Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Something new entered our world in November 2022 ? the first general purpose AI that could pass for a human and do the kinds of creative, innovative work that only humans could do previously. Wharton professor Ethan Mollick immediately understood what ChatGPT meant: after millions of years on our own, humans had developed a kind of co-intelligence that could augment, or even replace, human thinking. Through his writing, speaking, and teaching, Mollick has become one of the most prominent and provocative explainers of AI, focusing on the practical aspects of how these new tools for thought can transform our world.In Co-Intelligence, Mollick urges us to engage with AI as co-worker, co-teacher, and coach. He assesses its profound impact on business and education, using dozens of real-time examples of AI in action. Co-Intelligence shows what it means to think and work together with smart machines, and why it's imperative that we master that skill.Mollick challenges us to utilize AI's enormous power without losing our identity, to learn from it without being misled, and to harness its gifts to create a better human future. Wide ranging, hugely thought-provoking, optimistic, and lucid, Co-Intelligence reveals the promise and power of this new era.via amazon.nl
Artificiële intelligentie --- ChatGPT --- Machinaal leren --- Toekomstvisie --- Technologische vooruitgang --- Prompt (AI)
Choose an application
In de wereld waar technologie en kunstmatige intelligentie in een razendsnel tempo evolueren, opent 1000 ideale prompts voor werk, thuis en ontspanning de deur naar een rijkdom aan mogelijkheden die ChatGPT en vergelijkbare AI-hulpjes bieden. Dit boek is ontworpen om je te helpen het potentieel van deze technologieën te benutten, of je nu een professional bent die op zoek is naar efficiëntie op het werk, een ouder die het huishouden beheert, of iemand die op zoek is naar creatieve uitlaatkleppen voor de vrije tijd. (source: publisher's website)
Mass communications --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- massacommunicatie --- AI (artificiële intelligentie) --- Prompt (AI) --- ChatGPT --- Artificiële intelligentie --- Thuis --- Werk --- Vrije tijd --- Technologie --- Waarderend onderzoek --- Gids (boek)
Choose an application
In de snel evoluerende wereld van wetenschappelijk onderzoek heeft kunstmatige intelligentie (AI) een invloed op de manier waarop we denken én schrijven. Dit leerboek is ontworpen om studenten te begeleiden bij hun navigatie door dat veranderende landschap. Het doel blijft om wetenschappelijk te leren schrijven, maar dan wel in een context waarin AI en geavanceerde taalmodellen een rol spelen.Dit leerboek verkent de relatie tussen AI en wetenschappelijk schrijven, en laat zien hoe die combinatie nieuwe mogelijkheden biedt, maar ook uitdagingen met zich meebrengt. De verschillende hoofdstukken in het boek focussen onder meer op de conventies van een wetenschappelijke paper en van een wetenschappelijke structuur en stijl. Daarbij staan de rol van kritisch denken en de overwegingen bij het (al dan niet) gebruiken van AI tijdens het schrijfproces centraal.Wetenschappelijk schrijven in tijden van AI toont in elk hoofdstuk voorbeelden van wetenschappelijke teksten van studenten en laat op een praktische manier zien hoe AI-technologieën kunnen worden ingezet voor, tijdens en na het schrijfproces. Tegelijkertijd laat het ook een aantal valkuilen zien van kritiekloze integratie van AI-output in wetenschappelijke teksten.
Science --- Stilistics --- schrijfvaardigheid --- schrijfopdracht --- schriftelijke communicatie --- schrijfstijl --- AI (artificiële intelligentie) --- Wetenschappelijk schrijven --- Tekstschrijven --- Artificiële intelligentie --- Methodologie --- Taalgebruik --- Scriptie --- Plagiaat --- Refereren --- Prompt (AI) --- AI. --- Wetenschappelijk schrijven. --- Higher education --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics
Choose an application
Gebaseerd op Europese richtlijnen, beleidsnota’s en recent onderzoek, biedt AI in de klas kant-en-klare lessen en didactische inzichten om met AI in het secundair onderwijs en/of in lerarenopleidingen aan de slag te gaan. Het behandelt de integratie van AI binnen diverse vakgebieden; van kunst over moderne talen tot Tacitus en Oudgriekse epigrafie. Telkens met oog voor de voordelen, maar ook voor de vooroordelen, valkuilen en (gevaren voor de) leerwinst.
Social Sciences and Humanities. Education --- Artificiële intelligentie. --- Artificial intelligence. --- Artificial intelligence --- Educational Methods --- Computer Assisted Instruction. --- Educational applications. --- Onderwijs. --- Didactic strategies --- Didactics of technology --- Organization theory --- Mass communications --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- toegepaste informatica --- mediawijsheid --- digitale geletterdheid --- AI (artificiële intelligentie) --- robots --- Artificiële intelligentie --- Prompt (AI) --- ChatGPT --- Onderwijs --- Onderwijstechnologie --- Impact
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|