Listing 1 - 10 of 87 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
316.77 --- #SBIB:309H526 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Film --- Germany
Choose an application
#SBIB:004.AANKOOP --- #SBIB:309H526 --- #SBIB:309H1022 --- Mass media --- -Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Mediaboodschappen met een amusementsfunctie en/of esthetische functie --- Psychological aspects --- Psychological aspects. --- -Psychologie van de audiovisuele boodschap
Choose an application
Physiology of nerves and sense organs --- visual perception --- Sociology --- perception --- optical illusion --- Psychology --- #SBIB:309H526 --- Psychologie van de audiovisuele boodschap
Choose an application
Picture perception --- Perception des images --- 316.77 --- #SBIB:309H526 --- Form perception --- Perception --- Visual perception --- Communicatiesociologie --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Picture perception. --- 316.77 Communicatiesociologie
Choose an application
159.931 --- #SBIB:309H505 --- #SBIB:309H526 --- 159.931 Zien. --- Zien. --- Code en boodschap: psychologische, psycho-analytische benadering --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Cognitive psychology --- Lexicology. Semantics --- Psycholinguistics --- Zien
Choose an application
Wat is het geheim van succes? Waarom spreekt het ene mediaproduct wel tot de verbeelding van een miljoenenpubliek en het andere niet? Dit boek geeft antwoord op de meest gestelde en onbeantwoorde vraag van Medialand. Aan de hand van het motto 'Dansen op de vulkaan' leert u het geheim van succes doorgronden. Van Oscar Wilde tot Björk, van *Ben Hur* tot *Titanic*, van Madonna tot Connie Palmen, van James Bond tot *Ook dat Nog*, van Slankie Smeerkaas tot Romeo & Julia, van Lady Di tot Paul de Leeuw... In dit boek geen toverformules, maar een manier van denken die u verder leert kijken dan de waan van de dag. Een eerste stap in de richting van ontraadseling. Dus twijfel niet, maar laat u meesleuren door een gloeiendhete lavastroom en leer dansen op de vulkaan!
succesfactoren --- media --- Advertising. Public relations --- mediamanipulatie --- #SBIB:001.AANKOOP --- #SBIB:309H1020 --- #SBIB:309H526 --- #SBIB:309H040 --- Mediaboodschappen: algemene werken (met inbegrip van genres, taalgebruik en historiek) --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Populaire cultuur algemeen --- Populaire cultuur --- Trends --- Media --- Communicatie --- Mediaconsumptie --- Trend
Choose an application
Motion pictures --- Psychological aspects --- -#SBIB:309H522 --- #SBIB:309H526 --- Cinema --- Feature films --- Films --- Movies --- Moving-pictures --- Audio-visual materials --- Mass media --- Performing arts --- Audiovisuele communicatie: kritiek --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- History and criticism --- Motion pictures - Psychological aspects --- -Psychological aspects
Choose an application
316.77 --- Dreams --- Photography, Artistic --- Symbolism --- #SBIB:309H526 --- Representation, Symbolic --- Symbolic representation --- Mythology --- Emblems --- Signs and symbols --- Artistic photography --- Photography --- Photography, Pictorial --- Pictorial photography --- Art --- Dreaming --- Subconsciousness --- Visions --- Sleep --- Communicatiesociologie --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Aesthetics --- 316.77 Communicatiesociologie
Choose an application
Philosophical anthropology --- Aesthetics --- Self-actualization (Psychology). --- Kunstpsychologie. --- 316.77 --- #SBIB:309H526 --- kunsttheorie --- creativiteit --- psychologie --- 7.01 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Creation (Literary, artistic, etc.). --- Creative ability.
Choose an application
Aesthetics of art --- Composition (Art). --- 7.011 --- Esthetica: ontwerp; compositie --- 7.011 Esthetica: ontwerp; compositie --- #SBIB:309H520 --- #SBIB:309H526 --- Audiovisuele communicatie: algemene werken --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Psychoanalyse --- cultuur en religie. --- Cultuur en religie.
Listing 1 - 10 of 87 | << page >> |
Sort by
|