- sportmarketing --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Sponsoring (alle aspecten) --- Wetgeving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|