Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Public relations --- Public relationstechnieken --- Mediastrategie --- Mediarelatie
Choose an application
#A0308A --- 695 Communicatie --- Woordvoerders --- Overheidscommunicatie --- Overheidsvoorlichting --- Voorlichting --- Public relations --- Journalistiek --- Techniek --- Public relationstechnieken --- Woordvoerder --- Techniek (wetenschap) --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Communicatietheorie
Choose an application
At a time when rapid changes in communications technology, such as social media, are having a major impact on the way businesses choose to communicate, more and more people are having to understand the principles of modern PR and how they can use it to underpin effective business management. The PR Professional's Handbook offers practical advice and solutions for anyone involved in the public relations function. The PR Professional's Handbook guides practitioners in preparing and evaluating campaigns. In addition to providing a full breakdown on the individual skills required in briefing, writing and presenting projects of different shapes and sizes, the book covers the role and importance of public relations and communications in organizations, addressing, in full, key theories for PR, skills and disciplines, channels and creativity. About the PR in Practice series: Published in collaboration with the Chartered Institute of Public Relations (CIPR), the PR in Practice series comprises accessible, practical introductions to day-to-day issues of public relations practice and management. The series' action-oriented approach keeps knowledge and skills up to date.Bron : http://www.koganpage.com
Public relations --- Communication in organizations --- Business communication --- Business & economics --- Public relations. --- General. --- Sociale media --- Bedrijfscommunicatie --- Crisis public relations --- Public relationstechnieken --- Corporate communication
Choose an application
Schrijf een slim verhaalDurf hulp te vragenLaat je publiek zich bijzonder voelenDurf te behouden en te veranderenDurf meer geld te vragenDurf te leren van je publiekOnder al dat harde werk in culturele organisaties schuilt een hardnekkige stille onzekerheid. Weten we zelf wel altijd goed wat we aan het doen zijn? Beperkte zelfkennis is hét probleem van de cultuursector. Je eigen verhaal kennen en kunnen uitdragen, is net de voorwaarde om publiek te kunnen bereiken. Eerder dan betere verkopers moeten we daarom betere vertellers worden.Maar hoe doe je dat? Hoe kun je doelgericht denken in een sector waar je amper tijd hebt om nieuwe ideeën te verkennen? Hoe bouw je een echte dialoog op met je publiek? Hoe kun je succesvol zijn, met beperkte budgetten en in moeilijke tijden? En wat betekent 'succesvol zijn' eigenlijk echt?Vertellers, geen verkopers helpt culturele organisaties en not-for-profits om hun missie en publiek beter op elkaar af te stemmen. Het leert je om de juiste vragen te stellen, en neemt je mee van de opbouw van je waardepropositie tot de kunst van het netwerken en hoe je echt leert van je publiek. Want publieksdialoog, en niet marketing, is het geheime wapen waarmee we onze missie kunnen realiseren.https://www.standaardboekhandel.be/p/vertellers-geen-verkopers-9789401493024
Cultuurbeleid --- Sociology of cultural policy --- Business management --- Marketing --- cultuurmanagement --- storytelling --- kunstmarketing --- Cultuurmanagement --- Public relations --- Public relationstechnieken --- Publiekswerking --- Marketing. --- kunstmarketing. --- Sociologie van het georganiseerde cultuurleven. --- Bedrijfskunde. --- storytelling. --- cultuurmanagement.
Choose an application
Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.Geslaagde voorbeeldenPR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Bron : http://shop.adformatie.nl/
Journalism --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- productmanagement --- productintroducties --- PR (public relations) --- merkdenken --- reclameboodschappen --- Public relations --- Nieuws --- Public relationstechnieken --- Storytelling --- Nieuwsgaring --- E-books --- Monograph --- PXL-Business 2014 --- public relations --- medialandschap --- Communicatie. --- Marketing. --- PR. --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:PR --- 091 --- PR --- 659.4 --- marketing --- reclame --- communicatie --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Public relations. P.R.$9UDC --- 007
Choose an application
PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- Public relations --- #SBIB:309H252 --- 091 --- PR --- Externe communicatie (incl. public relations) --- public relations --- Mediarelaties --- Interne communicatie --- Issue management --- Crisis public relations --- Public Affairs --- Financiële public relations --- Marketingcommunicatie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Techniek --- Theorieën --- Public relationstheorieën --- Public relationstechnieken --- Public relations. --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity
Choose an application
communicatiemanagement --- Advertising. Public relations --- Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- 659.4 --- 316.772.43 --- #KVHA:Communicatiemanagement --- #KVHA:Meertalige communicatie --- 366.42 --- PR (public relations) --- communicatie --- sponsering* --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 316.772.43 Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Interne communicatie --- Public relations --- Communicatiemanagement --- Public relationstheorieën --- Crisis public relations --- Public relationsonderzoek --- Public relationstechnieken --- Corporate communication --- Imagomanagement
Choose an application
Public relations --- Management --- PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- #SBIB:309H252 --- 659.4 --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Public Affairs --- Lobbying --- Financiële public relations --- Techniek --- Public relationstechnieken --- Techniek (wetenschap) --- Public relations - Management
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|