Listing 1 - 10 of 41 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Innovatieblunders : Waarom zo veel innovaties mislukken en 25 manieren om het beter te doen
Author:
ISBN: 9789089651525 Year: 2013 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Herinnert u zich deze nog ? De Krant op Zondag, Omo Power, tv-foon, stemcomputers, zorgpas, NewCoke, de rookloze sigaret, i-mode, Skoeps ... Slechts een paar innovaties uit een hele lange reeks die het niet gehaald hebben. Mogelijke oorzaken ? Te vroeg, te laat, te slecht, verkeerd imago, onvoldoende klantvoordeel, of was er juist teveel naar de klant geluisterd ?Bedrijven en instellingen moeten innoveren om te overleven, maar het lijkt erop dat ze de markt en hun klanten domweg niet begrijpen. Nog steeds mislukt het merendeel van alle nieuwe producten, diensten en merken. Sjors van Leeuwen zet in dit boek de grootste innovatieblunders uit de afgelopen decennia op een rij, om er lering uit te trekken. Zodat u het zelf beter kunt doen !- Aansprekende voorbeelden, leer van de fouten van anderen - Tips en trucs uit onderzoek en de praktijk - Overzicht van 25 manieren om succesvoller te innoveren Bron : http://www.vanduurenmedia.nl


Dissertation
Het gebruik van OEE bij het drukproces. Studie van de efficiëntie aan de KBA Rapida 74 offsetpers
Author:
Year: 2009 Publisher: Mariakerke Arteveldehogeschool - bacheloropleiding grafische en digitale media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Issue paper : Wat zijn de kritische succesfactoren voor de adoptie van smart jewellery ?
Author:
Year: 2017 Publisher: Gent Arteveldehogeschool

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Product strategy and management
Authors: ---
ISBN: 9780273694502 Year: 2007 Publisher: Harlow, England ; New York : FT Prentice Hall,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Brand rejuvenation : how to protect, strenghten and add value to your brand to prevent it from ageing
Author:
ISBN: 0749445661 Year: 2006 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De difference map : hoe je je business en je marketing vernieuwt op één A4
Author:
ISBN: 9789089652300 9089652302 Year: 2014 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe bereik je je klanten ? Niet door simpelweg op een andere of steeds nadrukkelijkere manier aanwezig te zijn. En toch kiezen veel organisaties nog altijd voor deze aanpak. Maar stel dat je een markt zou kunnen creëren waarin klanten voor jou kiezen. Dat je met een compleet vernieuwend aanbod zou kunnen komen. Dat je zelf je concurrentie zou kunnen zijn. Wat zou er dan gebeuren ?In De difference map laat Bernadette Jiwa zien hoe merken als Airbnb, Uber en Apple erin zijn geslaagd om deze weg in te slaan. Ze introduceert een doeltreffende methode om je business en je marketing op één A4 te vernieuwen. Zodat je in staat bent om kansen te herkennen die waarde creëren en om producten of diensten te ontwikkelen waar klanten écht op zitten te wachten. Zodat je in staat bent om het verschil te maken.Bron : http://www.vanduurenmedia.nl


Book
Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
Author:
ISBN: 9781492055310 Year: 2020 Publisher: California O'Reilly Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

An understanding of psychology--specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces--is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the "blueprint" of how humans perceive and process the world around them.This practical guide explains how you can apply key principles in psychology to build products and experiences that are more intuitive and human-centered. Author Jon Yablonski deconstructs familiar apps and experiences to provide clear examples of how UX designers can build experiences that adapt to how users perceive and process digital interfaces.You'll learn:How aesthetically pleasing design creates positive responsesThe principles from psychology most useful for designersHow these psychology principles relate to UX heuristicsPredictive models including Fitts's law, Jakob's law, and Hick's lawEthical implications of using psychology in designA framework for applying these principleshttps://www.amazon.nl/Laws-UX-Psychology-Products-Services/dp/149205531X


Object
Laws of UX: cards
Author:
Year: 2022 Publisher: Pip Decks

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Laws of UX is the creation of award-winning UX designer, Jon Yablonski. Already published as a book, this exceptional collection of knowledge is now in Pip Decks form!A super high-quality premium card deck of 54 UX principles and methods. Each tactic helps you confidently design legendary user experiences. Curated from timeless academic studies and new innovative methods, Laws of UX will become your new secret weapon at work.https://https://www.amazon.com/dp/B0BXB6LVL9?ref=myi_title_dp#detailBullets_feature_div


Book
A project guide to UX design: for user experience designers in the field or in the making
Authors: ---
ISBN: 9780138188221 Year: 2023 Publisher: Berkeley Peachpit Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

USER EXPERIENCE DESIGN is the multifaceted discipline of shaping digital products and systems into tools that are both useful and usable. Success as a UX designer extends beyond just knowledge of the latest technologies; it also involves diplomacy, management insight, and a solid grasp of business dynamics. In this updated guide, you'll learn to:° Understand various roles in UX design, identify stakeholders, and increase collaboration across teams° Define your project's purpose and scope collaboratively, from high-level objectives to fine details° Identify the differences between methodologies such as waterfall, agile, and lean UX° Delve into qualitative and quantitative user research, and use the data you gather to inform your design decisions° Design and prototype applications and systems that prioritize user needsThe third edition offers new insights on the Operations (Ops) functions within UX practices, discovery in UX, and collaboration activities for designers and stakeholders. You'll find new information on the many remote methods that can be used to gain important insights about users and on frameworks that help you define the products to create. This guide is a vital resource for anyone looking to stay at the forefront of the ever-changing field of UX design.Bron : https://www.peachpit.com/store/project-guide-to-ux-design-for-user-experience-designers-9780138188221


Book
De 10 stappen Marketing methode. Hoe de Seiko Message Watch in de markt is gezet.
Author:
ISBN: 9051892357 Year: 1998 Publisher: Utrecht : Lemma,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 41 << page
of 5
>>
Sort by