Narrow your search
Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Les marques, capital de l'entreprise : les chemins de la reconquête
Author:
ISBN: 2708118587 9782708118584 Year: 1995 Publisher: Paris Les Editions d'Organisation

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Stratégie pour innover
Authors: --- ---
ISBN: 2100029983 Year: 1996 Publisher: Paris : Dunod,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

An analysis CAD-CAM applications: with an introduction to CIM
Author:
ISBN: 0130328715 Year: 1984 Publisher: Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall


Book
Managing new products: the power of innovation
Author:
ISBN: 0135446694 Year: 1992 Publisher: Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall


Book
Piloter les coûts des produits industriels (Outils et méthodes pour concenvoir au moindre coût).
Author:
ISBN: 2100031457 Year: 1996 Publisher: Paris : Dunod,


Book
Fabulous food concepts : respecting the planet.
Authors: --- ---
ISBN: 9789460580789 Year: 2011 Publisher: Antwerp Luster

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek bevat een inspirerende verzameling van sprankelende maar ook duurzame businessconcepten op het vlak van eten en drinken. Ondanks de uiteenlopende mix van merken is er een duidelijke rode draad: elk merk toont een diep respect voor de wereld waarin we leven. Dit respect uit zich onder meer in gezonde producten of in ingrediënten die alleen uit de buurt komen, maar ook in bijvoorbeeld architectuur of zelfs logo's die worden aangepast aan de buurt. Het boek is ingedeeld in 4 delen: winkels (fabulous to shop), producten (fabulous to buy), restaurants (fabulous to go) en urban farming projecten (fabulous to farm). In totaal worden er 30 merken voorgesteld via inspirerende foto's en een interview met de oprichters achter het bedrijf. Enkele voorbeelden van geselecteerde merken: Willem&Drees (NL), Lindy&Grundy (USA), Unpackaged (VK), Leon (VK), Bee Raw Honey (USA), Marqt (NL), Outstanding in the field (USA), The People's Supermarket (VK), Mutterland (D), Allotinabox (VK), de Dakboerin (NL), Fishes (NL)....

Product juggernauts: how companies mobilize to generate a stream of market winners
Authors: ---
ISBN: 0875843417 9780875843414 Year: 1995 Publisher: Boston, Mass. Harvard Business School


Book
Grow the core : laat je merk groeien vanuit de kern
Author:
ISBN: 9789401413091 Year: 2013 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In tijden van crisis zijn bedrijven koortsachtig op zoek naar manieren om te blijven groeien. Het cliché wil dat je dit het beste doet door steeds nieuwe markten of specialisaties aan te spreken. Toch behouden bijna alle succesvolle bedrijven hun positie aan de top door precies het tegenovergestelde te doen: zij focussen op hun corebusiness.Grow the core biedt inzichten, adviezen en tips om als bedrijf terug te plooien op je kern en tegelijk te blijven groeien. De duidelijke uiteenzetting van de methode en het concrete stappenplan maken dat je meteen aan de slag kunt in je organisatie.Bron : http://www.lannoo.be

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by