Listing 1 - 10 of 6868 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Cases in Public Relations Strategy draws on original, real-world case studies to provide students with a strategic approach to meeting the needs of a client before, during, and beyond a campaign. Using the RACE (Research, Action Planning, Communication, and Evaluation) model, students explore successful contemporary campaigns and evaluate best practices in all major areas of public relations activity. This practical, client-oriented text shows students how to systematically evaluate and adapt to the needs of a particular client--whether big or small, global or local, for-profit or nonprofit--in order to launch the most effective campaign. Each case includes a brief introduction focused on fundamentals and core competencies, and all cases have been carefully selected to present a wide range of client types. In addition to the lessons from professionals in the case studies, a section on PR consulting and an appendix on advancing your PR career give students the knowledge and skills they need for success in the field--back cover.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Associés tantôt à des manipulateurs d'opinion, tantôt à des doreurs d'image, les professionnels des relations publiques souffrent de leur mauvaise réputation. Accusés de masquer la vérité au profit de l'organisation qui les emploie et, par conséquent, au détriment de la société, la majorité d'entre eux travaillent pourtant activement à maintenir des relations harmonieuses entre l'organisation et ses publics afin d'aider les deux parties à réaliser leurs objectifs. Le constat de Michel Dumas : l'absence de réglementation nuit directement à la profession. Actuellement, n'importe quel communicateur peut se présenter comme un professionnel des relations publiques et employer les méthodes qu'il entend. Il devient urgent de protéger le public contre ces spin doctors en accordant une reconnaissance officielle aux véritables professionnels. Aussi, cet ouvrage veut montrer que les relations publiques sont une profession en devenir, centrée autour d'une définition de plus en plus commune, s'appuyant sur un corps de connaissances éprouvé, bénéficiant d'un rayonnement certain dans les milieux de l'enseignement et de la recherche et encadrée par des associations nationales et internationales qui engagent leurs membres à respecter un code d'éthique.
Choose an application
Listing 1 - 10 of 6868 | << page >> |
Sort by
|