Listing 1 - 10 of 98 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Madonna, --- Influence. --- Cultuur --- Muziekindustrie --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Populaire cultuur --- Profiel --- Toerisme --- Imago
Choose an application
Ondanks de grote interesse binnen de marketingwereld in merkpersoonlijkheid, bestaat in Nederland geen algemeen aanvaard meetinstrument om deze merkpersoonlijkheid in kaart te brengen. SWOCC nam het initiatief een schaal te ontwikkelen voor de Nederlandse markt: de SWOCC Merkpersoonlijkheid Schaal. Het doel was om inhoudelijk discriminerende dimensies van merkpersoonlijkheid bloot te leggen waarmee inzicht kan worden verschaft in de relevantie en toepasbaarheid van merkpersoonlijkheid. Na het ontrafelen van de theoretische achtergronden omtrent merkpersoonlijkheid in SWOCC publicatie 18, heeft Emilie van den Berge zich 1,5 jaar beziggehouden met het meten van merkpersoonlijkheid. In navolging van Jennifer Aaker is zij op zoek gegaan naar dimensies van merkpersoonlijkheid. Op basis van de scores van 93 merken door 4533 respondenten resulteerde deze zoektocht in zes dimensies. Drie dimensies vertonen overeenkomsten met de Amerikaanse dimensies van Aaker en drie dimensies zijn meer ‘Nederlandse' dimensies. Deze publicatie biedt zowel inzicht in de ontwikkeling van de schaal alsmede inzicht in de betekenis van de dimensies. Daarnaast wordt uitgelegd hoe men de SWOCC Merkpersoonlijkheid Schaal kan toepassen in de praktijk.
Merkpersoonlijkheid. --- Marketing --- SWOCC --- Merkbeleid --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Methodologie --- Prestatiemetingen --- Evaluatie --- Profiel --- Prestatiemeting --- Financiewezen --- Imago
Choose an application
Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren en bij de ander een beeld op te roepen dat aansluit bij je wensen, talenten en ambities. Hoe je een 'brand' wordt, en waarom dat steeds noodzakelijker is in onze professionele wereld, tonen de auteurs overtuigend aan. En niet alleen dat; in deel twee van Personal Branding in turbulente tijden leer je bovendien hoe je dat in de praktijk aanpakt.Bron : http://www.thema.nl
Branding --- Imagomanagement --- Profiel en imago --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- Profiel --- Merkstrategie --- Imago
Choose an application
Reputaties --- Corporate communication --- Corporate image --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Reputatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
Communicatie --- Overheidscommunicatie --- Merken --- Branding --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- 695 Communicatie --- Merk --- Profiel --- Imago
Choose an application
Stakeholder management - het omgaan met netwerken - is tegenwoordig een belangrijk onderwerp in de bestuurskamer. Organisaties die aandacht besteden aan al hun stakeholders, presteren aantoonbaar beter dan organisaties die dat niet doen. Maar pas op: als dat gedaan wordt met een verkeerd motief, dan is het slechts window dressing. En dat is dodelijk voor de reputatie. In Stakeholder management worden de geheimen van netwerken uit de doeken gedaan. Met dit boek leren CEO's, ondernemers, toezichthouders, bestuurders, managers, en alle andere beroepsbeoefenaren die te maken hebben met netwerken, deze optimaal in te zetten.Bron : http://www.academicservice.nl
E-books --- Stakeholders --- Netwerkcommunicatie --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Investor relations --- Communicatiemanagement --- Externe communicatie --- Stakeholder --- Profiel --- Imago
Choose an application
Dagbladsector --- Identiteit --- Profiel en imago --- Journalistiek --- Profiel --- Imago --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Lange tijd werd het merk voornamelijk bestudeerd vanuit de consument. Met het bewust worden van de kracht van het merk, en de waarde van het merk voor een onderneming, groeit steeds meer de belangstelling voor de sturing van het merk door de merkmanager. Het begrip dat hiervoor werd geïntroduceerd is merkidentiteit. Gestaag is de literatuur hierover gegroeid. Uit onderzoek dat onder merkstrategen werd gedaan blijkt echter dat er veel verwarring bestaat over wat merkidentiteit inhoudt. Deze publicatie geeft een antwoord op de vraag wat merkidentiteit is. Maar belangrijker nog: het behandelt de relevantie van merkidentiteit voor ondernemingen. Naast een analyse van de beschikbare literatuur wordt uit verwante wetenschappelijke disciplines dieper op het begrip ingegaan. Op basis van het identiteitsprocesmodel wordt uiteengezet hoe kan worden omgegaan met de identiteit van een merk.
Merken. --- Merkbeleid --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Branding --- Merkstrategieën --- Profiel --- Merkstrategie --- Imago
Choose an application
Merken --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Branding --- Profiel en imago --- Merk --- Merkstrategie --- Profiel --- Imago
Choose an application
Identiteit --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Huisstijl --- Casestudies --- Merkbeleid --- Interactiviteit --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Profiel --- Casestudy --- Imago
Listing 1 - 10 of 98 | << page >> |
Sort by
|